Yritin syvätä yhtä kuvaa Photoshopissa. Se onnistui kyllä, mutta poissyvätty tausta muuttuikin punaiseksi eikä shakkiruutuiseksi. Mitä tein väärin? Kiitoksia etukäteen!
Vastaukset 5
- jfhwjefhg
Oletko varma, että punaisuus oli virhe, eikä vain laikatun alueen markeeraus maski?
- Häivyttäjä
Miksi ei voi toimia seuraavasti: avaa kuvan, duplicate layer, käyttää valintatyökalua uudessa tasossa (plus cut) ja tarvittaessa pyyhekumia sekä delete background?
Ainakin näyttää toimivan. Ehkä tähän liittyy jokin ongelma? Kiitos taas!!
- L-n
– teitkö syväyspolun (work path)?
– tallensitko polun (save path)?
– miten tallensit syvätyn kuvan (tiff)? - 920
Minkähän mallinen Photoshoppi on kysymyksessä?
Itse teen usein valinnan aluevalintatyökalulla ja maskia viimeistelen pensselillä ja muilla työkaluilla, maskia pystyy hienosäätämään vielä muutenkin. Syväyspolut on melko turhia kapistuksia jos niitä ei tarvita lopullisessa tiedostossa.- pensselillä
Vastasitko aloittajan kysymyksee ”Mitä tein väärin?”
Vai onko vaan ihan pakko viisastella kun et osannut itse vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561