Te noin 12-vuotiaat kuulapyssysotaa harrastavat pojat kiertelette neulaskujalla soittelemassa ovikelloja ja juoksette karkuun. Teidät on tunnistettu ja seuraavalla kerralla soitetaan poliisille kotirauhanhäirinnästä niin saa vanhempanne hoitaa soskun kanssa asian.
Kuulapyssy pojat
8
225
Vastaukset
- 0pt1m1sti
Hyvä! Hulttiot kiinni!
- positiivi :)
tapa ittes kun et ipanoille pärjää
- Jorkki!!!! :--))))))
kräh kräh
- räh räh
Pannu vuh vuh
- hö lö mö
Jos kerran tunnistettu, niin mikset itse soita sinne vanhemmille? Kovin on avutonta hommaa.
- Kaveri vm-55
Pelkkääkö aloittajat et Pojat ampuu Teirät kuulapyssyllä.? Hah.Hah.haa. Voi näitä uusavuttomia nykypäivän ihmisiä.
Soittakkaahan Poliisit paikalle. Poliisille varmasti mukava tehtävä.
Vaihtelua työhön. Saattavat kyllä hyvän tahtoisesti,ja ymmärtäväisesti hymyillä Teille. Hah.hah.haaa. - uusavutonta
Eikö oo itsellä munaa mainita asiasta pojille ja heidän vanhemmileen, kun tänne pitää tulla itkemään?
"niin saa vanhempanne hoitaa soskun kanssa asian".
On törkeää siirtää vastuu pois itseltään, joka huomaa epäkohdan.
Sotkea nyt tällaiseeen normaaleihin 12 -vuotiaisiin poikiin, jollaisia on maailman sivut joka sulkupolvessa nähty oikein sosiaalitantat! Eipä taida kirjoituksen aloittajalla olla tiedossa Varkauden sosiaalitanttojen taso, vai oikeinko tässä hakemalla haetaan lisää epätoivoa ja velkaa kaupungille?
Huh-huh. Niin, kyllä jos aloittaja olisi itse aikuinen hoitaisi pojat kuriin muulla tavalla kuin soskun kautta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059