Täyttäkää penkkirivit keskeltä alkaen!

65rfouyvhjgj87g

Penkkirivit pitää täyttää keskeltä alkaen ilman aukkoja, älkää istuko reunoille ja minne sattuu. Jos yleisöä on paljon, ihmiset joutuvat loikkimaan toisten ohi eikä paikkoja riitä.

Erityisen ärsyttävää tämä on ruuhkaisissa paikallisjunissa kun on kolme istuinta vierekkäin. Ensimmäinen matkustaja istuu ikkunapaikalle, ja kun seuraava matkustaja tulee, hän ei istukaan keskipaikalle ensimmäisen matkustajan viereen vaan - käytäväpaikalle! Väliin jää yksi tyhjä penkki. Ei mitään järkeä!

Ottakaa ihmiset toisenne huomioon, niin elämä sujuu joutuisammin!

3

262

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kis-kisu

Yritäpä opettaa tuo luentosaliin kerääntyville humanisteille.

• ihmettelenpävaan

Joo... smaa mieltä. mä en tajua mikä siinä voi olla niin vaikeaa. joku vaan istuu rohmuaa kaikki paikat levittää vielä tavaransa. tilaisuuden alku viivästyy kun ei kukaan löydä paikkaa. Raivostuttaa!!!

• pöliänteri

Itselläni on ainakin niin iso maha että vien 2.5 ihmisen paikkaa. Istun siihen keskelle ja kukaan ei sen jälkeen istu samalle riville. Ei ne varmaan haluasikaan, koska olen myös hikinen sika. Kerran oli matkalla myös pierua vatsassa aika vietävän paljon, huhhuh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      450
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe