Pidän lihavista kauniista naisista

kaunista

Olen feeder/feedee ja nautin katsoa kun nainen saa muotoja ja lihoo. Se on femiinisyyttä parhaimmillaan :)

15

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gorgeous

Fantasy Feeder on hyvä sivusto etsiä seuraa lihavista naisista. Bettie Pumpkin on upea ilmestys!

• pena-pee

No, olet sitte ainakin oikeella foorumilla.

• Olen aina pitänyt pyöreistä, pulleista ja xl tytöistä. Minusta on todella ihanaa kun naisella on pyöreä pehmeä pallomaha, joka alkaa roikkumaan kun painoa kertyy lisää. Ylipainoiset naiset ovat ihanan seksikkäitä ja todella pehmoisia, joiden kanssa on ihana nauttia pehmeydestä.

Harmi kun en ole löytänyt itselleni tyttöystävää, jota ei haittaisi pyöristyminen ja nauttisi omasta pyöristymisestä. Tuollainen nainen olisi ihana.

• ahhh

Jep. Se on upeaa katsoa kun nainen saa muotoja ja kaikki paikat turpoaa ;) kannattaa tutustua fantasy feeder ja feederism sivustoihin.

• Heheeeee

Hahaa. En voinu lukea sun viestiä nauramatta. Oli pakko kertoa :D

• Sori ny vaan mut..

Toi on yllä oikeesti aika koominen ilmestys, jos sitä alkaa miettiä.

• pullea on paras

ihanaa kun todella paksuperseinen tyttö laittaa aivan liian pienet legginsit jalkaan, ja sitten kun ne repeää tytön tehdessä pienenkin liikkeen. :))

• Kokeillut FF

Fantasy Feeder sivustolla suhtautuvat nihkeästi jos olet Suomesta ja on hanka päästä "sisäpiiriin" Itselleni tuli todella ulkopuolinen tunne kyseisellä sivustolla, en saanut ystäviä sieltä ja minut äänestettiin Fake profiiliksi. Fake profiili johtui siitä että olin Suomesta ja että minulla ei ollut kasvokuvaa kyseisellä sivustolla.

Poistin profiilin kyseiseltä sivustolta, sivusto ei ollut minua varten mutta kokeilkaa ihmeessä.

• bettie pumpkin

Kaikki muut suomalaiset ainakin näyttää viihtyvän, mutta riittäähän noita muitakin feedee/feedee sivustoja, jos ei FF nappaa :)

• bettie pumpkin
        bettie pumpkin kirjoitti:

Kaikki muut suomalaiset ainakin näyttää viihtyvän, mutta riittäähän noita muitakin feedee/feedee sivustoja, jos ei FF nappaa :)

feedee/feeder

• 20+5
        bettie pumpkin kirjoitti:

feedee/feeder

Mitäs sivuja suosittelet?

• Myyrä penkissä
        20+5 kirjoitti:

Mitäs sivuja suosittelet?

Painonvartijoita

• Puller0inen
      • joku ihme ukko

Samat sanat.Sähän voit ottaa laihan tyttö ystävän ja lihottaa sen näilä

• joku ihme ukko
        joku ihme ukko kirjoitti:

Samat sanat.Sähän voit ottaa laihan tyttö ystävän ja lihottaa sen näilä

Siis kaikil mahollisilla herkuil

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4282
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2515
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1585
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77