Olen feeder/feedee ja nautin katsoa kun nainen saa muotoja ja lihoo. Se on femiinisyyttä parhaimmillaan :)
Pidän lihavista kauniista naisista
15
604
Vastaukset
- gorgeous
Fantasy Feeder on hyvä sivusto etsiä seuraa lihavista naisista. Bettie Pumpkin on upea ilmestys!
- pena-pee
No, olet sitte ainakin oikeella foorumilla.
Olen aina pitänyt pyöreistä, pulleista ja xl tytöistä. Minusta on todella ihanaa kun naisella on pyöreä pehmeä pallomaha, joka alkaa roikkumaan kun painoa kertyy lisää. Ylipainoiset naiset ovat ihanan seksikkäitä ja todella pehmoisia, joiden kanssa on ihana nauttia pehmeydestä.
Harmi kun en ole löytänyt itselleni tyttöystävää, jota ei haittaisi pyöristyminen ja nauttisi omasta pyöristymisestä. Tuollainen nainen olisi ihana.- ahhh
Jep. Se on upeaa katsoa kun nainen saa muotoja ja kaikki paikat turpoaa ;) kannattaa tutustua fantasy feeder ja feederism sivustoihin.
- Heheeeee
Hahaa. En voinu lukea sun viestiä nauramatta. Oli pakko kertoa :D
- Sori ny vaan mut..
Toi on yllä oikeesti aika koominen ilmestys, jos sitä alkaa miettiä.
- pullea on paras
ihanaa kun todella paksuperseinen tyttö laittaa aivan liian pienet legginsit jalkaan, ja sitten kun ne repeää tytön tehdessä pienenkin liikkeen. :))
- Kokeillut FF
Fantasy Feeder sivustolla suhtautuvat nihkeästi jos olet Suomesta ja on hanka päästä "sisäpiiriin" Itselleni tuli todella ulkopuolinen tunne kyseisellä sivustolla, en saanut ystäviä sieltä ja minut äänestettiin Fake profiiliksi. Fake profiili johtui siitä että olin Suomesta ja että minulla ei ollut kasvokuvaa kyseisellä sivustolla.
Poistin profiilin kyseiseltä sivustolta, sivusto ei ollut minua varten mutta kokeilkaa ihmeessä.- bettie pumpkin
Kaikki muut suomalaiset ainakin näyttää viihtyvän, mutta riittäähän noita muitakin feedee/feedee sivustoja, jos ei FF nappaa :)
- bettie pumpkin
bettie pumpkin kirjoitti:
Kaikki muut suomalaiset ainakin näyttää viihtyvän, mutta riittäähän noita muitakin feedee/feedee sivustoja, jos ei FF nappaa :)
feedee/feeder
- 20+5
bettie pumpkin kirjoitti:
feedee/feeder
Mitäs sivuja suosittelet?
- Myyrä penkissä
20+5 kirjoitti:
Mitäs sivuja suosittelet?
Painonvartijoita
- Puller0inen
Itsekin pidän lihavia naisia seksikkäinä :) Esim. linkittämäni kuvan naisista oikeanpuoleisimman ottaisin sänkyyni koska tahansa ;)
http://dailyvenusdiva.com/wp-content/uploads/2012/10/398320_10151454345996632_877066126_n-575x428.jpg- joku ihme ukko
Samat sanat.Sähän voit ottaa laihan tyttö ystävän ja lihottaa sen näilä
- joku ihme ukko
joku ihme ukko kirjoitti:
Samat sanat.Sähän voit ottaa laihan tyttö ystävän ja lihottaa sen näilä
Siis kaikil mahollisilla herkuil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416