Käykö rakkauselämässä...

Sabriina-teininoita

Kaksonen ja Oinas yhteen?

28

17184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boxx

Taitaa olla turha kysellä tältä palstalta. Yleensä tulee vain haukkuja ja oinaitten itsekehuja. Harmi sinänsä ettei osata järkevästi suhtautua.

• Boxx

Tarkoitin viestini Oinas-palstalle, jossa sulla oli samanlainen kysymys.

• i.m.j.h.10.6.l.k

olet tosi kiva mutta.... turhaan.... sydänmellä..... sun kaveri ....... i.h.

• i.h.

Tere.... miten on menny mul iha hyvi........
        sydänmellä.......................... i.h.

• jan

Olen seurustellut kahden vaakan kahden leijonan tuntenut pari kaurista=maailman tylsimpiä ihmisiä(tsoukki;-) kanssa,mutta nyt olen löytänyt kaksosnaisen ja suhde toimii loistavasti keskustellaan paljon meillä on hauskaa,suhde toimii joka osa alueella.

• Onko hän se oikea sinulle?? Minulle ainakin on. Olen löytänyt sen oikean.

• jan
        [email protected] kirjoitti:

Onko hän se oikea sinulle?? Minulle ainakin on. Olen löytänyt sen oikean.

Ainoa joka kismittää on kaksosen flirttailuhalu mutta seksi on loistavaa ja puhuttavaa tuntuu olevan loputtomiin

• kana
        jan kirjoitti:

Ainoa joka kismittää on kaksosen flirttailuhalu mutta seksi on loistavaa ja puhuttavaa tuntuu olevan loputtomiin

Ootko varma, et seksi on loistavaa? itse asiassa olen hieman eri mieltä...

• Tulta ja kukkia
        jan kirjoitti:

En pidä itsestäänselvistä tyypeistä, joissa ei ole haastetta, lähes kaksivuotta sitten törmäsin kaksosmieheen, jossa riitti haastetta ja riittää yhä!Kaksosmiehessä on sopivasti yllätyksellisyyttä ja pieni viaton kiusanteko kuuluu luonteeseen.. Toki piti tehdä työtä jotta sain kaksosmiehen kesytettyä, mutta niin joutui hänkin, koska olen tulinen oinasnainen.. Mutta tuntuu hyvältä ja oikealta...Ja hän tuo ihan oikeasti kukkia!

• Tulta ja kukkia
        Tulta ja kukkia kirjoitti:

En pidä itsestäänselvistä tyypeistä, joissa ei ole haastetta, lähes kaksivuotta sitten törmäsin kaksosmieheen, jossa riitti haastetta ja riittää yhä!Kaksosmiehessä on sopivasti yllätyksellisyyttä ja pieni viaton kiusanteko kuuluu luonteeseen.. Toki piti tehdä työtä jotta sain kaksosmiehen kesytettyä, mutta niin joutui hänkin, koska olen tulinen oinasnainen.. Mutta tuntuu hyvältä ja oikealta...Ja hän tuo ihan oikeasti kukkia!

Sori, meni väärään lokerikkoon, mut oli tarkotettu vastaukses pääkysymykseen...

• Katri65
        Tulta ja kukkia kirjoitti:

Mielenkiintoista... olen juuri tavannut elämäni ensimmäisen kaksosmiehen, isäni lisäksi,mutta pahempaa on se, että olen itse kaksosnainen ja olen jostain lukenut, etteivät kaksoset voi sietää toisiaan... who knows...???

• Nimetön
        Katri65 kirjoitti:

Mielenkiintoista... olen juuri tavannut elämäni ensimmäisen kaksosmiehen, isäni lisäksi,mutta pahempaa on se, että olen itse kaksosnainen ja olen jostain lukenut, etteivät kaksoset voi sietää toisiaan... who knows...???

