Pohjanmaan metsätien tapaus uudelleen tutkintaan

rip2

Ikaalilaisten teot pitäisi nyt viimestään selvittää

38

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sid noppa

      Karva nopalta osasi tällästä oottaakki.

      • lk98gh6

        On se karvanoppa vaan yks perkele!!!!


    • vanhapiimä

      Karva nopan teko on jo vanhentunut, joten se siittä.

      • nopalle kakkua

        No onhan niitä muitakin myöhempiä surma tekoja , eiköös ne voisi niputtaa yhteen ja teko olisi sarja murha ?


      • noppa voittaa aina
        nopalle kakkua kirjoitti:

        No onhan niitä muitakin myöhempiä surma tekoja , eiköös ne voisi niputtaa yhteen ja teko olisi sarja murha ?

        ette te mahda karva nopalle yhtikäs mitään.turhaa on juonia sen pään menokski mitään


    • kiikissä on

      Karva noppa vangittu !!!!!!!!!!!!!

      • johan tuota odotetii

        No vihdoinkin.


      • viilakakussa
        johan tuota odotetii kirjoitti:

        No vihdoinkin.

        Saa Kimpsa sellikaverin.


    • ei nopalle kyrpää

      Toivottavasti noppa ei joudu miesten vankilaan,siellä se vaan nauttis olostaan ja tiputtelis saippuoita lattialle.

    • Rouva Hoikkala

      Pyytäisin teitä lopettamaan asialla spekuloinnin. Kiitos.

      • hymyävä hiihtäjä

        Huomenna taas teeveessä Mustat lesket sarja jatkuu ja
        syksyllä siihen kuvataan jatko-osaa joka kuvaa juuri
        tuota metsätien tapahtumaa ennakoivia tapahtumia ja
        tapahtuman jälkeistä elämää.


      • Rouva Hoikkala
        hymyävä hiihtäjä kirjoitti:

        Huomenna taas teeveessä Mustat lesket sarja jatkuu ja
        syksyllä siihen kuvataan jatko-osaa joka kuvaa juuri
        tuota metsätien tapahtumaa ennakoivia tapahtumia ja
        tapahtuman jälkeistä elämää.

        Sinä se jaksat muistella tuota ikävää tapahtumaa, vaikka itse vedit lipasimesta!


      • niskalaukaus
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Sinä se jaksat muistella tuota ikävää tapahtumaa, vaikka itse vedit lipasimesta!

        Eiks se laittaanut uhrin verisuoniin ilmaa ja lopuks ampu


      • telotus

        Näin hän toimi.Erittäin raaasti ja kylmäverisesti.Kuka on Jampen seuraava uhri?


      • nimi.esiin
        telotus kirjoitti:

        Näin hän toimi.Erittäin raaasti ja kylmäverisesti.Kuka on Jampen seuraava uhri?

        Kuka Jampe se tekijä on?


      • Hän on Jambe Kuismo! Viljo Mustakorven velipuoli ja Rauno Korhosen serkku! Kuismo ja hänen veljensä, Reijo Kuismo, ovat rankaisijoita. He rankaisevat koiria ja ihmisiä. Auttakaa minua Kuismoilta!


      • haamuja.näkyy
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hän on Jambe Kuismo! Viljo Mustakorven velipuoli ja Rauno Korhosen serkku! Kuismo ja hänen veljensä, Reijo Kuismo, ovat rankaisijoita. He rankaisevat koiria ja ihmisiä. Auttakaa minua Kuismoilta!

        Rouva ei uskalla enää hourailla vaan ottaa feikkihahmot
        avukseen.


      • Elämäni on todellista helvettiä. Ei tässä feikkejä tarvita. Jambe Kuismo oli pedofiili, joka käytti Joonas Hatusta hyväkseen.


      • aino.hourii
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Elämäni on todellista helvettiä. Ei tässä feikkejä tarvita. Jambe Kuismo oli pedofiili, joka käytti Joonas Hatusta hyväkseen.

