Olen kuullut hiukan sisäpiirin tietoa päättäjiltä jotta olisivat ottamassa Taivalkoskelle pakolaisia,lukumäärästä ei ole vielä tarkempaa tietoa huhujen mukaan 20-30 henkilöä
Taivalkoskelle pakolaisia
4
297
Vastaukset
- minä vain
No, tännehän kyllä mahtuu. Asia erikseen miten he täällä viihtyvät. Sos. ja terveyspuolen väelle lisää työtä, ja muutenkin väriä ja elämää kuihtuvalle kylälle.
- voi surku
Kyllä paikalliset hörhöt opettavat päihteiden käyttöön.
- patriotti
voi surku kirjoitti:
Kyllä paikalliset hörhöt opettavat päihteiden käyttöön.
He ovat oppineet jo kotimaassa huumeiden ja päihteiden käytön kun ovat entisiä lapsisotilaita,tulevat tappikoskelaisille opettamaan aseiden käsittelyä.
- pumpum
patriotti kirjoitti:
He ovat oppineet jo kotimaassa huumeiden ja päihteiden käytön kun ovat entisiä lapsisotilaita,tulevat tappikoskelaisille opettamaan aseiden käsittelyä.
Kohta sitten pamahtaa tappiksella, narkit valmiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347