Yritin syvätä yhtä kuvaa Photoshopissa. Se onnistui kyllä, mutta poissyvätty tausta muuttuikin punaiseksi eikä shakkiruutuiseksi. Mitä tein väärin? Kiitoksia etukäteen!
Syvääminen Photoshopissa - tausta pois
5
232
Vastaukset
- jfhwjefhg
Oletko varma, että punaisuus oli virhe, eikä vain laikatun alueen markeeraus maski?
- Häivyttäjä
Miksi ei voi toimia seuraavasti: avaa kuvan, duplicate layer, käyttää valintatyökalua uudessa tasossa (plus cut) ja tarvittaessa pyyhekumia sekä delete background?
Ainakin näyttää toimivan. Ehkä tähän liittyy jokin ongelma? Kiitos taas!!
- L-n
– teitkö syväyspolun (work path)?
– tallensitko polun (save path)?
– miten tallensit syvätyn kuvan (tiff)? - 920
Minkähän mallinen Photoshoppi on kysymyksessä?
Itse teen usein valinnan aluevalintatyökalulla ja maskia viimeistelen pensselillä ja muilla työkaluilla, maskia pystyy hienosäätämään vielä muutenkin. Syväyspolut on melko turhia kapistuksia jos niitä ei tarvita lopullisessa tiedostossa.- pensselillä
Vastasitko aloittajan kysymyksee ”Mitä tein väärin?”
Vai onko vaan ihan pakko viisastella kun et osannut itse vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162