Talomme on vanha hirsitalo, joten langaton yhteys ei oikein pelitä kaikkialla. Yhteyttä pitäisi saada parannettua.
Minulta löytyy valokuitu modeemi jossa on langaton reititin. Sen lisäksi on kaksi reititintä joista toinen jonkin sortin 3g reititin, mutta jakaa myös langallisesti saatua yhteyttä.
Tarkoitus olisi saada talomme toiseen päähän yltämään verkko. Onko ainut keino hankkia niin pitkä kaapeli, jonka päähän reititin. (Tällä hetkellä valokuidusta lähtee molemmat reitittimet.)
Olisiko jotenkin mahdollista kytkeä reititin 1 reitittimeen kaksi tai yms? Langattomasti tai jotain?
Kiitos jo nyt!!
Langattoman verkon kantaman pidentäminen?
4
1322
Vastaukset
Monessa reitittimessä on tukiasema toiminto eli ensimmäisen reitittimen yhteyden voi laajentaa toisen reitittimen avulla.
http://kotimikro.fi/verkko/laajenna-langaton-lahiverkkosi- heepu
Olen hankkinut langattoman Huawein E5776 mobiilireitittimen. Kysymykseni on yksinkertaisen tyhmä, mutta minulle on epäselvä pitääkö langattoman piuha olla netissä oloajan kiinni tietokoneessa?
heepu kirjoitti:
Olen hankkinut langattoman Huawein E5776 mobiilireitittimen. Kysymykseni on yksinkertaisen tyhmä, mutta minulle on epäselvä pitääkö langattoman piuha olla netissä oloajan kiinni tietokoneessa?
Kyllä jos koneessa ei ole tuota wlania. Jos taas on niin ei tarvitse.
- jarts3
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306102Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144614Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413274IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623071Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3581690Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111448- 711381
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2401289- 791189