Oudot tapahtumat viime yönä!!

YönTapahtumat

Eilen illalla rentouduin rankan työviikon päätteeksi. Otin pari kolme lasillista punaviiniä sohvalla rentoutuen illan leffan parissa. Tabletti toisessa kädessä, netissä surffaillen ja youtubesta musiikkivideoita kuunnellen. No arvaahan sen mitä tapahtui. Simahdin kuin saunalyhty. Raskas viikko takana ja punaviinin yhteisvaikutus.

No sitten säpsähdin hereille aamuyöllä samasta asennosta johon jäin ja kun katsoin tablettia niin juuri se musiikkivideo oli auki jonka aikana olin nukahtanut. Mutta sitten kylmäsi kun huomasin että kaikki valot oli minun asunnostani sammutettu ja tv oli kiinni. (asun yksin) siiryin siitä paikasta sänkyyn, olin hirveän väsynyt ja nukahdin heti uudelleen. Aamulla ajattelin asiaa ja todella kylmäsi, tuli ihan tunne että en ole ollut yksin viime yönä. Laitoin tv:n päälle yllätyksekseni huomasin että kanavat oli ihan sekaisin. Meni siinä sitten aikaa kun vaihdoin tv ni taas suomen taajuuksille ja kanaville.

Kaiken kaikkiaan todella outo yö oli. En tajua miten olisin unissanikaan kaikkea tuota muka saanut aikaiseksi. Heräsin kuitenkin tismalleen samassa asennossa missä nukahdinkin. Joskus ennenkin olen aamulla huomannut että jokin tavara on yön aikana siirtynyt. En ole ajatellut ennen asiaa tältä kannalta että tähän liittyisi yliluonnolista mutta kyllä nyt jo mietityttää...

13

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sleepwalker..

      Unissakävelyä. Itsellä myös valot sammuilee ja syttyy, tavarat siirtyilee jne. yön aikana itsestään.
      Tiedän syyn koska muistan että lapsena äitini oli kerran herättänyt minut kävellesäni ulko-ovelle. Olen siis kävellyt unissani pienestä asti.

      • niin ja..

        Jos haluat todisteet, asenna kamera yöksi kuvaamaan. Nauhalla näet melkein varmasti itsesi.


      • YönTapahtumat

        Niin kyllä tuokin kävi mielessä mutta silti hiukan epäilyttää kun tismalleen samassa asennossa heräsin tabletti sylissä. Ja tuntuu aika huvittavaltakin että jos olisin yön pimeinä tunteina unissani sekoittanut telkkuani! :D en tiedä.... Kyllä tuo unissakävelykinnon aika karsea vaihtoehto kun kuitenkinnyksin asun. Tosi kiva jos joskus lähtee rappukäytävään haahuilemaan... Jos kyse nyt on unissakävelystä. Koskaan ei kukaan kyllä ole sanonut että olisin kävellyt.. Lapsuudessa tai parisuhteessa ollessani.. Hmmm


      • YönTapahtumat
        niin ja.. kirjoitti:

        Jos haluat todisteet, asenna kamera yöksi kuvaamaan. Nauhalla näet melkein varmasti itsesi.

        Toi on hyvä idea...


    • Järkevä selitys??

      Kuulostaa sähkökatkokselta. saattaa sekoittaa kanavatkin. Juuri silloin oli sähköt poissa kun heräsit ja outo tunne johtui siitä että oli liian hiljaita ilman sähköjen hurinaa. Itse en suinkaan ole skeptikko ja varmasti olisin peloissani jos non sattuisi itselleni..

      • hkkjj

        Et ole skeptikko? Oletko sitten huuhari, joka uskoo asioihin ilman todisteita?


      • Järkevä selitys??
        hkkjj kirjoitti:

        Et ole skeptikko? Oletko sitten huuhari, joka uskoo asioihin ilman todisteita?

        Maailmassa on paljon selittämätöntä. Ehkä sitten niin. Omalle kohdalle sattunut pari selittämätöntä ilmiötä ja odotan mielenkiinnolla lisää. Kai sitten uskon.


    • RäyhäHenki

      Ehkäpä kyseessä on poltergeist.

    • Vinkkinävuan

      Näitä tapahtumia tapahtuu yhdelle jos toisellekkin ja itsellekkin tapahtunut kaikennäköstä. Eihän nämä asiat todellakaan uutisiin asti päädy. Yllätys on suuri kuinka moni on todella kokenut yliluonnollisia tapahtua kun alatte ihmisten kanssa niistä kyselemään ja keskustelemaan. Pahat henkivallat operoivat jollain tapaa sähköistenlaitteiden kautta. En tunne tätä tarkasti, mutta mm. samaisen asian takia okkultismissa tunnetaan salama symboli joka on myös levinnyt laajalle esim. logoissa.

      Anyways. Homman nimi on niin, että ainoa turva, suoja ja rauha tulee Jumalalta joten jos alkaa unettomia öitä olemaan useampia ja nämä asiat alkavat vaivaamaan niin Jeesus Kristus odottaa sinua juuri tänäkin päivänä kun annat elämäsi Hänelle ja turvaat häneen. Sen jälkeen alkaa elämäsi muutos jota ei niinkään voi selittää vaan se pitää ja kannattaa kokea! Siunausta Jeesuksen nimessä.

      terv. Eräs kaikennäköstä nähnyt ja kokenut tavis vaan

      • -o-

        Jos nykyään, vuonna 2014, on uskovainen, niin on yksinkertaisesti TYHMÄ IDIOOTTI.


      • Muistakaa äänestää
        -o- kirjoitti:

        Jos nykyään, vuonna 2014, on uskovainen, niin on yksinkertaisesti TYHMÄ IDIOOTTI.

        Jumalan on aikoinaan herrat keksinyt jotta köyhä kansa ois nöyrää!


      • Anonyymi
        -o- kirjoitti:

        Jos nykyään, vuonna 2014, on uskovainen, niin on yksinkertaisesti TYHMÄ IDIOOTTI.

        Sittenpähän näet,kun aika joutuu,kuka on itsensä pahin vihollinen ja idiootti- on vaan sitten jo myöhäistä. Toivottavasti sinäkin havahdut jo ennen sitä!


    • IIpppo

      Sähkökatkos, kun kerta TV:stäkin oli kanavat sekaisin. Luultavasti heräsit heti kun sähkökatkos tuli ja aiheutti ympäristössä muutoksia, kuten valoisuus ja TV:n sammuminen, jotka nukkuva kehosi aisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe