En halua olla homo

935 FIN

Tunnen itseni homoksi olen 13 almoust 14 haluisin oman perheen ja lapsia tulevaisuudessa .

64

3141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mahdotonta

      Eti nainen, rakasta sitä ja tee lapsia.

      • veio4

        Niin,
        Älä ota identiteettiäsi kiusauksistasi.
        Haavoitetuilla ihmisillä, meillä kaikilla, on kiusauksia tehdä kaikenlaista ja jopa hylätä oma identiteetti ja alkaa joksikin mihin kiusaus viekoittelee.

        Syy tuntemuksiisi saattaa johtua vaikkapa siitä että vanhempasi salaa toivoivat sinusta jotain tiettyä jota et sitten ollutkaan. Lapsi tekee kaikkensa ollakseen vanhempiensa toivottu lapsi, jopa hylätä itsensä ja yrittää olla jotain muuta kuin mitä on.


      • veio4

        Hei
        935 Fin
        mikä on tilanne nyt kolme vuotta myöhemmin?


    • Vaikka oliskin sairaus, niin ei siltikään vois parantua.

    • Rugaru

      Jos olet homo, etkä haluaisi olla, niin kyllä siihen löytyy hoitoja tai aineski sellasii leirejä. En nyt sano et on väärää olla homo, mutta jos haluat olla hetero niin siitä sitten. Tosin jos haluat vain lapsia ja perheen niin adoptiokin on, mutta tässä rasistisessa maassa ei ole helppoa sellanen

      • vitunvammainen

        Voi vittu sää oot hessu tyhmä. Homoparuskunta tai sinkkumies ei voi Suomessa adoptoida lasta. Homoseksuaalisuus on biologinen erilaisuus aivoissa eikä aitä voi "parantaa" millään kristittyjen seurakuntien homoleireillä. Itse toivoisin olevani homo, olisi paljon helpompaa olla miehen kanssa parisuhteessa mielestäni.


      • AikaTotuudelle
        vitunvammainen kirjoitti:

        Voi vittu sää oot hessu tyhmä. Homoparuskunta tai sinkkumies ei voi Suomessa adoptoida lasta. Homoseksuaalisuus on biologinen erilaisuus aivoissa eikä aitä voi "parantaa" millään kristittyjen seurakuntien homoleireillä. Itse toivoisin olevani homo, olisi paljon helpompaa olla miehen kanssa parisuhteessa mielestäni.

        Höpö höpö. Näitä eheytyneitä ihmisiä on olemassa. Setaa se tietysti raivostuttaa.


    • P15

      Mä olen sitä mieltä että asia tuskin on muutettavissa. Sun on vaan hyväksyttävä tosiasia ja elettävä siten mikä tuntuu oikeelta. Ei kannata alkaa teeskentelemään mitään. Se on vielä kamalaempaa jos yrität väkisin olla jotain mitä et ole. Tutkiskele ittees ja seksuaalisuuttas, se on ihan kivaa. Opettele nauttimaan suuntautumisestasi. Ehkä sä löydät jonku kivan pojan. Onnee siihen.

      • veio4

        Sanotko samoin niille keiden kiusaus on käyttää alkoa tai huumeita........?


    • almost14

      Siis saattaa kuulostan tosi hullulta, mutta oon 14 vuotias tyttö (-00) ja oon sina halunnu kaverin noin mun ikäsen joka on homo. ja siis oikeesti mun mielestä sun ei kannattas häpee sitä eihän sille voi oikeestaan mitään? ja sun kannattas elää vaa elämän mukana :) oikeesti hanki naispuolisia kavereita paljon! voimii sulle! :)

    • b1sse

      Iässäsi ajattelin kutakuinkin samalla tavalla. Parin vuoden päästä tajusin että olen kiinnostunut myös tytöistä (kiinnostus poikiin ei hävinnyt), nykyään siis luokittelen itseni bi-seksuaaliksi.

      Älä ikinä esitä, vaan tee miten sydän sanoo. Tuskin ainakaan seuraavaan neljään vuoteen tulet lapsia hankkimaan eli älä ota paineita ja anna itsellesi aikaa. Varsinkin murrosiässä seksuaaliset tunteet heiluvat. Tuo ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö voisi olla homo nyt ja tulevaisuudessa. Muista, seksuaalisia tunteita ei pysty ns. väkisin muuttamaan, ja tuollaisista leireistä on enemmänkin haittaa kuin hyötyä.

    • tyttö16

      se ei oo mitenkään väärin jos tykkää samasta sukupuolesta ja tottakai se pelottaa ja tuntuu väärältä ainakin aluksi, sillä kaikki on totutettu ajatukseen että nainen ja mies kuuluvat yhteen. mutta älä ainakaan esitä muuta kuin olet vaan ole oma itsesi vaikka joku siihen ei lupaansa antaisi!!

    • Tulevaisuuspelottaa.

      Itse olen 15v poika, ja tunnen itteni homoksi, vaikka olenkin pari kertaa ollut ihastuneena joihinkin tyttöihin mutta se ihastus on aina kadonnut. Aijon ainakin odottaa aikuisikään asti ja katsoa sitten mihin 'ryhmään' kuulun. Pelottaa kyllä tositosi paljon jos jään homoksi, koska mun perhe ei todellakaan tykkää niistä.

    • Rakkautta vain!

      Hirveetä lukee näitä.

      USKOKAA NYT JO TÄMÄ:

      -Nuori hakee vielä seksuaalisuuttaan. Voi kokeilla, mikä on se omin juttu.
      -Ketään ei muuteta homoksi tai heteroksi.
      -Kiinnostus voi muuttua elämän aikana homoksi, bi:ksi tai heteroksi, mutta ei muuttamalla.
      -Jokainen on yhtä arvokas ihminen taipumuksestaan riippumatta.
      -Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa.
      -Homous ei ole ollut rikos Suomessa enää 40 vuoteen eikä sairaus 30 vuoteen.
      -Tsemppiä sinulle, joka olet epävarma ja rohkeutta olla oma itsesi!

      • Felix kissa

        Hieno vastaus


      • veio4

        "Ketään ei muuteta"......kommenttisi.

        Katso kommettini yllä.
        Yhteiskunta hyväksyy entistä enemmän asioita, koska se ei halua myöntää ettei sen rahoittamista terapioista ole ollut mitään todellista hyötyä.


    • omatilanne

      Olen itse 12 v poika ja tunnen itseni biseksuaaliksi. Ihastun enemmän tyttöihin, mutta joskus ihastun poikiinkin. Ihastusten määrä on aika suuri, ja olenkin tällä hetkellä ihastunut ainakin 3:n tyttöön ja yhteen poikaan.

    • gklknoi

      Lähes jokainenhan mies ihailee miesvartaloa ja esimerkiksi siitintä ja pakaroita tuossa iässä. Se on kuitenkin vain ihailua jonka ei ole tarkoitus johtaa minkäänlaiseen vuorovaikutukseen. Sen on tarkoitus saada sinut kehittämään omaa itseäsi miehenä, sitä miten käyttäydyt ja millainen olet ulkoisesti.

      Muista, että sinun ei tarvitse olla valmis yhdyntään naisen kanssa vielä 10 vuoteen. Yleensä mies on valmis seksiin naisen kanssa vasta yli 20 vuotiaana. On harhaluulo, että seksi tätä nuoremmalla iällä voisi olla tyydyttävää. Yleensä se onkin vain keino paeta omaa seksuaalista epävarmuutta.

      Kannattaa oikeasti hyödyntää tätä homoseksuaalisuuden tunnetta sillä tavalla rakentavasti, että pyrit nyt oikeasti rakentamaan kestäviä ystävyyssuhteita ikäisiisi miehiin. Suhteisiinne tulee kuulua fyysistä yhdessä tekemistä liikunnan muodossa, ei seksin muodossa. Paini voi olla hyvä laji sinunlaiselle energiselle miehelle joka tykkää ottaa miehestä mittaa. Yksi tärkeä syy sille, miksi miehet urheilevat on juuri se, että sitä kautta rakennetaan omaa miehuutta muiden miesten kanssa.

      Muista, että kaikki läheinen miesten yhdessätekeminen, vaikka se olisikin hyvin tyydyttävää, ei ole homoutta. Pikemminkin minusta vaikuttaa siltä, että sinulla on homofobia kuin että olisit homo.

      • Eimulmuut

        Hyvä vastaus, ei tän ikäsenä tarvii nyt ylianalysoida itteensä, muutenki kaikki homoihin ja heteroihin luokittelu luo vaan itestää sitä eriarvoisuutta vaikka kaikki tunteet on ok. Se että ilmottautuu että oon Homo ja mä tulin nyt kaapista ulos ja muut "rohkeet" jutut herättää vaan kohua ja wannabe tollai tai tollai. Ollaan vaa omia itsejämme ja that'sit. It's so alright to feel and fall in love, being gay is choice to gaysex.


    • Hyväksyitsesi

      Kannattaa vaan antaa itensä hyväksyy itensä sellasena kun on. Itse olen nyt 15-vuotias tyttö.
      Ikinä en ole ollut poikaan ihastunut / poikien kanssa en ole halunnut olla yhdynnässä. 11-vuotiaana ihastuin ekan kerran -tyttöön.
      Ei sille mitään voi, kehen rakastuu.
      Ainahan sitä toki voi sivuun syysätä asian, ja voisit olla naisen kanssa suhteessa.. Mutta jos homo olet, eli et edes yhtään naisiin päin, tulee sun elämä oleen aika onnetonta.

      • fdgbgndfg

        Ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi. Eihän edes lapsia voi syntyä jos kaikki olisivat homoja. Heterous on luonnollista ja hyvää, homous ei ole luonnollista vaan itsekästä.


    • Parantajahousut

      1.avaa katsomo

      2.kato jakso tähdet tähdet ohjelmasta missä jari sillanpää esittää 70-luvun diskohittejä

      3.katso kultahousuja

      4.jos et parantunut sussa on joku vakavasti vialla

    • adblockerZ

      Ei kukaan muukaan halua olla homo.
      Hetero ja ylpeä siitä ;)

    • onvsorniarb

      Muista, ettei keneltäkään sinua ennen ole kysytty eikä sinun jälkeesi tulla kysymään, haluavatko nämä olla homoja vai heteroita. Homouden voi nähdä merkkinä tai houkutuksena. Sillä ei ole merkitystä. Ainoa mitä voit tehdä, on pyytää Kristukselta, että Hän parantaa sinut ja antaa sinulle sen elämän joka on ihmiselle hyväksi. Nämä ovat tahdon ja uskon asioita, eivät muuta.

      • Freehuman

        Jumala hirtettäköön teoistaan!


      • Anonyymi

        Seksuaalinen suuntautuminen ei ole tahdon asia, pitäisi se jo kaikkein typerimmänkin ihmisen tässä maassa ja yleensä länsimaissa tietää. Valitsitko itse omaa seksuaalista suuntaumistasi? - No et tietenkään, kuten ei kukaan muukaan. Kristusta voi ja on tärkeää rukoilla, mutta seksuaalinen suuntautuminen homosta heteroksi ei välttämättä silti tapahdu. Todellinen usko, silloin kun Jumala sen ihmiselle antaa, kannattaa ottaa vastaan ja tulla uskoon. Silloin ihminen saa varmuuden pelastuksen tiellä - taivastiellä olemisestaan ja vastauksien etsiminen kaikkiin elämän kysymyksiin Jeesuksen johdatuksessa on siitä eteenpäin selvempää ja vastaus homoseksuaalista taipumusta koskevaan kysymykseen selvinnee aikanaan myös.


    • Hkl'poiu

      Moi rakas, mie olen 25 vuotias mies. Kun olin sun iässä. Nii olin ihastunu yhteen tyttöön ja sit me nukuttiin vierekkäin ja mulla ei seisonu. Mua kans kiusattiin koulussa ja ne sano mua svenssoniksi. Aloin epäilee et oon homo tai bi ja en kelpais tytölle. Se johtu siitä että mulla oli huono itseluottamus.

      Mun elämä oli oikeesti hirmu turvatonta. Ei ollu ku yks kaveri koulus ja seki vähä kiusas mua. Ja mun äiti asu 500km päässä. Sit kerra katoin tvstä muotiohjelmaa ja sit mun isä kysy et oonko homo ja en osannu vastata. Se alko ärsyttää mua. Mä aattelin et jos oon aggressiivinen nii sit mulla seisoo. Ei miehet ole aggressiivisia, paitsi jos niitä on koheltu väärin lapsena.

      Mä 10 vuotta myöhemmin tapasin sen tytön uudelleen ja rakastuin siihen ja tajusin, että mun pitää vaa olla oma itteni, nii sit oon paras.

      Ja sit samalla rukoilen jeesusta. Jeesus ei mun tietääkseni halua että kukaa on homo jeesus haluaa että kaikki pojat kasvaa miehiksi. Elä kuuntele kiusaajapoikia ajattele vaik justin bieberiä se on erilainen eikä homo. Eti semmosia mieskavereita jotka hyväksyy sut semmoisena ku oot mie voin vaikka olla sun kamu ja esikuva. Kerro jos on lisää kysyttävää :)

      • Jumala1

        Pistä ne jumalat sinne perseen reikään!


      • veio4
        Jumala1 kirjoitti:

        Pistä ne jumalat sinne perseen reikään!

        Jumala 1
        ontoi juuri hyvän esimerkin siitä miten lapseen tartutetaan asioita ja niistä on vaikea päästä eroon. Ne asiat ja asenteet ohjaavat ihmistä vaikka koko elämän ellei huomaa mistä ne ovat tarttuneet.
        Niiden lähteiden huomaaminen ei vielä ole ratkaisu vaan siitä vasta alkaa pitkä tie lähteä kulkemaan oikeaan suuntaan, pois sen seurauksista minkä uhriksi on joutunut.

        Jos huomaaminen tapahtuu vasta myöhemmin, vanhempana, on saattanut alkaa jo puolustamaan ja pitämään normaalina omaa tilaansa. Silloin kasvaminen oikeaan suuntaan on paljon vaikeampaa.


    • paneskellen

      Ota vaimo ja mies ystävä itelles

    • 666.666

      Voi jeesuksen munat mitä neuvoja.

    • Hei,
      Murrosiässä ei vielä tarvitse lokeroida itseään homoksi, heteroksi tai biksi. Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen voi vaihdella myöhemmin elämän aikana.
      Voi olla, että olet jonkin aikaa ihastunut samaa sukupuolta olevaan tyyppiin ja vuoden päästä et enää muista koko asiaa. Tai sitten voi olla, että sinussa alkaa vahvistua ajatus siitä, että haluaisit jakaa elämääsi nimenomaan samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Tai sitten sinulle ei ole väliä, mitä sukupuolta ihastuksesi kohde edustaa.

      Tärkeintä on, että olet sinut itsesi kanssa, oli seksuaalinen suuntautumisesi sitten mikä tahansa. Perheitä on monenlaisia ja varmasti sekin asia selkiytyy kun löydät oikean kumppanin.

      Seksuaalisuudesta löytyy tietoa mm. http://www.mll.fi/nuortennetti/
      http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/
      http://seta.fi/nuoret/

      Aurinkoista kevättä!
      t. erityisnuorisotyönohjaaja Meri, Espoosta

      • djskdbd

        Homouseksuaalinen elämäntapa on syntiä. Nuoren rohkaiseminen siihen on vielä suurempaa syntiä. Ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi.


      • omituinenä
        djskdbd kirjoitti:

        Homouseksuaalinen elämäntapa on syntiä. Nuoren rohkaiseminen siihen on vielä suurempaa syntiä. Ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi.

        Miten ihminen on luotu mieheksi JA naiseksi? Tarkoititko biseksuaalia?


      • hboy

        Kyllä itselläni ainakin oli jo murrosiässä aika selvää,että olen homo.
        Vaikea sitä oli aluksi hyväksyä ja piti sitten vielä yrittää suhdetta tyttöystävänkin kanssa.

        Ei siitä tietenkään mitään tullut.
        15 vuotiaana hyväksyin asian ja tulin myös ns. kaapista ulos.

        Ei se mitenkään dramaattisesti muuttanut mitään,kaverit hyväksyi asian,sanoivat,että joo..kyll me sen ollaan arvattu.Samoin vanhemmat ei asiasta mitään haloota nostaneet.

        Ihan hyvin tää elämä homona sujuu.


      • vdsosbd
        hboy kirjoitti:

        Kyllä itselläni ainakin oli jo murrosiässä aika selvää,että olen homo.
        Vaikea sitä oli aluksi hyväksyä ja piti sitten vielä yrittää suhdetta tyttöystävänkin kanssa.

        Ei siitä tietenkään mitään tullut.
        15 vuotiaana hyväksyin asian ja tulin myös ns. kaapista ulos.

        Ei se mitenkään dramaattisesti muuttanut mitään,kaverit hyväksyi asian,sanoivat,että joo..kyll me sen ollaan arvattu.Samoin vanhemmat ei asiasta mitään haloota nostaneet.

        Ihan hyvin tää elämä homona sujuu.

        Lähes enemmistö nuorista kokee biseksuaalisia tuntemuksia. Moni nuori fantsasioi seksistä jopa eläinten kanssa sillä se saatetaan kokea aivan yhtä kiihottavana kuin seksi ihmisen kanssa. Nuoren seksuaalisuus ei siis ole millään tavalla valmis. Nuori voi lähteä joko himon tielle tai rakkauden tielle; hän voi himoita eläimiä, samaa sukupuolta, ulosteita yms tai vaihtoehtoisesti haluta vastakkaista sukupuolta olevan puolison ja lapsia tämän kanssa. Jokaisella on mahdollisuus tehdä kyseinen valinta.

        Ps. Moni heterosuhteessakaan elävä ei ole vielä kyseistä valintaa tehnyt, mikä ilmenee mm. riitelynä ja uskottomuutena. Älä ota heistä mallia. He eivät ole heteroita vaikka saattavat sellaisilta vaikuttaa.


      • poika rintsikat päällä
        vdsosbd kirjoitti:

        Lähes enemmistö nuorista kokee biseksuaalisia tuntemuksia. Moni nuori fantsasioi seksistä jopa eläinten kanssa sillä se saatetaan kokea aivan yhtä kiihottavana kuin seksi ihmisen kanssa. Nuoren seksuaalisuus ei siis ole millään tavalla valmis. Nuori voi lähteä joko himon tielle tai rakkauden tielle; hän voi himoita eläimiä, samaa sukupuolta, ulosteita yms tai vaihtoehtoisesti haluta vastakkaista sukupuolta olevan puolison ja lapsia tämän kanssa. Jokaisella on mahdollisuus tehdä kyseinen valinta.

        Ps. Moni heterosuhteessakaan elävä ei ole vielä kyseistä valintaa tehnyt, mikä ilmenee mm. riitelynä ja uskottomuutena. Älä ota heistä mallia. He eivät ole heteroita vaikka saattavat sellaisilta vaikuttaa.

        Olen 14v poika joka pukeutuu naisten alusvaatteisiin ja haluis tulla kaapista ja haluis tyttöystävää joka hyväksyy tän.


      • sdfvsdf
        poika rintsikat päällä kirjoitti:

        Olen 14v poika joka pukeutuu naisten alusvaatteisiin ja haluis tulla kaapista ja haluis tyttöystävää joka hyväksyy tän.

        Jumala on luonut ihmisen mieheksi ja naiseksi.


      • pliiis
        djskdbd kirjoitti:

        Homouseksuaalinen elämäntapa on syntiä. Nuoren rohkaiseminen siihen on vielä suurempaa syntiä. Ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi.

        Ketään 13 vuotiasta tuskin kiinnostaa mikä on syntiä ja mikä ei. Säästä sun sanasi muille hihhuleille :)


      • 1234g

        Joo jumal on maailman synneistä synnein


      • veio4
        vdsosbd kirjoitti:

        Lähes enemmistö nuorista kokee biseksuaalisia tuntemuksia. Moni nuori fantsasioi seksistä jopa eläinten kanssa sillä se saatetaan kokea aivan yhtä kiihottavana kuin seksi ihmisen kanssa. Nuoren seksuaalisuus ei siis ole millään tavalla valmis. Nuori voi lähteä joko himon tielle tai rakkauden tielle; hän voi himoita eläimiä, samaa sukupuolta, ulosteita yms tai vaihtoehtoisesti haluta vastakkaista sukupuolta olevan puolison ja lapsia tämän kanssa. Jokaisella on mahdollisuus tehdä kyseinen valinta.

        Ps. Moni heterosuhteessakaan elävä ei ole vielä kyseistä valintaa tehnyt, mikä ilmenee mm. riitelynä ja uskottomuutena. Älä ota heistä mallia. He eivät ole heteroita vaikka saattavat sellaisilta vaikuttaa.

        Monesti se johtuu siitä, että kokee liian haastavaksi kilpailla niiden suoritusten kanssa joita mainosten uhriksi joutunut vastakkainen sukupuoli vaatii.

        Sama tilanne, vaikkapa lähdet Jenkkeihin ja huomaat millaista positiivisuutta ympäristö sinulta hiljaisuudessa vaatii. Jossain vaiheessa saatat huomata, että tarvitset apua ollaksesi vaatimusten mittainen ja niin moni haksahtaa esim. masennuslääkkeisiin, yms. vastaamaan. Ongelman ydin on kuitenkin ympäristö joka tekee sen kaiken hyvän nimissä ja siksi sitä on niin vaikea huomata ja paljastaa.


      • veio4
        hboy kirjoitti:

        Kyllä itselläni ainakin oli jo murrosiässä aika selvää,että olen homo.
        Vaikea sitä oli aluksi hyväksyä ja piti sitten vielä yrittää suhdetta tyttöystävänkin kanssa.

        Ei siitä tietenkään mitään tullut.
        15 vuotiaana hyväksyin asian ja tulin myös ns. kaapista ulos.

        Ei se mitenkään dramaattisesti muuttanut mitään,kaverit hyväksyi asian,sanoivat,että joo..kyll me sen ollaan arvattu.Samoin vanhemmat ei asiasta mitään haloota nostaneet.

        Ihan hyvin tää elämä homona sujuu.

        Vanhemmat eivät syytä koska se nostaisi syyllisyyttä pintaan........jostakin.


    • nuorilleapua

      Jos tarvitset jonkun, kenelle puhua, voit lähettää täysin nimettömänä sähköpostiviestin osoitteeseen [email protected].

    • olenomituinen017

      Älä sure! Oot 14 nii sul on aikaa viel hankkii niitä lapsia ja miettii asioita.Kaikkee voi aina kokeilla(no ei IHAN KAIKKEE mut kuiteski).En osaa oikeen neuvoo mut pusuja :*

    • Vapauden puolesta

      Musta olisi tärkeää tän päivän homouskeskeisessä länsimaisessa yhteiskunnassa se, että ON myös lupa siihen, että ei haluaisi olla homo, vaikka jonkinlaiset tunteet joskus viittaisivatkin sellaiseen! Musta on suunnattoman raivostuttavaa se, että ainoa vaihtoehto, mikä tällaisille tuntemuksille annetaan, on "olet homo" ja sellaisena tyyliin pysyt ikuisesti. Ja sinun on tavallaan pakko olla siitä ylpeä ja marssia jossakin ihme sateenkaarikulkueessa.... Näistäkin voi tulla vääränlainen pelkoidentiteetti.

      Jos ihmisestä oikeasti tuntuu siltä, että ei haluaisi olla sitä, mihin tunteet joskus viittaa, niin SIIHEN ON LUPA!!! Kaikkea saa kyseenalaistaa, myös tämän päivän pakkosyöttöä (välillä tuntuu siltä) liittyen homoseksuaalisiin tunteisiin... Puhun koko ajan tunteista, koska niistähän siinä on loppujen lopuksi kyse, en itse ajattele tai leimaa ketään ihmistä homoksi.

      Minullakin oli n. 20-vuotiaana vahvoja tunteita erästä naista kohtaan (olen itse nainen), mutta tajusin, että kyse oli äidinkaipuusta elämässäni - ei niinkään aidoista romanttisista tunteista. Olin joskus lukiossakin "ihastunut" erääseen poikaan, vaikka en oikein ymmärtänyt miksi. Myöhemmin tajusin, ettei sekään ollut aitoa, vaan huomio, jota häneltä sain herätti voimakkaita tunteita, mutta ne liittyivät enemmän siihen, etten ollut saanut isältäni tarvitsemaani huomiota, kuin taaskaan todelliseen.. Tunteita saa siis kyseenalaistaa, ne eivät ole ehdoton mittari mistään. Ennemmin näen, että jos sydämessäsi on kaipaus perustaa perhe ja löytää nainen rinnallesi, niin se on se aito juttu sinussa! Pidä siitä kiinni ja ole siitä ylpeä!

    • Vapauden puolesta

      Ja haluan vielä kysyä, kun sen on niin usein kuullut, että KUKA ON SANONUT, että homosta ei voisi tulla heteroa?? Onko joku absoluuttinen auktoriteetti sanonut näin kyeten 100% varmuudella todistamaan, että se on totta?? Tell me. Vai onko se vain lause, jota hoetaan siksi että niin vain hoetaan?

      Ja miksi kaikki hokevat nykyään sitä, että "eheytyminen" ja "leirit" ovat roskaa ja puppua? Millä perusteella, jos saan kysyä? Onko joku todella kokeillut? Vai onko se jälleen vain se kirjoittamaton yleinen mielipide, joka sanelee?

      Minun mielestäni jokaisella, joka haluaa ikään tai mihinkään katsomatta edes yrittää päästä eroon "homoudesta" ja olla hetero, pitäisi olla oikeus yrittää sitä niillä keinoilla, mitkä katsoo hyväksi! Jos on lupa "aivopestä" pieniä lapsia sen uskomiseen, että sateenkaariperheet ovat normaali asia ja homous on luonnollista - vaikka kukaan ei ole vielä tietääkseni todella kyennyt sitä todistamaan ja ihmisen sisin taistelee sitä vastaan - niin minun mielestäni on lupa myös "aivopestä" toiseen suuntaan!

      Enkä todellakaan näillä kirjoituksillani pyri lietsomaan mitään vihaa tv "homoja" kohtaan - olen vain ennemmin lopen kyllästynyt tähän yksipuoliseen asioiden käsittelyyn tänä päivänä...... huoh...........

      Jos joku todellakin ajattelee ja näkee joidenkin todisteiden perusteella (kannattaisi nekin käydä kuuntelemassa, jotta tietää, mistä muuallakin puhutaan), että homous on ennemmin perhetaustasta nouseva vääristymä, niin kyllä sillekin pitäisi näin "suvaitsevassa" yhteiskunnassa olla tilaa. Varsinkin niin kauan kuin ei ole vankkoja todisteita sen luonnollisuudenkaan puolesta.

      Kävin äsken lukemassa erästä "homojen" keskustelupalstaa, jossa oli myös "homo", joka ei olisi halunnut olla homo. Aika monien muidenkin kirjoituksista kävi ilmi, että eivät hekään olisi halunneet, ja yksikin sanoi, että ei varmaan oikeasti kukaan haluaisi olla, jos voisi valita! Mutta he kaikki olivat vain hyväksyneet juuri sen "totuuden", että kun sille ei voi mitään :(

      Eikä sille ehkä voikaan mitään, jos kerta ei voi edes ottaa selvää niistä vaihtoehdoista, mitä on olemassa, koska ne on jo etukäteen leimattu niin rankasti, vaikka harva on varmaan edes yrittänyt itse ottaa selvää.

      FREEDOOOOMMMMMM

      • veio4

        !"Ja miksi kaikki hokevat nykyään sitä, että "eheytyminen" ja "leirit" ovat roskaa ja puppua? Millä perusteella, jos saan kysyä? Onko joku todella kokeillut? Vai onko se jälleen vain se kirjoittamaton yleinen mielipide, joka sanelee? "!

        Ehkäpä samasta syystä kun jotkut hokevat ettei AA tai joku muu holistien parantamiseen tarkoitettu "leiri" olisi puppua.
        Ehkä niistä on hyötyä, jos oikeasti haluaa päästä eroon oireista joita saadut vammat ovat aiheuttaneet.
        Jotkut käyttävät niitä vain sen takia, että jaksaisivat taas juoda pienen tauon jälkeen eli ovat niin rakastuneita siihen olemukseensa jota eivät oikeasti ole mutta pitää heitä vallassaan.

        Moni on sanonut ettei pääse koskaan riippuvuuksistaan eroon mutta muiden avulla pystyy pitämään oireet kurissa eikä toteuta riippuvuuksiaan.


    • xzxzxa

      Jos rupee yhdyntään saman sukupuolen kanssa niin saatat saada HIV:n ja sitä mukaan AIDS:sin eli se johtaa kuolemaan :/. äläkä rupea käyttämään huumepiikkejä, sillä niistäki saattaa saada HIV:n.

      En tietenkään sano että kaikki homot saavat HIV:n, mutta riski on :D

      • Jkay

        Myös heteroilla esiintyy HI-virusta... Ei ehkä yhtä paljon, kuin homoseksuaaleilla, mutta lähelle menee.


      • Anonyymi

        Moni 'normihetero' ja biseksuaali on myös saanut hivin ja se on jo pitkään ollut hyvin yleistä maailmassa myös heidän keskuudessaan. Esim. pettävä aviopuoliso on ulkomaan lomamatkallaan saanut sen ja tuonut sen tuliaisena myös autuaan tietämättömälle kumppanilleen.


    • motari

      vedä muna perseest ja tunge se pilluu. NOI! eikä oo hankalaa

      • Anonyymi

        Muista kuitenkin pestä vehkeesi ennen siirtoa, ettei naisesi saa virtsatientulehdusta sontaisesta peniksestä.


    • It's Getting Better

      Keskustelun aloittaja, nimim. 935 FIN,

      Älä nyt vielä tuossa iässä lyö lukkoon mitään homoutta. Sinusta saattaa vain tuntua siltä nyt, kun tämä sairas nykymaailma syöttää sitä lajia joka tuutista, mutta vaikka nyt nuo pelot ovatkin saaneet Sinussa ylivallan, niin usko pois, kyllä ne muutaman vuoden kuluessa osoittautuvat aiheettomiksi.

      Things are getting better: Tarja Halonen ei ole enää Suomen presidentti, joka on kaiken avain siihen, että kansamme voi vapautua tästä homofiliasta.

      Elämä voittaa ja varmaan jo aivan lähiaikoina ihastut johonkin kivaan tyttöön.

    • artissuomi

      Ymmärrän täysin miltä sinusta tuntuu juuri nyt, sillä olen itse samassa jamassa. En osaa auttaa, mutta anna yhden hyvän neuvon: kerro tästä jollekulle luotettavalle, ennen kuin on liian myöhäistä

    • Lesboilee

      Hän on oikea supersalkkulesbo

    • Hjjjjkk

      No älä sitten oo.

    • Miks sit oot homo??

    • Homous on valinta, tai paremminkin itseypnoosi.

      Monet nuoret nykyään tulee ajattelemaan olevansa homo hypnotismiin perustuvien mekanismejan seurauksena. He altistuvat jossain vaiheessa induktiolle, jossa henkilö tai taho jonka he näkevät auktoriteettinä antaa heille suggestion joka johtaa heidät epäilemään seksuaalisuuttaan. Esimerkkinä voisi antaa, että joku sukulainen vihjaa pojan olevan tyttömäinen, tai että jokin pojan puuha on epäheteromaista. Suggestio taas siis nostattaa epäilyksen, jota sitten ruokkii vääristynyt itsetutkiskelu ja homo käsitys.

      Nykyään ihmisille uskoteltujen vääristuneiden homokriteerejen perusteella tällainen henkilö helposti doagnosoi itsensä homoksi, sellaisten asioiden pohjalta jotka ovat aivan normaalia heterotoimintaa. On ihan normaalia heterolle olla kiinnostunut esteettisistä saman sukupuolen vartalaista, koska hyväkuntoiset vartalot ovat esteettisesti miellyttäviä katsoa. Jokainen heteromies voi katsoa vaikka Roomalaisia marmoriveistoksia ja todeta, että heidän vartalonsa ovat kauniita ja miellyttäviä katsoa, ilman että se tarkoittaisi että olisi homo. Jokaisella heteromiehellä voi olla voimakkaita tunteita toista miestä kohtaan, ilman että tunteisiin liittyisi seksuaalisuutta. Ja mikäli jollain heteromiehellä on voimakkaita tunteita toista miestä kohtaan (paras kaveri), mutta hänen päässään velloo kysymykset, että onko hän nyt homo tämän takia, niin saattaa tämä johtaa, käänteisenä itsehypnoottisena suggestiona seksuaalisten tunteiden muodostumiseen. Esimerkkinä vaikka, että henkilöllä on paras kaveri ja hän kyseenalaistaa seksuaalisuutensa ja alkaa tarkkailemaan itseään, että onko hänellä seksuaalisia tunteita henkilöä kohtaan, jolloin seksuaalisuuteen ja kiihotukseen keskittyminen itsessään saa henkilön kiihottumaan, jonka hän sitten väärin tulkitsee johtuneeksi kyseisestä parhaasta kaveristaan. Näin, ja monella muullakin tavalla henkilö voi väärin diagnosoida itsensä homoksi, joten mikäli sinulla asia on vähänkin epäselvä, niin olet 100 %:ti hetero, ja lakkaa piettimästä asiaa ja mene katsomaan kuvia isoista tisseistä...

      • Anonyymi

        Niin..ja hanki sinä "nuorten neuvoja" vaikka uudet aivot tai lisää ÄO:ta. Olet niiden tarpeessa näköjään.


    • Terve.sielu

      Identiteettisi on vasta kasvuvaiheessa. Älä ota mallia tästä nyky yhteiskunnasta joka sairastaa ja sekoittaa ihmisten normaalin kehityskulun vääristyneillä ihanteilla.
      Tiedät kumpaa sukupuolta olet ja pään ajatukset menköön sitä rataa myöskin mikä jalkojesi välissä on. Jos muita hormoonallisia oireita esiintyy niitä voi aina hoitaa. Siis jos miehelle kasvaa esimerkiksi rinnat, voit saada mieshormonia liiallisen naishormonin hillitsemiseen lääkäriltä.

    • Lucaz

      Miks et haluu? Must ainakin poikien pyllyt on paljon paremman näkösiä ku röpsöttävä pimppireikä.

    • veio4

      Kooste.
      Niin,
      Älä ota identiteettiäsi kiusauksistasi.
      Haavoitetuilla ihmisillä, meillä kaikilla, on kiusauksia tehdä kaikenlaista ja jopa hylätä oma identiteetti ja alkaa joksikin mihin kiusaus viekoittelee.

      Syy tuntemuksiisi saattaa johtua vaikkapa siitä että vanhempasi salaa toivoivat sinusta jotain tiettyä jota et sitten ollutkaan. Lapsi tekee kaikkensa ollakseen vanhempiensa toivottu lapsi, jopa hylätä itsensä ja yrittää olla jotain muuta kuin mitä on. Sanotko samoin niille keiden kiusaus on käyttää alkoa tai huumeita........? "Ketään ei muuteta"......kommenttisi.

      Katso kommettini yllä.
      Yhteiskunta hyväksyy entistä enemmän asioita, koska se ei halua myöntää ettei sen rahoittamista terapioista ole ollut mitään todellista hyötyä. Jumala 1
      ontoi juuri hyvän esimerkin siitä miten lapseen tartutetaan asioita ja niistä on vaikea päästä eroon. Ne asiat ja asenteet ohjaavat ihmistä vaikka koko elämän ellei huomaa mistä ne ovat tarttuneet.
      Niiden lähteiden huomaaminen ei vielä ole ratkaisu vaan siitä vasta alkaa pitkä tie lähteä kulkemaan oikeaan suuntaan, pois sen seurauksista minkä uhriksi on joutunut.

      Jos huomaaminen tapahtuu vasta myöhemmin, vanhempana, on saattanut alkaa jo puolustamaan ja pitämään normaalina omaa tilaansa. Silloin kasvaminen oikeaan suuntaan on paljon vaikeampaa. Monesti se johtuu siitä, että kokee liian haastavaksi kilpailla niiden suoritusten kanssa joita mainosten uhriksi joutunut vastakkainen sukupuoli vaatii.

      Sama tilanne, vaikkapa lähdet Jenkkeihin ja huomaat millaista positiivisuutta ympäristö sinulta hiljaisuudessa vaatii. Jossain vaiheessa saatat huomata, että tarvitset apua ollaksesi vaatimusten mittainen ja niin moni haksahtaa esim. masennuslääkkeisiin, yms. vastaamaan. Ongelman ydin on kuitenkin ympäristö joka tekee sen kaiken hyvän nimissä ja siksi sitä on niin vaikea huomata ja paljastaa.

    • Vitun homo hyi visto!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe