Kanske man nu kan lita på att vintern är förbi för den här gången.Jag tänker städa bort "vinterblommorna "kvistar och annat från balkongen idag.Det finns billiga narcisser som också tål litet köld som jag skall "plantera " istället.
Vårsolen lyser...
5
90
Vastaukset
- pessimist
Det kan snöa ännu på första maj.
- i väntan på påsken
Man skall inte sätta videkissorna i vatten,då håller de mycket längra.Jag sådde påskgräset och så plockade jag björkkvistar och blåbärsris (blåbärsriset börjar ofta blomma )
- korv & korv
Visst kommer våren,vi skall inviga grillsäsongen i morgon om vädret är tjänligt.
- välkommen vår
korv & korv kirjoitti:
Visst kommer våren,vi skall inviga grillsäsongen i morgon om vädret är tjänligt.
Det gick så fort igen,björkarna grönskar,gräsmattan är grön och blommorna lyser.
- vårmänniska
välkommen vår kirjoitti:
Det gick så fort igen,björkarna grönskar,gräsmattan är grön och blommorna lyser.
Jag gillar våren,inte alls så hetsig som sommaren.Nu kan man njuta av när naturen vaknar igen och fåglar och djur bygger bo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 982191
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231380Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122807
- 82786