Tyhjä, paskamainen olo

hukassaainiaan

Olen 15-vuotias tyttö.

En tiedä mikä mulla on, kaikki on ihan paskamaisesti, kaikki tulee päin kasvoja, ilman syytä.

Omaa poikaystävää ei ole, jonka voisin murheisiini hukuttaa.. selvittävä yksin.

Monina iltoina on sekava, tyhjä (masentunut) olo, vaikken tiedä syytä. Nykyään, kun viikonloppu alkaa, kellahdan sänkyyn vaatteet päällä enkä jaksa liikkua minnekään. Öisin aina herään hikisenä ja hermostuneena, ilman syytä. Valvon useita tunteja, jonka takia nukun aina myöhään tai olen aivan rättiväsynyt, mikäli aikaisemmin pitää herätä esim. kouluaamuina.

Olen lähes aina jännittynyt, stressaannun kaikesta, enkä jännitystä saa millään lievitettyä ! En osaa nauttia mistään, kun jännitys asuu sisälläni.

Olen joutunut myös koulukiusaajien uhriksi. Monet haukkuvat selkäni takana. Naureskelevat, kuiskuttelevat, tuijottavat. Muutamia kavereita minulla on, mutta oloni on yksinäinen, en tiedä mitä teen.

Vanhemmilleni en voi kertoa, en osaa ! En muillekaan mahdollisille auttajille, joten haen lohdutusta täältä, maailman huonoimmasta paikasta.

Kukaan ei voi todistaa tätä, ammattiapua en pyydä, mutta epäilen itselläni jotain stressihäiriötä, masennusta, mitä kaikkea voi ollakaan.. Masennus on voinut kehkeytyä mummini kuolemasta, ajatuksistani, jotka eivät sisällä enää muuta kuin kuolemaa, en jaksa tehdä enää mitään, voimavarat vähissä..

En tiedä, mitä teen..

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiemanjärkeä

      Oletko puhunut ystävillesi ? He voisivat auttaa.

    • Hei hukassaainiaan
      Hyvä kun kerroit että sinun on paha olla. Kaikki huolet tuntuvat yksin suurilta joten jos vain mitenkään mahdollista on niistä hyvä puhua jollekulle. Usein vaikuttaa siltä että ihmisillä on liian kiire pysähtyä kuuntelemaan mutta on silti tärkeää puhua omista huolistaan koska kukaan ei kykene ajatuksiasi lukemaan. Vaikka se tuntuukin oudolta, ovat vanhemmille hyvä kertoa jos voi pahoin vaikka ei osaisi tai tahtoisi kertoa tarkemmin.
      Jos vanhemmille puhuminen tuntuu vaikealta voisit kirjoittaa heille vaikka kirjeen. Olet yllä tuonut hyvin esille ajatuksiasi ja uskon että jos kerrot samat asiat heille saat varmasti tukea. Myös muut auttajat, ystävät, koulukuraattori, opettaja ja terveydenhoitaja kuuntelisivat mielellään mikä sinua painaa. Ei ole häpeä hakea apua, me olemme täällä sinua varten.

      Joonas/Saapas

      • Juttelu auttaa

        Eli oot aina ja kaikkialla iha menkkane? Pyydä lääkitystä ja juttelee jollekki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1828
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1261
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1174
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    10. 10
      980
    Aihe