Meidän 15v tyttö kysyi jos vois mennä jokupäivä poikaystävänsä luo yöksi. (Pojan vanhemmat on kyllä paikalla mutta sili mietityttää mitä sielä ovien toisella puolella tapahtuu...Sanoin ensiks, että ei käy ja juteltiin siitä mut hän vaan raivostu ja alkoi huutamaan ja luvattiin vielä siitä asiasta puhua mutta oon kahen vaiheilla ja en osaa sanoa antaako mennä vai kieltääkö?
15V poikaystävälle yöksi
Joo vai ei?
3
135
Vastaukset
- No totta kai
Et voi enää mitään. Joten älä turhaan pilaa välejäsi omiin lapsiisi.
- tseezy
Jos lapsen kanssa ei voi jutella edes tuosta, tulisiko hän kertomaan jos joku olisi sitten mennyt huonosti poikakaverin kanssa, tms.
- -ada-
Seksiä pystyy kyllä harrastamaan muuallakin kuin yöllä sängyssä! Sanoisin suoraan mikä mietityttää ja keskustelis tytön kans aiheesta aikuismaisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488