Kuinka saada vaimo kuriin?

viddu..

Kaunis vaimoni on alkanut ihan mahdottomaksi. Flirttailee jokaisen ok näköisen äijän kanssa juhlissa, jopa kavereilleni! Käyttää hyväkseen kaunista ulkonäköään koska muiden naiset ovat vähän rumempia. Haluaa mennä tahallaan myöhässä juhliin, ja ylipukeutuu joka paikkaan. Ei kysy lupaa mihinkään vaan tekee itse meidän yhteisiä päätöksiä, vaihtoi operaattorit ja sähkösopimuksen ja nyt on laittanut meidän veneen myyntiin. Ravostuin tästä veneasiasta niin vaimo vaan kohautti olkiaan ja sanoin ettei sillä mitään enää tee, käskin poistaa myynti-ilmoituksen niin vastasi että "siinähän poistat". Todella paskamaista käytöstä! Kun sanon lirttailusta niin kysyy vaan olenko mustasukkainen, sanon että hävettää vaan hänen lutkamainen käytös. Ennen olisi tullut riita, nyt sanoi vain "voi hyvä luoja" ja laittoi napit korville. Tekisi mieli ravistella ja tukistaa ja vaikka mitä.

Ennen oli herkkä ja kiltti ja itki ja pyysi anteeksi, mutta nykyään on kaikkea muuta. Ei ole minkäänlaista kunnioitusta ja käyttäytyy kuin ylimielinen teini.

Jotain vinkkejä kehiin?

19

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Good for you

      Ahaa, lissu-ukko eksyy sentään joskus miesten palstoillekin.

    • matti ilman teppoa

      Eroa siitä hutsahtavasta ja omaisuuttasi myyvästä naisesta.

    • Tee samoin

      Älä huoli, vaimosi on vain kasvanut aikuiseksi omaksi itsekseen. Sellainen ei tarvitse kenenkään lupaa mihinkään - eikä varsinkaan keskenkasvuisten ...

    • naiset pilvilinnoiss

      Olet saanut narsisti vaimon. Ota selvä asiasta.

    • samallamitalla

      Käyttäydy samalla lailla: välinpitämättömästi. Flirttaile kauniille naisille joita tapaat ollessa vaimosi seurassa mutta älä tee sitä liian näkyvästi vaan nauti siitä varmasti vaimosikin nauttii niin kauan kun saa pidettyä sinut samalla pikkurillinsä ympärillä. Jos vaimosi ei välitä on vain annettava olla, kauniita naisia on maapallo täys ;)

      tsemppiä!

    • viddu..

      No kun en näe muita kauniina. Varmasti onkin narsisti, mutta niin kaunis. Miellä on 2 lasta, molemmat ihan vaimon näköisiä tummahiuksisia, tummansiniset silmät, hymykuopat ja pitkät ripset. Vaikkei muija edes flirttailis niin saa katseita. Itse en jaksa nähdä vaivaa että alkasin jotain väkisin iskeä, kun ei vaan kukaan muu kiinnosta.

      Lapsille on hyvä äiti, kiltti ja lämmin ja pukee heidät hyvin. Mulle paskamainen ja kylmä. Oma kylmyteni on sitä että olen hiljaa, ei paljoa auta. Samalla haluaisin vaan panna sitä. Panna niin kovaa että toinen itkisi. Sairasta, kyllä, mutta meitä on täällä 2.

      • Nainen on häilyvä!

        No pane sitä!
        Järkkää mökkipileet, sinä, vaimosi ja viisi sun oikein rotevaa isovehkeistä kaveria.
        Dokaatte, saunotte ja panette kaikki vaimoasi koko yön vuoron perään, niin, että eiköhän vaimoltasi kutka lähde flirttailuun.

        Toinen mahdollisuus on tietenkin se, että vaimosi tykkää ja pyytä seuraavin mökkibileisiin viisi jätkää lisää!


    • Bodaaja22

      Minä ja 7 bodaajakaveriani voidaan tulla panemaan viikonloppuina vaimoasi niin, että ei halua vierasta viikoilla. Pyydä se vaan meidän salille, niin hoidellaan se suihkussa.

      Lupaan, että itkee onnesta, kun tapaatte taas. Muitten miesten vokottelu jää varmasti, kun ei pysty edes istumaan kunnolla.

      Laitappa sähköpostiosoitteesi, nii sovitaan rehvit.

