VASTUSTAN KIROILUA!!

janette100

Minä vastustan kiroilua, koska se on ihan typerää, ja kun lapsia pienenä koulutetaaan puhumaan nätisti, niin useimmat kummiskin kiroilee! Itse toivon etten ryhdy kiroilemaan koskaan!
Mitä mieltä TE olette kiroilusta?

10

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieroglyfi

Mun veli kiroilee jatkuvasti (pikkuveli) se kuulostaa välillä ihan joltai juopolta baarihördelöltä ku se kiroilu oikeesti,,, ja en tykkää ittekkään erityisemmin kiroilusta, mutt kyll multaki välillä lipsahtaa johonki väliin ku sattuu tai tulee moka ja rupeen palopuheileen & esittään toisen kiroilupuheripuleita :D

• Hallittu kiroilu on ihmisille hyväksi.

• Eräs trotskilainen

Komppaan niin helvetisti. Liiallinen kiroilu kuulostaa minunkin korvaani tyhmältä, mutta muutaman kirosanan lausuminen oikeassa paikassa antaa puheeseen ilmettä. Agressiivimodus jopa vaatii kirosanan toteutuakseen.

Perkele on muuten yksi suomalaisen muinaisuskon jumalista, ja esi-isämme uskoivat, että Perkeleen nimen lausuminen antaa voimaa. Minä haluan pitää perinnettä yllä. :-)

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Komppaan niin helvetisti. Liiallinen kiroilu kuulostaa minunkin korvaani tyhmältä, mutta muutaman kirosanan lausuminen oikeassa paikassa antaa puheeseen ilmettä. Agressiivimodus jopa vaatii kirosanan toteutuakseen.

Perkele on muuten yksi suomalaisen muinaisuskon jumalista, ja esi-isämme uskoivat, että Perkeleen nimen lausuminen antaa voimaa. Minä haluan pitää perinnettä yllä. :-)

Agressiivimodus?
        Mutta samaa mieltä olen.

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Agressiivimodus?
        Mutta samaa mieltä olen.

"Mä vittu sulle puhunut."

• VITTU PERKELE SAATANA HELVETTI KYRPÄ HUORA ÄMMÄ LUTKA PILLU

Tuossa oma mielipiteeni asiasta.

• Mielestäni kiroilemisesta ei tarvitse stressata noin paljoa, mutta joskus se alkaa kuulostamaan aika typerältä, kun tyypit kiroilee kokoajan ilman syytä eivätkä edes vitsillä vaan ihan niin kuin... Ehkä mä oon vaan hiljaa. Kerran yks hyvin vittumainen opettaja piti aamunavauksen, jossa hän jäkätti vittu-sanan käytöstä ja totta kai minä kiroilin myöhemmin päivällä suhteellisen paljon ja olisi kyllä pitänyt kuunnella Happoradion Mulla menee hyvin tai jotain muuta sellaista.

• moottoriturpa

Toi on ihan helvetin totta. Siis miks vitussa kukaan ees saatana haluu kiroilla?! Ihan perkeleen tyhmää! Voi vitun vitun vitun vitun vittu!

• Noperkele

Kiroilen jäätävästi, mutta oon vähä niinko havahtunu ko yhä enempi kaveri huomauttelee siitä ja sit kanssa ko 5lk pikkuveli o alkanu kiroilee koska se o "nii kovaa" ni huomaan et se o aivan naurettavan kuulosta.
      Oon pyrkiny karsii sellaset aiva helvetin turhat täytekirosanat pois, niinko et sitä vittua ei laita vittu joka vitun väliin, niinko vittu (esim tollee). Mutta se on mulle pyhää, tehokeinona kiroilusta en aijo luopua, muuten esimerkiks tietyissä tilanteissa tunteiden ilmaisu jäis aiva invaliidiks.

• Oikeutta!

Kiroilu tosiaan on joskus oikein, mutta järkevää olisi lopettaakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5227
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2199
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe