sellainen linux jossa ei ole lainkaan henkilöuhkia.
Blackstar Linux
5
416
Vastaukset
- cotndC
Mikä on "henkilöuhka"?
- kraffi1
Jaha,taas joku jären riemuvoitto vauhdissa.
Joo, tuo distronimi-pakkomielle on näkemistäni neurooseista siitä oudommasta päästä. Ei kai siinä mitään, kunhan ei ole itselleen tai muille vaaraksi.
- distronimi-pakko
Kollimaattori kirjoitti:
Joo, tuo distronimi-pakkomielle on näkemistäni neurooseista siitä oudommasta päästä. Ei kai siinä mitään, kunhan ei ole itselleen tai muille vaaraksi.
Eiköhän kyse ole siitä että kun tuollaisia "jakeluja" tekee muutamassa tunnissa, niin voihan niille antaa sitten oman nimenkin.
Noiden nettisivujen kanssa menekin sitten vähän enemmän aikaa, niin että "jakelu" myisi itseään.
- ToimituksenHuomio
tekijä oli ärsyttänyt byrokraatteja ja dikttattore ja henkilöturvalle oli tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368