Onko onnea rakkauselämässä....

Sabriina-teininoita

Oinaan ja kaksosen välillä?

16

9719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Hmm....TOTTAKAI!!!! =)

    • siili95

      onko härällä ja oinaksella mitään mahdollisuuksia eron jälkeen?

      • heka

        kyllä luulisin että on oinaksella onnea eron jälkeen koska olen itse oina ja mulla on ollut onnea


      • siili95
        heka kirjoitti:

        kyllä luulisin että on oinaksella onnea eron jälkeen koska olen itse oina ja mulla on ollut onnea

        Noh,Eipä kuitenkaan ollut onnea =( Kiusaus vaan
        jatkuu kotona ja koulussa ja juoruilu myös.Suorastaan ahdistaa olla exän seurassa! Hyi hyi.. En tajua miten olen voinut edes joskus olla kiinnostunut siitä paskapäästä!!


      • heka
        siili95 kirjoitti:

        Noh,Eipä kuitenkaan ollut onnea =( Kiusaus vaan
        jatkuu kotona ja koulussa ja juoruilu myös.Suorastaan ahdistaa olla exän seurassa! Hyi hyi.. En tajua miten olen voinut edes joskus olla kiinnostunut siitä paskapäästä!!

        no silleppä mä en mahda mitään mutta kyllä mä oon väleissä ainkin mun exien kanssa eikä mua ainakaan kiusata siitä vaikka oon ollutkin monen idiootin kanssa no kiva kuitenkin kun vastasit tähän viestiin


      • uisdhgo

        no ei varmaankaan se horoskooppi merkki liity siihen paljonkaan... se riippuu ihmisestä itestään


    • Naked

      Olen (oinasnainen) ollut kihloissa kohta kaksi vuotta kaksosen kanssa. Olen tällä hetkellä 20 ja hän on 19. Meillä ei vois paremmin mennä. Jos sulla on suunnitelmia tähän suuntaan, antaa mennä vaan. Musta kaksosen kanssa on hyvä olla: antaa tilaa tarpeeksi, ottaa syliin kun sinne on halu ja antaa sopivan vastuksen kinastelussa, joka on leikkimielinen. Täydellinen mies onkin. Tosin olen kauheesti vain mustasukkainen hänen hyvistä perhesuhteista. Tuntuu, että jään vähemmälle:)(Mikä ei todellakaan pidä paikkansa, mut se on vaan mun päässä). Onnee vaan sulle!!

      • Sinkku50

        Olen oinas-nainen ja minulla on ollut kaksi kaksos-miestä. Ensimmäinen liittomme kesti melkein 11-vuotta, joka kuitenkin päättyi eroon miehen sairaalloisen mustasukkaisuuden vuoksi.Sanoisin harmi, niinkin hyvin toimeen tulevat merkit.Suhde nimittäin hipoo melkein täydellisyyttä.
        Onnea vaan teidän suhteellenne, toivottavasti sitä ei lopeta ainakaan mustasukkaisuus!


      • PIKE OINAS
        Sinkku50 kirjoitti:

        Olen oinas-nainen ja minulla on ollut kaksi kaksos-miestä. Ensimmäinen liittomme kesti melkein 11-vuotta, joka kuitenkin päättyi eroon miehen sairaalloisen mustasukkaisuuden vuoksi.Sanoisin harmi, niinkin hyvin toimeen tulevat merkit.Suhde nimittäin hipoo melkein täydellisyyttä.
        Onnea vaan teidän suhteellenne, toivottavasti sitä ei lopeta ainakaan mustasukkaisuus!

        olin naimisissa lähes 30v. kun lääkäri kertoi etten saa lapsia. yllätys tulin raskaaksi ja minulla 3kk.n vauva mies läksi leningradiin ja petti minua nuoren n.20v tytön kanssa.kuva löytyi auton hanskalokerosta ja kondomi hävinnyt lompakosta. Mies myönsi tapahtuneen. Vuosia kului nielin kaiken mutta se vaikutti koko elämääni en sen jälkeen luottanut enkä nauttinut seksistä.Minulla oli aihetta mustasukkaisuuteen
        mutta en uskaltanut tehdä rohkeaa päätöstä ja jäin tyhmään kulissi liittoon, ajattelin lapsi tarvitsee isän joka on aina läsnä. Tämä oli lapsi
        jota lääkärikään ei osannut se oli kallis lapsi. myöhemmin vasta n.50v erosin ja nyt lapseni on jo 23v. en ole katunut eroani. oinas on rehellinen suorasanainen taiteellinen ihminen jolla on pitkiä ihmis suhteita koska häneen luotetaan.


    • vittura

      haisda viddu haisda viddu haisdakaa paska koko valdionvalda edde osaa muuda kuin veroddaa...mulla on duha

    • 15 vuoden kokemus

      kyllä, ihana räiskyvä suhde, ei pääse kyllästymään

    • Entä Oinaan ja Neitsyen

      Jos molemmat on mihiä. Toinen syntynyt maaliskuussa (siis oinas) ja toinen syntynyt 23.9. siis vika päivänä Neitsyen merkeissä. KESTÄÄKÖ RAKKAUS?

      • Pidätte toisistanne

        Varmasti tulette toimeen. Pidätte toisistanne hyvin paljon.


    • ..........

      Mitäpä sanotte Oinaasta ja ravusta sopivatko ne hyvin yhteen onko kokemusta?

      • udgsi

        no mulla ei oo kokemusta oinaasta ja ravusta mut on ollu kokemust oinaasta ja skorpionista ja on vieläkin. ollaan tosi onnellisii ja ymmärretään toisiimme. molemmat rakastamme toisiamme. ei kai skorpioni ja rapu paljon toisitaan eroo??


      • maiju61

        seurustelin 8v. ravun kanssa. Ei hyvä. Nyt olen leijona-miehen kanssa... ihkuu....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5953
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3625
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1919
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1408
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe