Olen vasta valmistunut koulusta ja sain heti vakituisen paikan kirjanpitäjänä rakennusalan firmasta.Haluaisin tietää mihin liittoon/kassaan minun kannattaa kuulua, jos jään esim työttömäksi niin mikä on paras vaihtoehto?
Voisiko joku avartaa mitä nämä liitot/työttömyyskassat tekevät?
Kirjanpitäjä rakennusalalla
6
379
Vastaukset
- toimistomies
Mielestäni PAM taitaa olla kirjanpitäjienkin liitto. Liitto auttaa monissa ongelmallisissa tilanteissa jos tulee ongelmia työ suhteen kanssa esim erimielisyyksiä. Kannattaa kysyä työnantajalta mihin kannattaisi liittyä tai muilta työntekijöiltä että kuuluvatko he johonkin.
Mutta jos toimit toimistossa niin kannattaa käydä katsomassa http://eco-toimistotarvikkeet.fi/ jos tarvitsee tilata joskus toimisto tarvikkeita. - Tradenomi AMK
En ole PAMista koskaan kuullutkaan toimistoihmisten liittona, Pro tai tradenomiliitto.
- lisäys
ai, niin ja hyödystä. Saat ainakin ansiosidonnaisen päivärahan, jos siis olet ollut tarpeeksi kauan töissä ennen työttömäksi joutumistasi.
- kannattaa liittyä
Kirjanpitäjien liitto on ERTO ja liiton www.sivulta lisää infoa.
- Edukas liitto
Loimaan liitto eli ytk on hyvä kassa. Edullinen ja kaikinpuolin ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974