Hellurei ja hellät tunteet taas :)
Minulla olisi pieni kehitysidea.
Kun tämä ikäryhmät touhu on oikeasti hivenen ehkä mahdoton hallita ja ikävää kun joutuu ns kovistelemaan sakkia jotka on tuntenu vuositolkulla niin voisiko olla mitenkään mahdollista perustaa uutta chat huonetta?
Varsinkin yöaikaan 22 huoneessa on porukkaa paljon samoin 40 huoneessam mutta aina tämä 30 jostain syystä ammottaa tyhjyyttään ja sinne yksinkertaisesti ei vaan tule ketään. Kaikki menevät sinne missä on väkeä joko 40 tai 22 minne nyt nämä kolmenkymmenen ikähaitarilla seilaavatkaan. Ja myönnän itsekkin syyllistyneeni siihen että yöaikaan menen kyllä tuonne 22 puolelle kun omanikäiset ovat siellä tai sitten olen käynyt 40 kun ei muualla ketään ole. Olisiko mahdollista joku välimuodon huone tehdä ei ehdoton 30 22 tai 40.. Sinne voisivat kaikki mennä yöaikaankin ja päivisin tietäen että siellä voi olla kaikkia ikäryhmiä.
Esim.. Yökukkujille tai esim 20-40vuotiaille sekalainen oma huone ketkä etsivät paikkaansa tai jotakin..
Kehitysidea
3
101
Vastaukset
Eikös se Ylläpito voisi ottaa takaisin tänne sen vanhan "kunnon" Huuhaa-huoneen. Siellähän sai olla kuka vaan, rotuun , yläikärajaan, tai onko homo, tai lesbo, tai transu jne. sukupuoleen katsomatta ja siellä sai jutella kaikesta taivaan ja maan väliltä?! (Ei nyt kuitenkaan ihan törkeän karseita navanalusjuttuja ylellä ) :]
Sehän ajaisi tuon asian... kai... ikärajan voisi täräyttää sinne niin, että ei alle 18 vuotiaille!on olemassa huoneita, missä ei ole ikärajoja, paitsi tietenkin chatin yleinen ikäraja (16 vuotta), esimerkiksi kaupunki-huoneet, ajanviete-kategorian huoneet ja muut sellaiset
Tarkoitin ikäryhmä huonetta nimenomaan sekalaista kun ne vetää tuota porukkaa. Ja yöihmisille etenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622