Etsitkö luotettavaa hoitopaikkaa koiruudellesi?

mellumellu

Etsitkö luotettavaa hoitopaikkaa koiruudellesi, jossa otetaan juuri sinun koirasi erityistarpeet huomioon.

Asun hyvällä paikalla missä on mahtavat lenkkeilymahdollisuudet ja koirapuistoja lähellä. Olen valmis toteuttamaan koirasi erityistarpeet ja olla sille ns. kummi pientä korvausta vastaan :) Minulla on ollut kokemusta kaikenlaisista roduista koko elämäni, pienestä isoon rotuun. Itsepäisistä, sohvanvaltaajiin.

Tälläkin hetkellä minulla yksi koiruus elämässäni. Omani on kääpiövillakoira uros, eli toivon että koirasi tulee toimeen pienten urosten kanssa. Koolla ei ole väliä, kunhan ei ole mikään mahdoton remmiräyhääjä tai hauku turhia.

Maximi hoitopäivien/viikkojen määrää en ole sen tarkemmin miettinyt, mutta voidaan siitä sopia tarkemmin. Mielellään päijät-häme, lahti-alueelta, mutta tietenkin kauempaakin on tervetullut. Oletan, että hoidat koiran tuonnin ja hakemisen (ellei muuta sovita)
Minulle voi laittaa s-postia näin alustavasti kun en puhelinnumeroa näin julkiselle palstalle halua laittaa. ([email protected])

Eli jos kaipailet koirallesi huolehtivaa ja luotettavaa hoitopaikkaa, jossa sen erityistarpeet otetaan huomiota. Ollaan aktiivisia, aivojumpataan, leikitään ja tietty käperrytään välillä sohvalle rentoutumaan :)
Kerron mielelläni lisää!

5

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunvori

      Kuulostaa oikein luotettavalta tämä sinun aamuyön tunteina kirjoittamasi mainos, mutta ainakin minä olen niin epäluuloinen että ei oikein vakuuta, saisiko koirani nukkua luonasi ihan rauhassa kun kupeksit juuri silloin koneellasi kun on syvimmän unen aika?

    • 9+14

      Joo, vähän kyseenalainen ilmoitus... Lisäksi olisi kiva tietää aina ilmoittajan ikä aikaisempi koirakokemus, muu, kuin siis tämä nykyhetken puudeli. Mitä koiria olet hoitanut/lenkittänyt, millainen asunto on, mitä tarkoitat koiran erityistarpeilla (koska minun mielestä mm. leikki ja aivojumppa on joka koiran PERUStarpeita)?

      • Oletteko te kaksi

        aivan sokeita? Ette näe viestissä olevaa sähköposti-osoitetta? Laittakaa hänelle mailia ja pyytäkää haluamanne lisätiedot. Jos mailin kirjoittaminen tuottaa ylivoimaisia ongelmia, laittakaa omaan vastaukseenne ainakin mukaan puhelinnumeronne jotta aloittaja saa teidät kiinni.

        Siis MIKÄLI olette oikeasti kiinnostuneita.

        Tuota kiinnostuksen astettanne vähän kyllä epäilen, tämän palstan tuntien.


      • 9+14
        Oletteko te kaksi kirjoitti:

        aivan sokeita? Ette näe viestissä olevaa sähköposti-osoitetta? Laittakaa hänelle mailia ja pyytäkää haluamanne lisätiedot. Jos mailin kirjoittaminen tuottaa ylivoimaisia ongelmia, laittakaa omaan vastaukseenne ainakin mukaan puhelinnumeronne jotta aloittaja saa teidät kiinni.

        Siis MIKÄLI olette oikeasti kiinnostuneita.

        Tuota kiinnostuksen astettanne vähän kyllä epäilen, tämän palstan tuntien.

        Kuka sanoi että tässä kiinnostuneita ollaan? JOS olisin kiinnostunut, niin nuo asiat haluaisin tietää. Vähän sama, kun jättäisit työhakemuksen ja työnantajan pitäisi soittaa perään, että mistä työstä sinulla on kokemusta, kun se pitäisi käydä ilmi jo hakemuksessa...


    • Minusta tämä on

      ainakin ihan jees juttu. Varsinkin, jos hoitosummat ovat kohtuulliset. Koirahoitolat ovat ainakin todella kalliita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe