Penkkirivit pitää täyttää keskeltä alkaen ilman aukkoja, älkää istuko reunoille ja minne sattuu. Jos yleisöä on paljon, ihmiset joutuvat loikkimaan toisten ohi eikä paikkoja riitä.
Erityisen ärsyttävää tämä on ruuhkaisissa paikallisjunissa kun on kolme istuinta vierekkäin. Ensimmäinen matkustaja istuu ikkunapaikalle, ja kun seuraava matkustaja tulee, hän ei istukaan keskipaikalle ensimmäisen matkustajan viereen vaan - käytäväpaikalle! Väliin jää yksi tyhjä penkki. Ei mitään järkeä!
Ottakaa ihmiset toisenne huomioon, niin elämä sujuu joutuisammin!
Täyttäkää penkkirivit keskeltä alkaen!
65rfouyvhjgj87g
3
200
Vastaukset
- Kis-kisu
Yritäpä opettaa tuo luentosaliin kerääntyville humanisteille.
- ihmettelenpävaan
Joo... smaa mieltä. mä en tajua mikä siinä voi olla niin vaikeaa. joku vaan istuu rohmuaa kaikki paikat levittää vielä tavaransa. tilaisuuden alku viivästyy kun ei kukaan löydä paikkaa. Raivostuttaa!!!
- pöliänteri
Itselläni on ainakin niin iso maha että vien 2.5 ihmisen paikkaa. Istun siihen keskelle ja kukaan ei sen jälkeen istu samalle riville. Ei ne varmaan haluasikaan, koska olen myös hikinen sika. Kerran oli matkalla myös pierua vatsassa aika vietävän paljon, huhhuh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877