Olisiko joku niiiiiiiin ihana ja osaisi kertoa mikä on minun nouseva merkkini. Olen syntynyt 23.10.1984, vähän ennen kahdeksaa aamulla..Vai minkäslaisesta tiedosta sen saisi tietää? =)
heips:)
6
3356
Vastaukset
- minä
Käyppä tuolla astrologiakeskuksen sivuilla.Sieltä selviää... :)
- ella_noora
sun nouseva merkki on vaaka... :I outoo sillee ku oot vaaka... mun nouseva merkki on neitsyt... mun muistaakseni.. :P mä oon syntyny 27.9. VAAKAT RULEZ!!!!
- tummanvaalea
Olen juuri kirjautunut itse astron sivuilla ja voin katsoa kun kerrot paikkakunnan ja sen tarkan klo ajan
- YOGSOTHOTH
niin totanoi..
määhä En väitä olevani mikää horoskooppien tai
astrologian asiantuntija (satunnais harrastelija
ehkä) mut Luulisin jotta nouseva merkkisi saataisi
olla skorppioni.. asia kannattaa silti tiadustel
la vielä tarkemmin aiheeseen perehtyneiltä
Vaakamies,25, Tre - Nimetön
öö,aika vaikee vastata tähän kysymykseen ..oon vaaka :D
- Nimetön
oliksäkin vaaka ??? on aika vaikee vastata tohon täytyyn miettii ,,, :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867