Koira tuijottaa!!!!!!!!

Kohtahullu

Olen aina pitänyt itseäni koiratyyppinä ja aina halunnut oman koiran. Tämä ei kuitenkaan ollut mahdollista kun asuin vanhempieni kanssa.
Nyt olen omillani ja hankkinut oman koiran. Ahdistaa kuitenkin koiran 24 h tuijottaminen, joten olenko sitteenkään sitä koiratyyppiä ?

Koira siis valehtelematta istuu ja tuijottaa minua kokoajan, teen sitten mitä tahansa.
Jos vaikka heitän koiralle keppiä niin koira kääntyy matkalla varmaan 5 kertaa tuijottamaan ennen kuin pääsee kepin luo.
Kun käyn nukkumaan niin koira tuijottaa sängyn vieressä ja kun herään niin koira tuijottaa edelleen. Eikö se koskaan nuku?':)

11

3815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirakoulutukseen :)

      Ihan normia että koira on omistajastaan kiinnostunut, ja kiintyy häneen.
      Seuraako koira sinua käskemättä, siis jokapaikassa?
      Niin minun koirani tekee, se on ihan normia.Jos omistaja on koiran elämän keskipiste, se tarkkailee läheltä mitä omistaja tekee.
      Helppo on kouluttaa koira joka on omistajan perään.>Suosittelen menemään koulutukseen, siellä tajuat paremmin mistä kyse.

      • Minunkin seuraa kaiken aikaa. Kun menen vessaan, koira makaa oven takana. Sama kun menee suihkuun. Odottaa oven takana niin kauan kun tulen pois. Jos menen sänkyyn lukemaan kirjaa päivällä tai muulloin kuin yöllä, se tulee mieheni paikalle makaamaan. Yönsä se nukkuu sängyn alla.
        Kyllä se leikkiikin yksikseen omilla leluillaan, muuten seuraa minua kuin hai laivaa.


    • jasahas

      Mä ymmärrän, mun koira tekee ihan samaa toisinaan (no yleensä, mutta onneks ei sentään aina). Ja se kyllä käy joskus jopa ärsyttämään kun istut sohvalla ja teet kouluhommia, syöt, katot telkkaria, mitä vaan niin siinä se istuu ja tuijottaa. Jos käsken sen petiinsä, se tuijottaa sieltä kunnes nukahtaa. Toisinaan käy huvittamaan se tuijotus, ja siitäkös koira riemastuu. Kai toi mun karvakuono ainakin huomioo hakee yleensä sillä tuijotuksella. :D

    • rukkasentekijä

      Se yrittää murtaa sinut henkisesti.

      Kuulostaa kyllä kauhealta.

    • huomionhakua

      Heheh. Minunkin kissat tuijottaa aina välillä ihan herkeämättä, varsinkin pentuina enemmän kun kaikki oli niin ihmeellistä ja uutta. Itellä ei meinannu pokka pitää kun yritti tehdä jotain mitä ei kissat aikaisemmin olleet nähneet ja rupesivat ihmeissään tuijottamaan.... rupes aina naurattamaan niin perskatisti.

    • asdf456

      Se yritää hypnotisoida sut ja käyttää sua hyväkseen,ole varovainen.

    • luomuhurtta

      koirasi kaipaa tekemistä ja kysyy katseellaan, että " koska on minun vuoro," eli haluaa huomiota ja aikaasi.

    • koirankoulutus

      Juu niinkuin ensimmäinen jo sanoi. Olet koirallesi tärkein tyyppi ikinä, ja sitä kiinnostaa mitä teet. Luulen että tällä hetkellä se enimmäkseen ihmettelee miksi käyttäydyt niin ahdistuneesti. Koirat keskustelevat noin 80% eleillään, se on huomannut ahdistuksesi ja varmaan kysenalaistaa sitä. Se myös katseellaan seuraa sinun eleistä tunnetiloja ja tekoja.

      • kauhiaa

        eikös ne tuijotuksen koe uhkana, nyt se on alkhnut uhkailleen sua ei lopu hyvin en minä uskaltais nukkua ollenkaan


      • koirankoulutus
        kauhiaa kirjoitti:

        eikös ne tuijotuksen koe uhkana, nyt se on alkhnut uhkailleen sua ei lopu hyvin en minä uskaltais nukkua ollenkaan

        Kyllä. Koirat tuijottavat toisiaan uhkailun merkkinä ja myös kokevat tuijotuksen uhkailuna. Mutta koira ei edes luule ihmisen olevan sen lajitoveri, vaikka käyttäytyisimme kuin koirat ne eivät lukisi eleitämme samanlailla. Voit tuijottaa koiraa niin paljon kun haluat, se ei näe sitä uhkailuna. Mutta jos koira on pelokas se ahdistuu tuijotuksesta, koska se yleensä tarkoittaa että aiot tehdä jotain. Kuinka vanha aloittajan koira on? Jos se on vasta pentu tuijottaminen on täysin vaaratonta, se yrittää vain oppia sinulta käytöstapoja :)


      • Kohtahullu

        Se on neljä vuotta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe