Minulla ollut kohta 3 viikkoa peukalossa elohiiri. Taipumus niihin ollut aina. Ja joskus jää jumputtamaan samaan kohtaa. Vuosi sitten jalassa nytkytti liki 3 viikkoa. Nyt tosiaan peukku elää omaa elämäänsä. Hermoraunio olen jo. Google pahentaa. Eräällä Als-potilaalla tauti oli alkanut nimenomaan peukusta ja joku kertoi että Als-dokkarissa kaikilla oli kuulemma alkanut tauti peukalon nykinällä. Kaksi kertaa käynyt yleislääkärillä, ihmettelivät pelkoani. Nyt varasin neurologille ajan, mutta siihen on aikaa.Taustatietoja: olen 37 v. En polta en juo kahvia. Muita oireita ei ole kuin tuo nykinä. Toivottavasti joku osaisi lohduttaa :'(
Elohiiri ja Alsin pelko
kjhgfdddsssdffhjkk
2
193
Vastaukset
- NeuRoloGiaA
Ei elohiiret välttämättä ole merkki ALS sairaudesta. On paljon muitakin neurologisia sairauksia, jossa oireena on lihasnykinät. Mitä muita oireita sinulla on??
- Alkuperäinen...////
Ei muita oireita. Neurologi oli sitä mieltä, että olen neurologisesti terve. Teki tutkimuksen. Minulla vain taipumus elohiiriin. Lihasnykinöitä on kuulemma kaikilla ja minulla on niihin herkkyys. Pelkät lihasnykinät eivät ole koskaan minkään taudin oire. Näin sanoi minulle tämä neurologi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062