Uskon löytäneeni oman kumppanini kaiken elämän vuoristoradan jälkeen. Hänellä on vain kovasti huoli mielessään kaikessa muussa elämässään. Kaikenlaista harmia tullut jo monta kuukautta. Nyt nähdään harvemmin kaikesta tästä johtuen ja epävarmuus alkaa hiipiä mieleeni. Voinko auttaa häntä miten? Ja helpottaako tilanne vielä?
Tuntijasi
5
154
Vastaukset
- huolehtivainen
Kiltti tuntijasi...?
Hei
kun etsii rakkautta, ensin ei pidä miettiä kuinka voisi auttaa toista. en tietenkään tarkoita, että sinun pitäisi olla kylmä tai vaativa. mutta rakkaudessa aina otetaan ja annetaan, alkumetreillä sitäkin enemmän.
köyhäkin voi antaa, kiireiselläkin on minuutti kauniisiin sanoihin, sitä tarkoitan.
tällä ihmisellä on toisiaankin paljon meteliä takanaan, hän kantaa sitä vieläkin repussaan. häneen pidetään yhteyttä vanhojen asioiden tunnelmissa. kyllä hän haluaisi irtautua ja lähteä uusille vesille, mutta kun ei oikein uskalla. hän mieluummin uskottelee itselleen ja muille, että kohta kaikki on paremmin.
sinä olet hyväkuntoinen ja terve ihminen, energiasi ovat valtavat. niistä riittää muillekin. mutta tästä kumppanista sanoisin, että hän on taipuvainen melankoliaan ja heittää pyyhkeen kehään, ennen kuin on sen aika. tässä näen jonkinlaisen ongelman. en oikein usko, että sinä jaksaisit tätä pitkään.
et sinä voi auttaa, kun on henkilökohtaisista asioista kyse. jokainen hoitaa omansa kykyjensä mukaan. sinä tarvitset rinnallesi iloa ja naurua, haastetta ja hyviä juttutuokioita. ei sinun enää pitäisi miettiä miten pitäisi ihmisiä auttaa, eihän sinuakaan auteta. mitä jos miettisit tuota uudestaan, että mitä sinä kumppanilta haluaisit - jos rehellisesti ajatellaan........
t. Keskiyö- huolehtivainen
Hei!
Kiitos tästä. Mielestäni tämä ei nyt ihan osunut. Kyseessä ei ole millään lailla melankolinen ihminen. Hän ei piehtaroi vaikeuksissaan vaan tekee vain sen mitä on tehtävä ja elää päivän kerrallaan. Hänen vaikeutensa ovat liittyneet työhön ja sukulaisten vakaviin sairastumisiin. Välillä hän on niin väsynyt, ettei jaksa kuin kaatua sänkyyn työpäivän jälkeen ja sen vuoksi olen ollut huolissani. Aina kun nähdään, puhumme paljon ja emme millään haluaisi lähteä tilanteesta pois.Hei
sinä tarvitset myös iloa ja vaihtelua elämääsi, en tarkoita sitä suinkaan pahalla.
aika näyttää kuinka asiat menevät ja toivon sinulle voimia, sekä vauhtia, mitä sinulla sisälläsi onkin.
puhun sinun jaksamisestasi, hän selvittää asiansa omin voimin.
sanoit että epävarmuus alkaa hiipiä mieleesi, siihen minä tartuin. arki on toisenlaista, kuin pelkät tapailut ja yhteydenpito. sinä tartut kyllä onneesi, sen näen varmasti.
t. Keskiyö
- huolehtivainen
Hei!
Kiitos tästä. Pienoista helpotusta on ollut näköpiirissä ja toivottavasti niin meneekin. Tunteita on molemmin puolin, elämä vain välillä heittää kapuloita rattaisiin.
Mukavaa kevättä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592