MORO.Mulla on tollanen webasto ajastimella mutta ei ole käyttö-ohjeita mistä voisi tilata kun saksankielen taito on 0:( jostain suomesta??Kaveri jolta ostin sanoi että se ei toimi kuka huoltaa kyseisiä webastoja suomessa??
webasto eberspächer
25
79578
Vastaukset
- häh?
siis sulla on mikä? Webasto VAI Eberspächer? Kaks eri merkkiä, toki polttoaineella toimivia lämmittimiä molemmat!
- roope
tuli vähä mokailtua
- Nimetön
roope kirjoitti:
tuli vähä mokailtua
SE OM MORO
Onko viisaita kun mun vesilämppäriin on tullut vika
ja kun yrittää käynnistää niin tulee teksti F53
näyttöön että mitä se tarkoittaa
JONES Mansesta - temmy
Nimetön kirjoitti:
SE OM MORO
Onko viisaita kun mun vesilämppäriin on tullut vika
ja kun yrittää käynnistää niin tulee teksti F53
näyttöön että mitä se tarkoittaa
JONES Mansestajos en väärin muista niin siinä ohjelapussa mikä on tullut laitteen mukana pitäisi olla yleisimmät vika koodit merkattu.. jos ei ole niin lähimpään huoltoon...no. jokatapauksessa. ei semmosta kannata edes yrittää korjata itse. kallistahan se kyllä on mut sittenhän pelaa
Eli Wihuri oy autola on maahantuoja ja niiden sivuilta löytyy varmasti huoltopisteet...
- Sakke
Entä miten englanti luonnistuu?
Tässä olis yks mielestäni hyvä linkki josta löytyy enemmänkin tietoa eberin lämmittimistä:
http://www.espar.com/htm/specials/bn2bn4.htm- roope
Linkkivw kirjoitti:
Joo eli vika oli lämmittimen pumpussa joka on mykkä eli ei tule bensaa lämmittimelle joten pitää laittaa uusi pumppu niin kyllä se sit varmaan syttyy koska pumpulle tuli virta mut ei toiminut.Maksaa varmaan kohtuullisen paljon mut ei se mitään
- Proffa
roope kirjoitti:
Joo eli vika oli lämmittimen pumpussa joka on mykkä eli ei tule bensaa lämmittimelle joten pitää laittaa uusi pumppu niin kyllä se sit varmaan syttyy koska pumpulle tuli virta mut ei toiminut.Maksaa varmaan kohtuullisen paljon mut ei se mitään
Syötä pumpulle virtaa ja kopauta vasaralla kevyesti kylkeen. Kyllä se siitä käynnistyy.
- roope
Proffa kirjoitti:
Syötä pumpulle virtaa ja kopauta vasaralla kevyesti kylkeen. Kyllä se siitä käynnistyy.
täytyy kokeilla mut jos ei herää niin mistä pumppua kannataa kysellä?
- Ari
roope kirjoitti:
Mikähän on vialla kun lämmitin saa polttoainetta ja hehku toimii mutta kun ei vaan syty??? Hehkutulppa ja pumppu ovat uusia!
- roope
Proffa kirjoitti:
Kiitos vinkistä irroitin vanhan pumpun ja annoin sille vasaraa laitoin kiinni ja toimii!!!!!on se vaan niin komeeta kun on eberi;)
- Rami
roope kirjoitti:
Kiitos vinkistä irroitin vanhan pumpun ja annoin sille vasaraa laitoin kiinni ja toimii!!!!!on se vaan niin komeeta kun on eberi;)
No niin asiantuntijat. Auton akkuni oli tyhjentynyt taannoisen etelänmatkani jälkeen. Ilmeisesti tästä syystä autoni eberi hukkasi myös yhteyden tp5 kaukosäätimeen joka ei siis ole saanut sen jälkeen yhteyttä eberiin. Kuinka ohjelmoidaan? En muista enkä löydä mistään ohjetta. Jos ei muu auta niin toki soittamalla selviää. Mutta hyvä jos joku tietää!
- Audi A6 2,7
Rami kirjoitti:
No niin asiantuntijat. Auton akkuni oli tyhjentynyt taannoisen etelänmatkani jälkeen. Ilmeisesti tästä syystä autoni eberi hukkasi myös yhteyden tp5 kaukosäätimeen joka ei siis ole saanut sen jälkeen yhteyttä eberiin. Kuinka ohjelmoidaan? En muista enkä löydä mistään ohjetta. Jos ei muu auta niin toki soittamalla selviää. Mutta hyvä jos joku tietää!
Tarvitsetko vielä ohjetta? Multa löytyy.
- Jani
Audi A6 2,7 kirjoitti:
Tietäisikö joku mikä voisi olla vikana kun jälkiasennettu eberspächer polttaa sulaketta. Auto Transporter pikkubussi -98.
