Heippa
Ongelmani on että otsikon puhelimella ja Dna:n rajaton 3G liittymällä en juuri koskaa Oulusta löydä 3G kantavuutta. Onko vika operaattorissa vai puhelimessa? Kokemuksia muilta samanlaisen yhdistelmän omaavilta Oululaisilta kaivataan!
Samsung Galaxy S3 4G / DNA rajaton 3G / Oulu
14
405
Vastaukset
- samsung käyttäjä
Lapissa DNA ei ole paras mahdollinen liittymä. Asutko kaupungissa vai sen ulkopuolella? Joskus nimittäin 3g voi ruuhkautua. Kaupungin ulkopuolella 3g:tä ei saateta edes kunnolla tukea.
- Kenttiä
En asu aivan Oulun keskustassa mutta siellä useita kertoja viikossa vierailen ja 3G alueen löytäminen on harvinaista, vaikka keskustassa pitäisi 4G:nkin toimia.
Kannattaa katsoa DNA kuuluvuuskartasta että toimiiko 3G alueellasi: http://kuuluvuus.dna.fi/Peittokartta/
tosin sekään ei ole täysin luotettava.- Kenttiä
Joo peittoa pitäisi 3G löytyä hyvinkin mutta itse sitä olen löytänyt todella satunnaisesti. Alkaa epäilyttämään olisiko vika kuitenkin puhelimessa kun perus kännykkäverkonkin kuuluvuus heikkeni paljon edellisestä 2007 vuosimallin nokialaisesta.
Onko mahdollista testata jollakin toisella 3G puhelimella? Entä käytätkö mitään suojakotelua tms.
- Kenttiä
Ei ole suojakoteloa. Pitänee etsiä käteen jostakin vastaava puhelin ja testata siten saa ehkä parhaiten suljettua pois sen että vika on juurikin puhelimessa eikä puhelin mallissa tai merkissä.
- risaluuri
No ihan varmasti vika on puhelimessa. Mun puhelin pysyy kyllä koko ajan 3G:ssä Oulussa. Eihän sulla vaan ole lukittuna puhelin 2G-verkkoon? Jos on niin vaihda automaattiselle
- Kenttiä
Ei ole lukittuna 2G-verkkoon. Enimmäkseen näytössä on H tai H , ei juuri koskaan 3G. Kai se pitänee lähtä kiikuttaan huoltoon.
- Kenttiä
Niin oliko sinulla sama puhelin?
Kenttiä kirjoitti:
Ei ole lukittuna 2G-verkkoon. Enimmäkseen näytössä on H tai H , ei juuri koskaan 3G. Kai se pitänee lähtä kiikuttaan huoltoon.
Noi H ja H kirjaimet tarkoittaa juuri 3G verkkoa.
- täälläkin yksi
vapunen kirjoitti:
Noi H ja H kirjaimet tarkoittaa juuri 3G verkkoa.
Entäpä mitä tarkoittaa E? Kun kerran H on 3G mutta välillä minulla lukee E. Onko se 2G.?
- crosby
Kenttiä kirjoitti:
Niin oliko sinulla sama puhelin?
Järjestys nopeimmasta hitaimpaan 3g puhelimella on h h 3g e g
H Symboli merkitsee siis HSDPA yhteyttä, joka käytännössä tarkoittaa sitä että olet erinomaisessa 3G verkossa - Kenttiä
crosby kirjoitti:
Järjestys nopeimmasta hitaimpaan 3g puhelimella on h h 3g e g
H Symboli merkitsee siis HSDPA yhteyttä, joka käytännössä tarkoittaa sitä että olet erinomaisessa 3G verkossaFacepalm, näinpä se onkin, kiitoksia.
täälläkin yksi kirjoitti:
Entäpä mitä tarkoittaa E? Kun kerran H on 3G mutta välillä minulla lukee E. Onko se 2G.?
Edgeä eli 2G.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837