        Rouva alkaa olla lapsen tasolla kun leikkii nukeillaan
        ja muistelee lapsuuttaan jolloin häntä käytettiin
        hyväksi.


      • Minua ei ikinä käytetty hyväksi kotona. Tästä olen vieläkin hyvin katkera. Haluan, että panet minua nyt heti, Jarmo!


      • toivo.s.ukari
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minua ei ikinä käytetty hyväksi kotona. Tästä olen vieläkin hyvin katkera. Haluan, että panet minua nyt heti, Jarmo!

        Oletko homo?


      • hullua.ei.panna
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minua ei ikinä käytetty hyväksi kotona. Tästä olen vieläkin hyvin katkera. Haluan, että panet minua nyt heti, Jarmo!

        Kukaan ei halua panna vanhaa rumaa haisevaa akkaa vaikka
        se kuinka olisi tyrkyllä.


      • Miksei hullulla saisi olla samoja oikeuksia seksielämään kuin homoilla?


      • siinä.neuvo
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Miksei hullulla saisi olla samoja oikeuksia seksielämään kuin homoilla?

        Käytä käsiäsi tai hanki iso uros koira jonka opetat tekemään
        rouvalle temput.


      • siinä.neuvo kirjoitti:

        Käytä käsiäsi tai hanki iso uros koira jonka opetat tekemään
        rouvalle temput.

        Rakasteletko sinä koirien kanssa? Eikö se ole eläinrääkkäystä? Pääkköset apuun!


      • oma.apu
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Rakasteletko sinä koirien kanssa? Eikö se ole eläinrääkkäystä? Pääkköset apuun!

        Se neuvo oli vain hullun ainon puutostilan poistamiseen
        tarkoitettu.


      • oma.apu kirjoitti:

        Se neuvo oli vain hullun ainon puutostilan poistamiseen
        tarkoitettu.

        Rankaisjat, Riuskanen ja Kannas, kurittavat rakkeja! Oletko sinä samanlainen?


    • Kaikki Rankaisijat ry:n jäsenet ovat hyviä ystäviäni. Me rankaisemme koiria ja ihmisiä, jotka eivät meitä miellytä. Meille ei kukaan mahda mitään, me olemme eliittiä.

      • Vangitkaa Myllis! Jarmo tee jotain! Ennen kuin on liian myöhäistä!


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Vangitkaa Myllis! Jarmo tee jotain! Ennen kuin on liian myöhäistä!

        Aion hakata kaikki, vihaan ihmisiä!!


      • hullu.aino.horisee

        Voi tuota hullun ainon vajakkilässytystä kuntapalstalle.


      • Myllis pitää eristää muusta yhteiskunnasta vaarallisena henkilönä! Tämä ei ole lässytystä, vaan tiedän hyvin, mistä puhun!


      • jos.olis.apua
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Myllis pitää eristää muusta yhteiskunnasta vaarallisena henkilönä! Tämä ei ole lässytystä, vaan tiedän hyvin, mistä puhun!

        Otappas hullu aino taas lääkkeet tuplana.


      • Lääkkeet tekevät minut vain sairaaksi. Uskon ja luotan Jumalan kykyyn auttaa!


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Lääkkeet tekevät minut vain sairaaksi. Uskon ja luotan Jumalan kykyyn auttaa!

        Minä uskon vain humalaan. Siksi olenkin melkein joka päivä enemmän tai vähemmän kännissä.


      • aino.skitsoo
        myllis_seppo kirjoitti:

        Minä uskon vain humalaan. Siksi olenkin melkein joka päivä enemmän tai vähemmän kännissä.

        Rouva Kakkala siinä taas vuoropuhelee nimmareillaan.


      • pehmustettu.huone

        Te sivupersoonatkin tarvitsette vuosien hoidon.


      • Se olisi erittäin suotavaa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      101
      784
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      223
      622
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe