Onko kellään tietoa torstai-perjantai välisen yön tapahtumista rautian takana??? Autosta lähti sievoisen summan edestä työkaluja. Kertokaa ihmeessä jos jollain on jotain tietoo tai joku kauppaa käsityökaluja ja vaikuttaa vähänkään epäilyttävältä. Vielä kuulemma saa palauttaa ilman sanktioita :) Puskaradio päälle!!! :)
Vastaukset 4
- mä ainaskaan vieny
Eikös Inksan Rautian takana ole ratapiha, toisella puolella Kortoja. Ja toisekseen ovethan ovat säpissä ja riistakamerat viritetty tunnistamaan laittomat liikuskelijat.
Josko to. 10.4 Keskilaakso kertoo enemmän. - enkä mä
Joo, odotellaan Keskilaakson tuoreita uutisia, kerran viikossa.
Lehden nettisivuillakaan ei ollut mainintaa rötöksestä, joten joudumme tiedonjanossamme pureskelemaan maaliskuun skuuppeja. Noh, onhan verkossa sentään informatiisivia kuvia ihmisten selkäpuolesta, mikä sinänsä on lohduttavaa. - muistin hymyn
Nähny lehdessäkään mitään. Ehkä ei sitten mikään murto ollut. Keräsin kyllä alueelta juhannuskokkoon puu rojua. Otin huomioon, että pääsen kamerakuviin.
- tompassi
siinä ojan toisella puolella pari asustelee! Ei muuta kun kyselemään vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680