Ikaalilaisten teot pitäisi nyt viimestään selvittää
Pohjanmaan metsätien tapaus uudelleen tutkintaan
38
660
Vastaukset
- sid noppa
Karva nopalta osasi tällästä oottaakki.
- lk98gh6
On se karvanoppa vaan yks perkele!!!!
- vanhapiimä
Karva nopan teko on jo vanhentunut, joten se siittä.
- nopalle kakkua
No onhan niitä muitakin myöhempiä surma tekoja , eiköös ne voisi niputtaa yhteen ja teko olisi sarja murha ?
- noppa voittaa aina
nopalle kakkua kirjoitti:
No onhan niitä muitakin myöhempiä surma tekoja , eiköös ne voisi niputtaa yhteen ja teko olisi sarja murha ?
ette te mahda karva nopalle yhtikäs mitään.turhaa on juonia sen pään menokski mitään
- kiikissä on
Karva noppa vangittu !!!!!!!!!!!!!
- johan tuota odotetii
No vihdoinkin.
- viilakakussa
johan tuota odotetii kirjoitti:
No vihdoinkin.
Saa Kimpsa sellikaverin.
- ei nopalle kyrpää
Toivottavasti noppa ei joudu miesten vankilaan,siellä se vaan nauttis olostaan ja tiputtelis saippuoita lattialle.
- Rouva Hoikkala
Pyytäisin teitä lopettamaan asialla spekuloinnin. Kiitos.
- hymyävä hiihtäjä
Huomenna taas teeveessä Mustat lesket sarja jatkuu ja
syksyllä siihen kuvataan jatko-osaa joka kuvaa juuri
tuota metsätien tapahtumaa ennakoivia tapahtumia ja
tapahtuman jälkeistä elämää. - Rouva Hoikkala
hymyävä hiihtäjä kirjoitti:
Huomenna taas teeveessä Mustat lesket sarja jatkuu ja
syksyllä siihen kuvataan jatko-osaa joka kuvaa juuri
tuota metsätien tapahtumaa ennakoivia tapahtumia ja
tapahtuman jälkeistä elämää.Sinä se jaksat muistella tuota ikävää tapahtumaa, vaikka itse vedit lipasimesta!
- niskalaukaus
Rouva Hoikkala kirjoitti:
Sinä se jaksat muistella tuota ikävää tapahtumaa, vaikka itse vedit lipasimesta!
Eiks se laittaanut uhrin verisuoniin ilmaa ja lopuks ampu
- telotus
Näin hän toimi.Erittäin raaasti ja kylmäverisesti.Kuka on Jampen seuraava uhri?
- nimi.esiin
telotus kirjoitti:
Näin hän toimi.Erittäin raaasti ja kylmäverisesti.Kuka on Jampen seuraava uhri?
Kuka Jampe se tekijä on?
Hän on Jambe Kuismo! Viljo Mustakorven velipuoli ja Rauno Korhosen serkku! Kuismo ja hänen veljensä, Reijo Kuismo, ovat rankaisijoita. He rankaisevat koiria ja ihmisiä. Auttakaa minua Kuismoilta!
- haamuja.näkyy
RouvaHoikkala kirjoitti:
Hän on Jambe Kuismo! Viljo Mustakorven velipuoli ja Rauno Korhosen serkku! Kuismo ja hänen veljensä, Reijo Kuismo, ovat rankaisijoita. He rankaisevat koiria ja ihmisiä. Auttakaa minua Kuismoilta!
Rouva ei uskalla enää hourailla vaan ottaa feikkihahmot
avukseen. Elämäni on todellista helvettiä. Ei tässä feikkejä tarvita. Jambe Kuismo oli pedofiili, joka käytti Joonas Hatusta hyväkseen.
- aino.hourii
RouvaHoikkala kirjoitti:
Elämäni on todellista helvettiä. Ei tässä feikkejä tarvita. Jambe Kuismo oli pedofiili, joka käytti Joonas Hatusta hyväkseen.
Rouva alkaa olla lapsen tasolla kun leikkii nukeillaan
ja muistelee lapsuuttaan jolloin häntä käytettiin
hyväksi. Minua ei ikinä käytetty hyväksi kotona. Tästä olen vieläkin hyvin katkera. Haluan, että panet minua nyt heti, Jarmo!
- toivo.s.ukari
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minua ei ikinä käytetty hyväksi kotona. Tästä olen vieläkin hyvin katkera. Haluan, että panet minua nyt heti, Jarmo!
Oletko homo?
- hullua.ei.panna
RouvaHoikkala kirjoitti:
Minua ei ikinä käytetty hyväksi kotona. Tästä olen vieläkin hyvin katkera. Haluan, että panet minua nyt heti, Jarmo!
Kukaan ei halua panna vanhaa rumaa haisevaa akkaa vaikka
se kuinka olisi tyrkyllä. - siinä.neuvo
RouvaHoikkala kirjoitti:
Miksei hullulla saisi olla samoja oikeuksia seksielämään kuin homoilla?
Käytä käsiäsi tai hanki iso uros koira jonka opetat tekemään
rouvalle temput. siinä.neuvo kirjoitti:
Käytä käsiäsi tai hanki iso uros koira jonka opetat tekemään
rouvalle temput.Rakasteletko sinä koirien kanssa? Eikö se ole eläinrääkkäystä? Pääkköset apuun!
- oma.apu
RouvaHoikkala kirjoitti:
Rakasteletko sinä koirien kanssa? Eikö se ole eläinrääkkäystä? Pääkköset apuun!
Se neuvo oli vain hullun ainon puutostilan poistamiseen
tarkoitettu. oma.apu kirjoitti:
Se neuvo oli vain hullun ainon puutostilan poistamiseen
tarkoitettu.Rankaisjat, Riuskanen ja Kannas, kurittavat rakkeja! Oletko sinä samanlainen?
Kaikki Rankaisijat ry:n jäsenet ovat hyviä ystäviäni. Me rankaisemme koiria ja ihmisiä, jotka eivät meitä miellytä. Meille ei kukaan mahda mitään, me olemme eliittiä.
RouvaHoikkala kirjoitti:
Vangitkaa Myllis! Jarmo tee jotain! Ennen kuin on liian myöhäistä!
Aion hakata kaikki, vihaan ihmisiä!!
- hullu.aino.horisee
Voi tuota hullun ainon vajakkilässytystä kuntapalstalle.
Myllis pitää eristää muusta yhteiskunnasta vaarallisena henkilönä! Tämä ei ole lässytystä, vaan tiedän hyvin, mistä puhun!
- jos.olis.apua
RouvaHoikkala kirjoitti:
Myllis pitää eristää muusta yhteiskunnasta vaarallisena henkilönä! Tämä ei ole lässytystä, vaan tiedän hyvin, mistä puhun!
Otappas hullu aino taas lääkkeet tuplana.
RouvaHoikkala kirjoitti:
Lääkkeet tekevät minut vain sairaaksi. Uskon ja luotan Jumalan kykyyn auttaa!
Minä uskon vain humalaan. Siksi olenkin melkein joka päivä enemmän tai vähemmän kännissä.
- aino.skitsoo
myllis_seppo kirjoitti:
Minä uskon vain humalaan. Siksi olenkin melkein joka päivä enemmän tai vähemmän kännissä.
Rouva Kakkala siinä taas vuoropuhelee nimmareillaan.
- pehmustettu.huone
Te sivupersoonatkin tarvitsette vuosien hoidon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674192Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222457Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301586