Hei löytyykö vaeltelukaveria 53 v. naiselle kesäkuun alkuun. kohteena lappi ja päivävaellus. illalla kohteessa vaelluksen purku. olen aikaisemmin vaellut kuusamon seudulla.
vaellusseuraa
30
986
Vastaukset
- melkein 60v.
Mitä se tarkoittaa vaelluksen purku, onko seksiä vai mitä ?
Minä se olen vaeltanut vaikka missä, myös Kuusamossa, mutta siellä aikoinaan kun aloitin vaelluksen. Se seksi on kyllä tärkeä osa vaelluksen lopussa. - asiallinen ihmettely
En minäkään tajua, mitä on vaelluksen purku...
???- Aamuhannu
Olettaisin että debriefing, eli jälkipuinti :)
Korjatkaa mahdollinen vääryys. - metsän-eki
Se on sitä, hajotetaan laavu, poltetaan vaatteet, syödään kaikki ruoat, roskataan luonto ja ylipäätään särjetään kaikki mitä rikki saadaan. Ja sitten harrastetaan kiimaista seksiä sammalmättäällä
- voisin lähteekin
Niin minäkin arvelen asian olevan, mutta miksi tuollainen asia pitää olla kuin vaatimuslistalla. Melko luonnoton on sellainen, joka ei perille päästyään muistele vaelluksen tapahtumia.
- näppärä
Vaelluksen purku = yhdessä ruokailu ja päivästä juttelu, ehkä seuraavan päivän suunnittelua kolmen kaljakolpakollisen verran. Olen suunnitellut reissun pituudeksi kolmea neljää yötä.
Olisiko asiallisia vinkkejä, mihin kannattaa lähteä. Ja se seurakin on vielä hakusessa. - tärkeä asia
Kuuluuko seksi siihen purkujuttuun ?
- näppärä
Tottakai kuuluu.
- Surkupurku
No sittenhän asia on ok. Mutta onkohan sinun iässäsi enää isompia purkuhaluja?
- näppärä
Ei tuollainen kyllä kelpaa, näkyy sosiaaliset taidot olevan hyvin heikot.
- erpiksop3
Moi !
Olethan tosissasi hakemassa vaelluskaveria, kuten oletan?
Tällä foorumilla jutut on mitä on. Onko sinulla jokin anonyymi tms.
kanava, jossa voisimme keskustella asiallisesti hankkeestasi?
Tuo sosiaalinen puoli pääsee paremmin esiin, kunhan pääsemme
suunnittelemaan vaellusta.
Lappiin haluat, mutta minne siellä ? Kuinka pitkäksi aikaa?
Mistä lähdet alkuun jne. ? Oletko kokenut pitkän reissun rasitukset
ja mahdolliset huonotkin kelit? Ovatko varusteesi riittävät ? Mitä aiot
syödä siellä? Olethan myös suunnistustaitoinen ja jotain on hyvä
tietää myös ensiavusta. Siis sinnehän ei noin vain kannata rynnätä.
Kysymyksiä riittää, mutta jos täkäkään ei vakuuta, niin en voi autaa. ;)
Toivon, että päästään tästä eteenpäin, koska olen myös suunnitellut ko.
reissua.
Friendly
erpiksop
- näppärä
Ei siinä ihmeempää keskusteltavaa ole. Päiväretki, ensin 5km johonkin määränpäähän, ja sitten sieltä takasin. Uusi gps-laite saa näyttää tehonsa.
- erpiksop1
Okke !
Mikä on kohteesi ?- näppärä
Täällä näyttää olevan toinenkin näppärä liikkeellä. Kaksi ensimmäistä kyseisellä nimimerkillä ovat alkuperäisiä näppärän viestejä. olisi mukava saada vinkkejä: mukavia 12-15 km päiväreissuja kauniissa maisemissa. Suunnitelmissa kesäkuun alussa.
- kuolpuna
näppärä kirjoitti:
Täällä näyttää olevan toinenkin näppärä liikkeellä. Kaksi ensimmäistä kyseisellä nimimerkillä ovat alkuperäisiä näppärän viestejä. olisi mukava saada vinkkejä: mukavia 12-15 km päiväreissuja kauniissa maisemissa. Suunnitelmissa kesäkuun alussa.
Hei.
