Olen huomannut yhteiskunnassamme vallitsevan koiranpentutehtailun ohella vauvatehtailun, jolla paikataan omaa kurjaa taloudellista tilannetta. Lasketaan rahankiilto silmissä tulevia ansioita, mutta ei kanneta vastuuta syntyneistä lapsista vaan lapsilisät menevät kurkusta alas tai muihin omiin juttuihin.
Kun taas ne perheet, jotka sitoutuvat vastuun kantamiseen ja vaalivat perheen keskinäistä rakkautta, joutuvat maksamaan edesvastuuttomien vauvatehtailijoiden synnit omasta pussistaan ja omalla elämällään. Vastuunsa kantavaa tarkkaillaan ja valvotaan sillä aikaa kun vauvatehtailijat vinguttavat credit -korttia törsäten bilettämiseen sekä korkokenkiin.
Lapsilisäleikkaus vain keinottelijoille
Maalaisjuntti
1
97
Vastaukset
- Mietihän vähän lisää
Teepäs huostaanotto -termillä haku YouTubeen ja perehdy taustoihin. Kuka saa ja kuinka paljon. Meinaan.... tuon holhouksen hinta on kalliimpi kuin omalle perheelle maksettava lapsilisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000607999124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111842Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231613- 721040
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43983Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74872Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä81786