Kanske man nu kan lita på att vintern är förbi för den här gången.Jag tänker städa bort "vinterblommorna "kvistar och annat från balkongen idag.Det finns billiga narcisser som också tål litet köld som jag skall "plantera " istället.
Vårsolen lyser...
5
59
Vastaukset
- pessimist
Det kan snöa ännu på första maj.
- i väntan på påsken
Man skall inte sätta videkissorna i vatten,då håller de mycket längra.Jag sådde påskgräset och så plockade jag björkkvistar och blåbärsris (blåbärsriset börjar ofta blomma )
- korv & korv
Visst kommer våren,vi skall inviga grillsäsongen i morgon om vädret är tjänligt.
- välkommen vår
korv & korv kirjoitti:
Visst kommer våren,vi skall inviga grillsäsongen i morgon om vädret är tjänligt.
Det gick så fort igen,björkarna grönskar,gräsmattan är grön och blommorna lyser.
- vårmänniska
välkommen vår kirjoitti:
Det gick så fort igen,björkarna grönskar,gräsmattan är grön och blommorna lyser.
Jag gillar våren,inte alls så hetsig som sommaren.Nu kan man njuta av när naturen vaknar igen och fåglar och djur bygger bo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086