Meillä on jo pitkän aikaa syötetty molempia pakaste lihoja, ja hyväksi ollaan kumpikin todettu. Olen enemmän ehkä kuitenkin Maukas merkkisten puolella, koska ne ovat jotenkin tuoreemman näköisiä. Kumpi on teistä parempi?
Mush vai Maukas?
riiseni
3
1278
Vastaukset
- raakaruokkija
Mä uskon, että Maukas näyttää terveellisemmälliseltä vain logon ja vihreän tarran vuoksi, En itse tiedä kumpi on oikeasti parempi, vai onko eroa ollenkaan, mutta Maukkaan antama tuotekuva saa kuluttajat ajattelemaan, että tuote olisi luonnolisempi ja terveempi.
- maukkaan puolella
Maukas! Maukas ruoka on paljon puhtaamman ja tuoreemman näköistä.
- 144
Samasta tehtaasta ne tulee :) Meidän taas syö mielummin Mushin lihoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575