Olisiko joku niiiiiiiin ihana ja osaisi kertoa mikä on minun nouseva merkkini. Olen syntynyt 23.10.1984, vähän ennen kahdeksaa aamulla..Vai minkäslaisesta tiedosta sen saisi tietää? =)
Vastaukset 6
- minä
Käyppä tuolla astrologiakeskuksen sivuilla.Sieltä selviää... :)
- ella_noora
sun nouseva merkki on vaaka... :I outoo sillee ku oot vaaka... mun nouseva merkki on neitsyt... mun muistaakseni.. :P mä oon syntyny 27.9. VAAKAT RULEZ!!!!
- tummanvaalea
Olen juuri kirjautunut itse astron sivuilla ja voin katsoa kun kerrot paikkakunnan ja sen tarkan klo ajan
- YOGSOTHOTH
niin totanoi..
määhä En väitä olevani mikää horoskooppien tai
astrologian asiantuntija (satunnais harrastelija
ehkä) mut Luulisin jotta nouseva merkkisi saataisi
olla skorppioni.. asia kannattaa silti tiadustel
la vielä tarkemmin aiheeseen perehtyneiltä
Vaakamies,25, Tre - Nimetön
öö,aika vaikee vastata tähän kysymykseen ..oon vaaka :D
- Nimetön
oliksäkin vaaka ??? on aika vaikee vastata tohon täytyyn miettii ,,, :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3181341Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101287- 991061
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103945
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22747- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607