Hei, tapasin vuosi sitten kaksosmiehen ja olen itsekkin kaksonen ja me sovimme tosi hyvin yhteen vaikka olemmekin erillaisia, hän on sellainen koti-ihminen ja minä taas en , mutta viihdymme toistemme seurassa ERITTÄIN HYVIN

• Hefje
        jan kirjoitti:

Hehe,joo ihan totta puhut. itsekin aina tykkään flirttailla,mut eipä toi poikakaveri sano mtn.Itse olen jousimiehen kanssa ja kyl on melkosta menoa,se onnistuu!toinen kuuma tuli ja itse kevyt kuin ilma.Kannattaa tota yhdisteltää ainakin kokeilla =)

• viivi

todellakin sopii ite seurustelen oinaan kanssa ja suhde toimii niinkun unelma=) huomaa kyl et oon ite kaksonen ja jätkä oinas mut riidoista selvii väittelyllä ja siinähän me ollaan hyvii;)
      anna palaa:)

• Sabiné

Olen itse kaksonen ja minusta se on ihanaa... Samaa mieltä olijoita?

• kana

Mä en tajua, mix mä uskon näihin juttuihin! Onks muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

• blondi...

kyl varmana!
      no siis en silleen tunne ketään poikaa joka olis oinas, mut mun yks toosi hyvä kaveri(tyttö) on oinas, ja meil on aina hauskaa yhes:)

mut mites on...sopiiks kaksonen ja vaaka?
      ku oon yhen vaa`an kaa, mut en tiiä et tuleeks siit mitään...:(
      VASTAA!!!PLIIIIISS!!!!

• Marijanne

merkit kyllä sopii toisilleen...mutta sovitteko te toisillenne.?
        Kaksonen ja vaaka on ihanne pari...samoin kaksonen ja oinas ja kaksonen ja vesimies jos vain muuten kemiat jyllää yhteen
        Mutta voin kertoa omakohtaisesti että kaksonen ja neitsytkin sopii mainiosti yhteen kun sovitetaan...ainakin meillä on jo kymmenen vuoden kokemus...joten älkää liikaa tuijottako horoskooppimerkkejä kun ihastutte ja rakastutte!

• loritta

joo sopii miks ei... oon itekki kaksonen ja poikaystäväni on vaaka ja ollaan oltu jo pari vuot yhes et mun mielest kaksonen vaaka= perfect match

• karate-girlie

joillain toimii, joillain ei. Mulla itsellä ei toiminut.

• ^minävaan^

Kyllä käy omasta mielestäni :)ollaan oltu poikaystävän kans jo kolme vuotta yhdes,minä kaksonen hän oinas ja molemmat aikas tempperamenttisiä mut mä lepyn nopeesti..Vaikka niitä alamäkiäkin on mutta kaikilla pareilla on...Älä mieti liikaa vaan anna palaa ja kokeile...En sano että kaikki oinaat ja kaksoset käy yhteen mut ei kantsii liikaa miettii tollasia.. :)

• kaksosnainen

kyllä se jossain vaiheessa tökkii. Eikä hevillä se tökkiminen sitten pääse unholaankaan, kun aina leimahtaa uudestaan...

• 2905

Oinas on liian omistushaluinen jopa sairaan mustasukkainen, katkera, pinnallinen, omaan napaan tuijottava, minulle kaikki tyyppi. Eipä kannata kaksosen ainakaan hänenlaiseensa rakastua kokemusta on.

• Nimetön

Ei sovi oinas ja kaksonen yhteen nimimerkillä juuri eroamassa oinas naisesta :-(

• julia

oinaan kanssa olin 24v.naimisissa.edes kaupassa en uskaltanut kattoo ku omii varpaitani. missää ei koskaan käyty. niin mustis oli mieheni... ollaa oltu erossa kohta kaks vuotta ja oon onnellinen ettei tarvi sitä oinasta katella...olin yli puoli vuotta kaksosmiehen suhteessa pisti välit poikki,halusi omaa aikaa ja ties mitä tapasin neitsyt miehen...mitä sen kanssa, sovitaanko...

• Nimetön

MISTÄ LÖYDÄN SEN OIKEAN KERTOKAA

• kaksosnainen

ainakin kaksosen ja oinaan suhteesta löytyy. Jopa liikaakin, niin paljon että lopulta ei enää jaksanu. Oinaassa ei oo sitä toista puolta...

• jozzuliini

Tähän asti on ainaki kemiat synkannu hyvin yhteen. Meillä on kaks jääräpäätä vastakkain ja se tuo haastetta suhteeseen. Molemmissa on tietty omat pikku vikansa mutta ne täydentää toisiaan. Makuuhuoneen puolella menee hyvin ja oma oinaani on ehdottanut uusia asioita joiden ansiosta olen löytänyt itsestäni aivan uusia piirteitä. Fantasioita toteutettu puolin ja toisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241