      T: bodaaja

      • uhopoika!!!

        hehehe...sillä hormoonien tuhoamalla prinssinnakillasiko meinasit "panna" :D


    • sovellus

      Ap kysyy neuvoa mutat haluaa pitää omituisen eukkonsa kun on kaunis..vanha sanonta pitää paikkansa että kun köyhyys astuu ovesta sissään-rakkaus katoaa ikkunasta ulos!

    • Pane vaimoas

      persreikään, niin eiköhän opi talon tavoille. Vikisee vain nautinnosta.

    • körtsi

      Tiedän tuon tunteen. Oma vaimoni 42 kulkee itseään 15v. vanhemman ukon luona naimassa. Tekee pahaa, kun olen yllättänyt hänet sekstaamassa. Eropaperit menossa. Ja kuntosalilla flittailee muiden miesten kassa.

      • ei ne nuorru

        Sun vaimos kokee itsensä nuoreksi kun vanhalle ukolle vielä kelpaa.Hyvä että otat eron pettäjästä-ota tulevan exän kusaksii nuori ja kaunisa nainen itsellesi. :D Kyllä alkaa vonkua takaisin-mutta turha luulo...


    • go for it baby

      Niinpä niin. Ei puhettakaan, että nössö ukko miettisi mikä liitossa mahtaa olla vikana ja tekisi jotain asian eteen. Varmaan vaimo on tuskastunut käyttämättömään veneeseen ja puhunut moneen kertaan, että sen voisi vaikka myydä. Ukko ei viitsi kuunnella niin eihän sitä kukaan jaksa vuosikausia odotella että jotain tapahtuisi. Toi asenne.... kuka täysjärkinen sanoo vaimoaan lutkaksi?

      • kaksi tabua

        Sitä sopii ihmetellä miksi mies alkaa eukkonsa kynnysmatoksi? Sellaaselle eukolle kun antaa vallan, niin joutuu nuolemaan vielä kengänpohjatkin. On paljon "vääpelinaisia/vaimoja" jotka määräävät kaikesta perheessä, jos mies ei kykene pitään puoliaan. En ihmettelis, jos alistetussa suhteessa mies pimahtaa sitten joskus... miehelle on tabu paljastaa kaksi asiaa. 1. Vaimon henkinen ja fyysinen väkivalta. 2. Nainen on perheenpää ja ottanut kaiken vallan.


    • Anonyymi

      Mitä voisin tehdä kun vaimoni on saatanan pride ihmiseksi muuttunut suhteen aikana ja epäilen vahvasti , että hän on saatanan petturi . Hän tekee jatkuvasti asioita mistä ollaan sovittu , että ei tee uhkasin myös avioeron uhalla , että jos hän käy pride kulkueessa niin sit haen avioeron . Tämän takia retale vaimo alkoi kiukuttelemaan ja valittamaan .

      Olen itse hyvin konservatiivinen mies ja olen ennen jo avioliittoakin maininnut asiasta ja hän sanoi , ettei se haittaa . Vaimonikin sanoi olevansa BI seksuaali mutta se ei minua kiinnosta mihin hän oikeastaan kokee vetovoimaa kun kuitenkin on minun kanssa parisuhteessa . Kuitenkin kun olen ollut noin 5 vuotta onnellisesti hänen kanssa parisuhteessa niin sitten hänestäkin on alkanut muuntautumaan tälläinen sateenkaari pelle .

      Tämän syynä on varmasti sellainen jumalaton ja aivan perseestä oleva pride aivopesu mitä koitetaan niin saatanan paljon levittää . Minun typerä veljenpoikanikin kertoi kun oli ollut 13 vuotiaana koulussa niin sinnwe oli tullut tälläisia sateenkaari ituhippiäsiä esittäytymään sinne ja koittivat käännyttää ihmisiä tähän vitun pride paskaan . Aivan käsittämätöntä !

      • Anonyymi

        Viisas vaimo näkee kaikki ihmisinä , joten jos jatkat noita pride vastaisia ilkeyksiä niin voi olla että vaimo lähtee , ei kukaan halua olla toisen talutusnuorassa ja varsinkin rasistin.
        Aika nähdä ihmiset ihmisinä ja hyväksyä että jokainen syntyy mailmaan omanlaisenaan , joten ei sinulla ole oikeutta halveksia ketään.


    • Anonyymi

      Jos ämmä ei muuten tottele, niin sitä pitää lyödä. Ei se ole mies eikä mikään, joka ei naistaan saa pysymään kurissa. Tarvittaessa vaikka voimakeinoja käyttäen.

    • Anonyymi

      Turpaan vaan,ensin panet väkisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe