Olen vasta valmistunut koulusta ja sain heti vakituisen paikan kirjanpitäjänä rakennusalan firmasta.Haluaisin tietää mihin liittoon/kassaan minun kannattaa kuulua, jos jään esim työttömäksi niin mikä on paras vaihtoehto?
Voisiko joku avartaa mitä nämä liitot/työttömyyskassat tekevät?
Kirjanpitäjä rakennusalalla
6
410
Vastaukset
- toimistomies
Mielestäni PAM taitaa olla kirjanpitäjienkin liitto. Liitto auttaa monissa ongelmallisissa tilanteissa jos tulee ongelmia työ suhteen kanssa esim erimielisyyksiä. Kannattaa kysyä työnantajalta mihin kannattaisi liittyä tai muilta työntekijöiltä että kuuluvatko he johonkin.
Mutta jos toimit toimistossa niin kannattaa käydä katsomassa http://eco-toimistotarvikkeet.fi/ jos tarvitsee tilata joskus toimisto tarvikkeita. - Tradenomi AMK
En ole PAMista koskaan kuullutkaan toimistoihmisten liittona, Pro tai tradenomiliitto.
- lisäys
ai, niin ja hyödystä. Saat ainakin ansiosidonnaisen päivärahan, jos siis olet ollut tarpeeksi kauan töissä ennen työttömäksi joutumistasi.
- kannattaa liittyä
Kirjanpitäjien liitto on ERTO ja liiton www.sivulta lisää infoa.
- Edukas liitto
Loimaan liitto eli ytk on hyvä kassa. Edullinen ja kaikinpuolin ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575669
- 1155448
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465046Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa303011Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252521- 512497
- 432177
- 231899
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151641Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101582