- jakke
Proffa kirjoitti:
Mikähän mun eberspächerissä on, kun kellokytkimelle tulee virta mutta näyttö ihan mykkä. Vähän aikaa kun antaa olla niin sitten näytössä kaikki symbolit ja numerot näkyvissä. Silloin siihen voi laitaa päivämäärän ja kellon oikein, mutta kun vähän aikaa on niin taas koko laite mykkä. Sitte taas kun aikaa menee niin näyttö täynnä jotain numeroita...:( Apua, kohta tulee pakkaset
- temmy
roope kirjoitti:
ei saa muualta kuin jälleen myyjältä... wihuri oy autola on maahantuoja. niiden nettisivuilta varmasti löytyy jälleenmyyjät sekä huoltopisteet mistä voi pumppua kysellä ( a n. 100€)
- Arska
Audi A6 2,7 kirjoitti:
Minä tarvisin TP5:n ohjeen. Radio yhteyttä ei löydy. ohjainta ei oo käytetty muutamaan vuoteen. varmaan hukannut yhteyden näytössä vain "no co"
- Nikuy
Mikä vika on kun lyö näyttöön F41 vikakoodia.
Mistä löytyisi vikakoodiluettelo tähän malliin?
Lisälämmitin Eberspächer
Heizgerät Typ HYDRONIC B
Ausfuhrung B4W SC
Ausfuhr Nr. 20 1770
Fabrik Nr. 13759 AK
Prufzeichen ~S288
Brennstoff BENZIN
Elektr. Werte 35W 12V
Wärmestrom 4000W
Betriebs-iberdruck max.2,5bar - Rodney
Terve !
Käyttöohjeet löytyy maahantuojan sivuilta , tulosta ne sieltä .
Tässä linkki: http://www.autola.wihuri.fi/tuoteryhmat/ajoneuvolammittimet/ - Viikonloppunurmipora
http://holysmoke.fi/
Ebereitä edullisesti...- kansi hajalla
Hei,
Läytyiskö keltään hylätyn Eber hydronic D4 SC ehjiä kansiosia siis koppaosia? - Mattisi
kansi hajalla kirjoitti:
Hei,
Läytyiskö keltään hylätyn Eber hydronic D4 SC ehjiä kansiosia siis koppaosia?Onko kenelläkään idea mitä kannattaisi tehdä, kun kovalla pakkasella Eber-lämmitin vie akun tyhjäksi, niin ettei auto käynnisty?
Ei oikein uskalla käyttää lämmitintä, kun tulee pelko, ettei auto käynnisty.
Voisiko lämmittimellä on oma akku?
Entä onko joku rakentanut kiinteän akkulaturin autoon?
Auttaisiko isompi akku, nyt se on 55 Ah?
Onko joku jo ratkaissut tämän ongelman? - Longhand
Mattisi kirjoitti:
Onko kenelläkään idea mitä kannattaisi tehdä, kun kovalla pakkasella Eber-lämmitin vie akun tyhjäksi, niin ettei auto käynnisty?
Onko joku jo ratkaissut tämän ongelman?Minulla loppu akkuongelma vaihtamalla se uuteen. Lämmitin kulutti sen verta kuiviin akun, ettei käynnistykseen riittänyt enää virtaa. Ongelma ratkesi edellä mainitulla toimenpiteellä.
- Hipe
Mattisi kirjoitti:
Onko kenelläkään idea mitä kannattaisi tehdä, kun kovalla pakkasella Eber-lämmitin vie akun tyhjäksi, niin ettei auto käynnisty?
Onko joku jo ratkaissut tämän ongelman?Omassa autossani on myös normaali Defan lohkolämmitin sisäpistokkeella Eberin lisäksi. Asensin ns. automaattisen akkulaturin siihin rinnalle. virran laturi saa sisäpistokkeesta. Mulla on haaroitin jalkatilassa jolloin sisätilan lämmitin on normaalisti toiminnassa ja myös akkulaturi silloin kun auto on ns. piuhan päässä lämpenemässä. Virtaa riittää Eberin käyttöön edellyttäen, että sinulla akku muutoinkin kunnossa. Asennuskustannukset rajoittuivat automaattisen akkulaturin hankintaan noin 40€
- jopon mopo
Hipe kirjoitti:
Omassa autossani on myös normaali Defan lohkolämmitin sisäpistokkeella Eberin lisäksi. Asensin ns. automaattisen akkulaturin siihin rinnalle. virran laturi saa sisäpistokkeesta. Mulla on haaroitin jalkatilassa jolloin sisätilan lämmitin on normaalisti toiminnassa ja myös akkulaturi silloin kun auto on ns. piuhan päässä lämpenemässä. Virtaa riittää Eberin käyttöön edellyttäen, että sinulla akku muutoinkin kunnossa. Asennuskustannukset rajoittuivat automaattisen akkulaturin hankintaan noin 40€
Eber spächer polttaa sulaketta kellon näytössä f 69 kauko säädin ei toimi ei näytä ulko lämpö tilaa ja merkki liikkeessä sanovat että korjaus maksaa 683,00€ eicvätkä edes tutkineet huolto neuvoja katsoi ikkunasta ja teki hinta arvion pitäskö viedä ad korjaamolle vai veholle auto toyjota supra 5,7v8 vaimon auto toimii hyvin vaikka on pysäköity minun nissan almeran viereen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693