EPG ei toimi?

osallistu

Eikö EPG toimi kaapeliteeveessäsi? Oletko DNA:n asiakas?

tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/ohjelmatiedot-katosivat/

11

5368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei toimi muuallakaan

      Ei nuo EPG-tiedot toimi Elisallakaan, eikä antenniverkossa. Ei taida olla operaattorikohtainen vika.

      • Mitä vikkoo?

        Hetkinen, luulin jo vastanneeni tähän viestiketjuun.

        Niin sitä että juuri kaheksan jälkeen ajastin digiboksin (Topfield HD) ja kävin ohjelmaoppaassa läpi kaikki kanavat tältä illalta, enkä huomannut ongelmia. Espoo antenni.

        Mitä vikaa siis on ollut?


      • ei toimi muuallakaan
        Mitä vikkoo? kirjoitti:

        Hetkinen, luulin jo vastanneeni tähän viestiketjuun.

        Niin sitä että juuri kaheksan jälkeen ajastin digiboksin (Topfield HD) ja kävin ohjelmaoppaassa läpi kaikki kanavat tältä illalta, enkä huomannut ongelmia. Espoo antenni.

        Mitä vikaa siis on ollut?

        Minä olen huomannut joskus ongelmia, joskus on ohjelmatiedoissa pelkkää tyhjää, toisinaan tiedot on päin pérsettä.

        Antenniverkossa ollaan.


    • hjgfbh

      Minäkin vastasin jo Digi-tv:n puolella, mutta kopioidaan vielä tähän.
      DNA kaapeli Hki ei ole moneen vuoteen ollut EPGssä ongelmia.
      Paitsi nyt näyttää Kolmosen Americans menevän päällekkäin Southlandin kanssa ja Foxin Family Guy tuplana listalla, mutta näyttöaika on kuitenkin sama. Ei muuta.

      • Meillä toimii

        Minä jo luulin otsikon takia, ettei EPG toimisi ollenkaan.

        Ilmankos en itse ole mitään ongelmaa nähnyt, jos kyse on vain yhdestä tai kahdesta ohjelmasta vain yhdellä kanavalla. Jo aloitusviestiin olisi pitänyt kirjoittaa enemmän.


      • hjgfbh
        Meillä toimii kirjoitti:

        Minä jo luulin otsikon takia, ettei EPG toimisi ollenkaan.

        Ilmankos en itse ole mitään ongelmaa nähnyt, jos kyse on vain yhdestä tai kahdesta ohjelmasta vain yhdellä kanavalla. Jo aloitusviestiin olisi pitänyt kirjoittaa enemmän.

        Samoin käsitin, että jollakin on ongelma, josta halusi kysellä, että onko muilla ja missäpäin. Kyse olikin informaatiosta linkkiin jos EPG ei toimi.
        Harmin paikka, että tuli tuhlattua mustetta...


    • Ei anna bonusta

      Kaapelikanavilla ohjelmatiedot ovat kanavakohtaisia. Bonuskanavalla ei ohjelmatietoja ole, ylen kanavilla on.

    • A330

      Minulla EPG ei toimi "täydellisesti", koska osalla ohjelmatiedoissa on pelkkää tyhjää, tätä esiintyy kaikilla kanavilla.
      Kyseessä DNA kaapeli Vantaa.
      Mitä neuvoksi?

    • Käväise kanavalla

      Kaapeliverkossa EPG lähetetään kanavanipuittain => jos haluat nähdä jonkun kanavan ohjelmatiedot, niin sinun on käytävä kyseisellä kanavalla. Vasta sitten ko kanavanipun kanavien EPG tulee näkyviin. Hankalaahan se on, mutta näin EPG toimii nykyään.

      • Panamies

        Mistäköhän tuon keksit? Jos sulla toimii noin surkeasti, niin ei koske välttämättä kaikkia. Tuo ei nimittäin pidä paikkansa. Fiksussa TV:ssä EPG päivittyy kyllä automaattisesti, kun malttaa odottaa. Haittapuolena on, että samaan aikaan ei voi seurata mitään kanavaa, edes pelkkää ääntä. IPTV:ssä (esim. Elisa Viihde) ei ole edes tätä ongelmaa, koska ohjelmatiedot tulevat nettiyhteyden kautta.


    • Anonyymi

      Bwb

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe