Painaako Kataisen Jyrtsää serkkunsa tuleva oikeudenkäynti? Etteikö vaan omatunto soimaisi? Kaikkihan on julkista käräjillä. Siksikö hän ei raahaudu uuteen puoluejohtajakisaan mukaan? Mä ihan oikeesti haluan ne oikeuden pöytäkirjat vaan siitä syystä, että kirjanpitotaitoisena haluan sentit täsmäävän. Nyt ne KRP:n tallenteissa eivät täsmää.
Ja mitaan ette voi...
Miksi Jyrtsä ei viitti tai halua?
17
318
Vastaukset
- TeeSeItseJytky
Jykällä on "polvivaivoja", kuten Vahasellakin oli;)
Luopuisit jo, Raili-hyvä, turhista haaveistasi. Teflonpintaan ei köyhän haju tartu. Rahat - jos nyt tällaista on ollut- on maksettu serkkupojan handuun käteisellä ladon takana. Ainoa todistaja on perheen kultainen noutaja ja se ei puhu. Serkun taas kannattaa vaieta asiasta.
Ei kuules omatunto soimaa politikkoa, äläpä taas naurata;)))Entä jos siellä tiliotteessa on käteisen mentävä reikä? Sellanen kypätonnin mentävä?
Ja mitaan ette voi...
"..käteisen mentävä reikä?"
Sitten meidän täytyy vaan odottaa. En olisi lainkaan pahoillani, jos Jyrtskä narahtaisi. Luulisin, että nauraisin ensin puoli tuntia ja sitten onnittelisin sinua hyvästä hoksnokasta.;))
Voisitko ottaa varovasti sen terveen koipesi kanssa, jooko. Nyt on kevät ja luiden katkaisuaika on taas alkanut. ;)))Lupaan, että otan varovasti. Persmäkee laskin sen onnettomuusmäen alas. Palokuntaa ja ambulanssia en enää kirveelläkään tahdo vaivata. Kiitän luojaani, että se yksi palomies oli ollut siellä laavun suunnalla joskus lenkillä. Se osas tuoda paloauton paikalle, vaikka tiet oli mitä oli. Jos ei kännyä olisi ollut mukana, (yleensä se on auton hanskiksessa) niin sinne olisi aatukka jäänyt.
Oli muuten huikaseva tunne olla parin vuoden jälkeen jääkentillä vaeltamassa titaanilla vahvistetun koiven kanssa. Tai no niin ihmismuisti on kovin lyhyt. Eipä sitä halua muistaa pahoja.
Ja mitaan ette voi...RailiSuominen kirjoitti:
Lupaan, että otan varovasti. Persmäkee laskin sen onnettomuusmäen alas. Palokuntaa ja ambulanssia en enää kirveelläkään tahdo vaivata. Kiitän luojaani, että se yksi palomies oli ollut siellä laavun suunnalla joskus lenkillä. Se osas tuoda paloauton paikalle, vaikka tiet oli mitä oli. Jos ei kännyä olisi ollut mukana, (yleensä se on auton hanskiksessa) niin sinne olisi aatukka jäänyt.
Oli muuten huikaseva tunne olla parin vuoden jälkeen jääkentillä vaeltamassa titaanilla vahvistetun koiven kanssa. Tai no niin ihmismuisti on kovin lyhyt. Eipä sitä halua muistaa pahoja.
Ja mitaan ette voi...Kunhan nyt viipotat ikäsi ja titaanilevyn asettamissa rajoissa, niin asia on hyvin. Sitä rollaattoria ehdimme myöhemminkin lykkiä, sekä sinä että minä.
Kävin vuoden ensimmäisen kalareissuni tuossa lähikoskella. Piti vain käydä kokeilemassa. Oli huikaiseva tunne, kun jäävesi valui kahluuhousuihini. Oli perskutarallaa kurahousut hapertuneet talven aikana ja ja jostakin polven hutakoilta liritti oikein kunnolla. Taisi tulla ennästys; 10 min. meno, 2min. kalastusta, 10 min. paluu.valuuttakauppias kirjoitti:
Kunhan nyt viipotat ikäsi ja titaanilevyn asettamissa rajoissa, niin asia on hyvin. Sitä rollaattoria ehdimme myöhemminkin lykkiä, sekä sinä että minä.
Kävin vuoden ensimmäisen kalareissuni tuossa lähikoskella. Piti vain käydä kokeilemassa. Oli huikaiseva tunne, kun jäävesi valui kahluuhousuihini. Oli perskutarallaa kurahousut hapertuneet talven aikana ja ja jostakin polven hutakoilta liritti oikein kunnolla. Taisi tulla ennästys; 10 min. meno, 2min. kalastusta, 10 min. paluu.Sitä se oppii vasta kantapään kautta arvostamaan elämää ja etenkin raajojaan. Jos en ollut tähän ikään mennessä ymmärtänyt, mitä kipu on, niin opimpas silloin lokakuussa 2012. Kipu on sellaista mikä vie tajunnan hämärän rajamaille. Kahdesti oli pelko perseessä, että koipi pitää amputoida.
Oli kyllä melkoisen raju kokemus noin niin kuin yleensä, kun ite näkee, että kintun luun päät törröttää nahkan läpi ja olet tuon helvatin nevadassa. Perseelle tuli kylmä, kun odottelin ensihoitoa paikalle. Ensiavussakaan ei tartettu röntgeniä, vaan lääkäri sanoi, että silminhavaittava ja sitä sileää tietä leikkaussaliin.
Mä opin sen sairaalajakson aikana kunnioittamaan elämää.
Ja mitaan ette voi...
- polvihousut
Ei polvivaivat ole talousrikos, poliitikollakin voi olla polvivaivoja
- No niin taas
"Miksi Jyrtsä ei viitti tai halua?"
Koska EU-parlamentin vaalit ovat toukokuussa ja sen jälkeen muodostetaan uusi komissio. Jyrki tavoittelee komissaarin virkaa. Jyrki viittii ja haluaa, mutta eri asiaa.
"Painaako Kataisen Jyrtsää serkkunsa tuleva oikeudenkäynti?"
Tuskinpa. Jos painaisi, ei hän pyrkisi niin näkyvään tehtävään kuin komissaarin virka.
"Etteikö vaan omatunto soimaisi?"
Jos omatunto soimaa, niin aivan varmasti kannattaa hakeutua yhteen Euroopan korkeimmista ja näkyvimmistä viroista. :-) Ihme logiikkaa sinulla.
Sinun kannattaisi keskittyä mieluummin Johanna Tukiaiseen. Jäit kuulemma kiinni siitä, että olet hänen meedionsa.Et nyt viittis. Se, että kerron noille eräille hörhöille vainoamisen olevan Suomen rikoslaissa rikos, näyttää ottavan jotain pattiin. Jos mulla on sama etunimi, kuin jollain huu-haa-ennustaja-eukolla ei tarkoita sitä, että olisin tuo kertomasi eukko.
Jokin moraali se mullakin on. Mulla ei edes pokka pitäisi luritella puhelimessa jotain höpöjä jollekin sekakäyttäjälle.Nauran paskaset naurut tollasille ennustajille, jotka käyttävät hyväkseen ihmisten ahdinkoa ja jopa lisäävät "uhrinsa" sekopäisyyttä. No bisnestähän ne tekevät leikkimällä nurkkaan ahdetun ihmisen elämällä ja joidenkin mielestä tuo on täysin sallittua. Mun mielestä ei ole.
Ja mitaan ette voi...- Tästä se alkoi
RailiSuominen kirjoitti:
Et nyt viittis. Se, että kerron noille eräille hörhöille vainoamisen olevan Suomen rikoslaissa rikos, näyttää ottavan jotain pattiin. Jos mulla on sama etunimi, kuin jollain huu-haa-ennustaja-eukolla ei tarkoita sitä, että olisin tuo kertomasi eukko.
Jokin moraali se mullakin on. Mulla ei edes pokka pitäisi luritella puhelimessa jotain höpöjä jollekin sekakäyttäjälle.Nauran paskaset naurut tollasille ennustajille, jotka käyttävät hyväkseen ihmisten ahdinkoa ja jopa lisäävät "uhrinsa" sekopäisyyttä. No bisnestähän ne tekevät leikkimällä nurkkaan ahdetun ihmisen elämällä ja joidenkin mielestä tuo on täysin sallittua. Mun mielestä ei ole.
Ja mitaan ette voi..."Jos mulla on sama etunimi, kuin jollain huu-haa-ennustaja-eukolla ei tarkoita sitä, että olisin tuo kertomasi eukko. "
Nähdäkseni huhut ottivat tulta, kun yritit riistää Tuksulta pienen hauvelin. Jotain outoa sinun ja Tuksun suhteessa on. Sen näkee kaikki. Tästä se alkoi kirjoitti:
"Jos mulla on sama etunimi, kuin jollain huu-haa-ennustaja-eukolla ei tarkoita sitä, että olisin tuo kertomasi eukko. "
Nähdäkseni huhut ottivat tulta, kun yritit riistää Tuksulta pienen hauvelin. Jotain outoa sinun ja Tuksun suhteessa on. Sen näkee kaikki.Et nyt viittis. Esitin julkisella forumilla Johannalle tarjouksen, että voin ostaa Hilman 500:llä eurolla eräin ehdoin. Johannaan en ole koskaan ollut yhteydessä, enkä edes halua olla. Mun ystävä-/kaveripiiriin ei kuulu tuollaista elämäntapaa viettävät.
Koira rinnastetaan laissa omaisuuteen aivan samoin kuten autokin. Joten luovarit olisi pitänyt tehdä. Tiedätkö mitä tapahtuu, jos autosta jätetään verot maksamatta? Se auto otetaan valtiolle ja myydään huutokaupassa kulujen/verojen kattamiseksi. Samoin, jos koirasta ei ole maksettu koiraveroa (kannetaan mm. Helsingissä), niin koira voidaan ottaa valtion hallintaan ja myydä verojen yms. kulujen kattamiseksi.
Ja mitaan ette voi...
- T.W.K.
Minä en kylläkään saanut ns. syytesuojaa, vaikka lausuin Suomen ministerien ja kenraalin nimiä WinCapitan asiakasrekisteristä (joita näin vuodenvaihteessa 2007/2008), kun nimiä vaadittiin, ja näitä ei KRP:n tutkija edes kirjannut vaan minun piti pyytää kirjaamista myöhemmin.
Minun kohdallani "suoja" ei toiminut. Taisi käydä päinvastoin… ja tuli vielä oikein kunnolla lunta tupaan! Johtuiko siitä, että lausumani nimet olivat Suomen huipulta eivätkä tavallista tuulipukukansaa, jota oli/on tarkoitus kyykyttää.
http://oikeusmurhatut.blogspot.fi/2014_04_01_archive.htmlMukavaa, että uskaltauduit palstalle. Olen tutustunut blogiisi ja muutamasta yksityiskohdasta voisin olla toistakin mieltä.
Uskoisin asian olevan niin, että vain sponssit ovat saaneet syytteitä. Tavallinen rivitunkki on päässyt vain luovuttamaan voittonsa, jos nyt on sattunut jäämään riittävästi voitolle.
Ministereitä tai kenraaleita ei epäillä sponsseiksi, en ainakaan ole kuullut edes huhuja. Meidän oma kentsu jäi häviölle, joten mitään suojaa hän tuskin tarvitsee.
Winkkari, noin yleisenä ilmiönä, on todettu KKO:ta myöten törkeäksi petokseksi ja rahankeräysrikokseksi. Siihen taitaa sinun ja minun olla tyytyminen? Ei asia muuksi muutu.
Huomasin kyllä, että olet blogiisi asiantuntijalausuntona kopioinut varatuomarin tekstejä. Nämä teesit ovat oikeudessa testattu ja huonoksi todettu. Neuvoisin etsimään parempi - mielellään myös neutraali asiantuntija - mikäli sellaiseen haluat vedota.
Hyvää kevättä kuitenkin ;)))- markussetä
valuuttakauppias kirjoitti:
Mukavaa, että uskaltauduit palstalle. Olen tutustunut blogiisi ja muutamasta yksityiskohdasta voisin olla toistakin mieltä.
Uskoisin asian olevan niin, että vain sponssit ovat saaneet syytteitä. Tavallinen rivitunkki on päässyt vain luovuttamaan voittonsa, jos nyt on sattunut jäämään riittävästi voitolle.
Ministereitä tai kenraaleita ei epäillä sponsseiksi, en ainakaan ole kuullut edes huhuja. Meidän oma kentsu jäi häviölle, joten mitään suojaa hän tuskin tarvitsee.
Winkkari, noin yleisenä ilmiönä, on todettu KKO:ta myöten törkeäksi petokseksi ja rahankeräysrikokseksi. Siihen taitaa sinun ja minun olla tyytyminen? Ei asia muuksi muutu.
Huomasin kyllä, että olet blogiisi asiantuntijalausuntona kopioinut varatuomarin tekstejä. Nämä teesit ovat oikeudessa testattu ja huonoksi todettu. Neuvoisin etsimään parempi - mielellään myös neutraali asiantuntija - mikäli sellaiseen haluat vedota.
Hyvää kevättä kuitenkin ;)))olen aikoinaan ollut kokoomukseen yhteydessä ei ole jyrki ollut capitassa
nämä polustusrintama vaan keksii kaikenlaista höpöä Niinpä. Tuossa mua häiritsee se, että mm. Jyrtsä ei ole suostunut itse vastaamaan kysymykseen, että onko hän ollut kusetuksessa jäsen. Jyrtsä tekisi yhdellä muutaman sekunnin vastauksella asian selväksi. Miksiköhän ei voi sanoa; kyllä/ei?
Winkkareissa on vedetty kaikki esiin ja monet ovat joutuneet vastaamaan julkisuudessa heitä kohdanneeseen kritiikkin. Mikä perkele se on, että noi isokenkäset eivät ole samalla lähtöviivalla muiden jäsenten kanssa? Toi mua sieppaa, että noiden porhojen sekoilut yritetään kaikin puolin lakasta maton alle ja pitää olla niin, hys, hys.
Ja mitaan ette voi...
- Ei mennyt oikein
Kyllä WinCapitassa mukana olleet ja siitä hyötyneet, pitäisi tuomita samanlailla, muitten osallisten tavoin. Miten on mahdollista, että alusta asti mukana olleet, pääsevät kuin "koira veräjästä". Tämä ei ole mennyt oikein, tästä olen Tiinan kanssa samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117