Miksei naiset iske miehiä?
Naiset miehiä iskemässä
12
518
Vastaukset
- wtwetewte
Ei naisten tarvitse, koska miehet iskevät ensin.
- biologiset syyt
Koska luonnossa urokset aina tavoittelevat naaraita, eikä toisinpäin. Ihminenkin on eläinlaji.
- losemy sexappeal
Kyllähän ne tietynikäiset ja laiset kapakkaruusut onkin iskemässä siinä
laitamyötäisessään, tai sitten nämä etelän hetelmissä laukkaajat kun väsähtävät
siihenkin touhuun.
Mutta onko muunlaiset, enpä tiedä. - komea nuorimies
Kyllä ainakin moni nainen on tullu mua iskemää. Ei mikään ihme, kun olenhan lihaksikas ja komea.
- vastaaja n
Mä en iske ketään, mut oon kyllä monesti mennyt juttelemaan ja halunnut tutustua.
- mies yksin
heheheh, naiset ei uskalla. Liian noloa jos mies antaa pakit niin nainen menee kotiin itkemään kun ei kelvannut miehelle. Naiset on mieleltään heikkoja eikä naiset edes osaa iskeä miehiä. Tarvitsee olla tosi iso itseluottamus että edes saa pari sanaa miehen edessä ja sellaisia naisia ei montaa ole.
- ---
Naiset sais kyllä opetella semmosta normaalia sosiaalisuutta mitä miehiltä odotetaan aina.
- iskeminen
Naisena voin sanoa ja kysyä: MIKSEIVÄT MIEHET ISKE? Muuta kuin tietenkin humalassa baarissa, mutta kun puhutaan normaali elämästä, niin ei sitä vain mies tule juttelemaan noin vain random naiselle, että heipä hei. Baarissa kun miehet iskee niin he haluavat YLEENSÄ seksiä, joka ei aina välttämättä kiinnosta. Ai niin... kaikki exäni joiden kanssa olen seurustellut MINÄ olen mennyt juttelemaan ja iskemään HEIDÄT. :) En tiedä millaisia naisia sitten te olette tavanneet yrittäneet?
- aamun avaus
Siksi kun naiset ei halua että selvinpäin miehet tulee juttelee. Naiset on aika tylyjä ja eivät halua tutustua joten ei miehet jaksa sellasta pakkien saamista kovin pitkään.
Eihän ne muuta teekään! Käytä silmiäsi.
- Espoo
Tämäpä jännää..,
Kun nyt täällä huudellaan, että miksi nainen ei iske, niin kysympä nyt rehellistä neuvoa, että miten mies tulee isketyksi!
Olen siis työpaikalla pitänyt silmäpeliä erään miehen kanssa. Jutellaan silloin tällöin ja heitetään herjaa. Olen yrittänyt vihjailla, että minua saisi pyytää ulos, mutta ei. Uskallanko itse pyytää ja miten tämän tekisin?- huohhh
Samalla tavalla kun kysyt kaupasta tupakkaa. Tiedät mitä haluat, kysyt sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891966
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141681- 931598
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931316Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31126Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1681029- 64896
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838