Nyt kun käytössä on hakutoiminto,niin
otsikoinnin tärkeys vaan korostuu.
Kokeilin hakusanalla apua ja osumia
tuli 71046 kappaletta.
Esimerkiksi edellisen viestin otsikko
"Miten kaksi konetta nettiin??" antaa
selvän kuvan minkälaista apua hän haluaa.
Yritetään :)
Otsikoinnin tärkeys!
glyserin
3
471
Vastaukset
- roopemanu
puhut vähän mutta asiaa
- .......................
Et sitten katsonut noiden 71046 osuman otsikoita? Minäkin kokeilin apua-otsikolla, ja huomasin, ettei kaikkien osumien otsikossa ollut sanaa apua, vaan osassa tuo sana oli itse tekstissä. Kun hakutoiminto osaa hakea muunkin kuin otsikon mukaan, ei otsikolla enää ole niin suurta osuutta viestien löytämisessä.
Pitää laittaa otsikoita, jotka kertoo ongelmasta tai viestin sisällöstä. Tarkemmalla hakusanalla löytää paremmin. Jos on joku ongelma niin ei kannata mennä kirjottaa suoraa vaan "apua" hakuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815