On taas ollut pitkä ja synkkä talvi. Harrastusten puute on ollut kouriintuntuva. Niimpä kysyisinkin olisiko mahdollista pystyttää uimahallia Sulkavalle? Mielellään ihan kirkonkylään ja ei mitään hienoa, halpa perushalli vaan. Käyttäjiä kyllä olisi, koska tuonne Savonlinnaankin tulee matkaa. Sitäpaitsi, jos kerran tässä on kuntaliitos tulossa, olisi hyvä hassata rahat oman kylän parhaaksi, eikä luovuttaa niitä SuurSavonlinnan pohjattomaan kirstuun. Kuntaliitoksen jälkeen me ei uimahallia saada. Nyt olisi oikea aika. Hyvä paikka olisi vaikka entisen Marimekon tehtaan paikalla. Uimahalli saimaan rannalla. Nimiehdotuskin minulla olisi: Uisko!
Uimahalli Sulkavalle?
Uisko
3
185
Vastaukset
- juvammiäs
Ajelkaa Juvemmalle! Uusi sampola on auki
- Uimaan
Erittäin kannatettava ajatus!
- Piätös ja heti!
No tulleeko se??? Nyt jos kerran kunnan budjettikin on balanssissa. Onko piätöksiä tämän aloitteen pohjalta hallituksessa tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976