Olen lähdössä kesäkuun alussa reitille Lisma-Korsatunturi-Vaskolompolo-Skietsimäjoki ja rajaa pitkin Angeliin. Matkaa n. 100 km. Olen vaellellut ja metsästellyt alueella, joten paikat ovat aikalailla tuttuja. Jos vähääkään kiinnostaa, niin postia voi laittaa os. [email protected]
Olen ollut useamman porukan "oppaana" täällä lapissa ongelmitta. - näppärä
kuolpuna kirjoitti:
Hei.
Olen lähdössä kesäkuun alussa reitille Lisma-Korsatunturi-Vaskolompolo-Skietsimäjoki ja rajaa pitkin Angeliin. Matkaa n. 100 km. Olen vaellellut ja metsästellyt alueella, joten paikat ovat aikalailla tuttuja. Jos vähääkään kiinnostaa, niin postia voi laittaa os. [email protected]
Olen ollut useamman porukan "oppaana" täällä lapissa ongelmitta.Minä en voi sietää ihmisiä jotka metsästää, siis tappaa viattomia eläimiä.
- näppärä
kuolpuna kirjoitti:
Hei.
Olen ollut useamman porukan "oppaana" täällä lapissa ongelmitta.Hei, minulle 100 km on vähän liian pitkä reissu. Kun olet ollut oppaana, onko vinkkiä vähän lyhyemmästä vaellusreitistä. Tuo alla oleva näppärä on epäaito näppärä.
- ap näppärä
näppärä kirjoitti:
Hei, minulle 100 km on vähän liian pitkä reissu. Kun olet ollut oppaana, onko vinkkiä vähän lyhyemmästä vaellusreitistä. Tuo alla oleva näppärä on epäaito näppärä.
Sinä et ole oikea näppärä, miksi tulet tänne sotkemaan ?
- näppärä
Minun kohteeni ei sinulle kuulu, koska sinä et selvästi ole henkilö jonka mukaani ottaisin.
Moi !
Sinulle alkuperäinen näppärä.
Koska tämä meni tälläiseksi (!)
viittaan edellisiin viesteihini.
Siis onko mahdollista vetäytyä
muille foorumeille asialliseen
keskusteluun päästäksemme?
t.er- ap näppärä
Minä olen ap enkä tosiaan kaipaa sinusta seuraa, onko se niin vaikea ymmärtää?
Näppärää, todella näppärää. (?)
Hyvää kesää kaikille, rikkaruohoillekin !- näppärä
Hei, kerrohan vähän lisää itsestäsi ja vaellussuunnitelmistasi. Tosi huonosti on tullut vinkkejä, taidankin suunnata pienelle karhunkierrokselle ja valtavaaran reitille.
T. näppärä (alkuperäinen) - näppärä
näppärä kirjoitti:
Hei, kerrohan vähän lisää itsestäsi ja vaellussuunnitelmistasi. Tosi huonosti on tullut vinkkejä, taidankin suunnata pienelle karhunkierrokselle ja valtavaaran reitille.
T. näppärä (alkuperäinen)Hei,huomaan jo vastaavani itselleni. Tämän kesän reissut on tehty; löysin Hossasta värikalliot, silta sinne oli jo vähän heikonlainen. Kuun puolen välin paikkeilla suunnistin Pallakselle, siellä sattui sateinen ilma, mutta silti pieni kierros tunturiin tuli tehtyä. Maisemat ovat tosi hienot. Sinne lähden joskus uudelleen. Miten teidän muiden, etenkin erpiksop3:n vaellukset ovat sujuneet? Matkalla yksin, onneksi mukavia juttukavereita oli myös reissussa.
- yksin meen minäkin
Tervemenoa, on minun vinkkini. Jahkaillaan tässä vielä hetki, niin kaikki kaatuu näppäryyteen.
- Ellep 1
On meitä kesäkuun ekaviikolla lapissa vaeltavia paljonkin,yksin tai yhdessä.
Minäkin olen ilman seuraa Itä-kairassa päiväretkiä tehden. Mukava olisi koh-
data samoilla asioilla ja yhdessä ihmetellä elämää. Mutta kun on niin vaikeaa.
- näppärä
Nähdään Karhunkierroksen alussa kesäkuun 6. klo 10.00.
Siitä sitte lähdetään. - näppärä
Eipä nähdäkään , tuli muita suunnitelmia.
- näppärä
Aika näppärä keskustelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13871- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831