http://www.gunbound.net
siinä, imuta ja koita, ihan helmi peli..
Paras nettipeli
11
25568
Vastaukset
- davidl3oss
niin mikä on sun accountin nimi??......toi on aika HYVÄ peli!?
- boomeri
Mun accounttin nimi p0ng0, mutta rankki ei ookaan mikään ihmeellinen vielä ku se on vasta puuhakku. Aattelin tehä ehkä uuden kun opin vähän lisää boomeritekniikkaa. Boomer ruLettaa!
- Jonzka
boomeri kirjoitti:
Mun accounttin nimi p0ng0, mutta rankki ei ookaan mikään ihmeellinen vielä ku se on vasta puuhakku. Aattelin tehä ehkä uuden kun opin vähän lisää boomeritekniikkaa. Boomer ruLettaa!
Ööö.. Jos toi peli on noin hyvä niin haluaisin kokeilla.. sanotko linkin?
- jeeeee
Rekisteröidyin yhen singaporelaisen tyypin puolesta ku se ei ite osannu.
- samipe
toi on aika huono koska aina itte hakkaa jotai vammast sataa ja muut 500 alkaa vähä pännii!
ja miten saan muute siihe ankan tilalle kirveen, pitääkö vaa voittaa paljo vai olla paljo pisteit ja mihin niit rahoi mitä saa ni voi käyttää? - ffgg
joo lol
- joku
WarRock on hyvä ja sit myös Wolfenstein
- temsu-daa
warrock on vittu paras peli!!!
- heipeppumopi
moi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512