Avaimen paristo on loppu ja nyt täytyy avata ovet manuaalisesti - voiko pariston vaihtaa itse?
Astra (G) avaimen patteri loppu
3
3082
Vastaukset
- ei_opel
Häh normaalisti avaimenperä aukeaa kahteen osaan ja saat vaihdettua pariston.
- patterit loppu
voi vaihtaa l. niinkuin jo tuossa arvailtiinkin avaimen muoviosa halkeaa kahtia (yleensä, mikähän ooppeli lie kyseessä), vanhemmissa taitaa patterityyppi olla CR2032. Jos patterit on totaalisen loppu, niin ovilukkojenkaukosäädin pitää resetoida uudelleen l. avain virtalukkoon, virta päälle (ei moottoria käyntiin) ja naksauttaa vaikka avaimen napista ovet kiinni -> avaimen kaukosäädin on ohjelmoitu. Jos virranpäällelaittamisen kanssa odottelee liian kauan (so. ajonestonvalo/jakarinkuva ehtii saammua), niin ei taida ohjelmoitua -> uusi yritys.
Huom! tämä ei ole käynnistykseneston ohjelmointia so. mitään avainsirua eikä sytytyssysteemiä saa näin pariutumaan (so. niille jotka ebaystä ostavat halvalla sytytyssyst./ajotietokoneen...)- patterit loppu
so. ooppelinhan oli astra g l. itelläni on samanlainen, ohjelmoituu niinkuin kerrottu.
jos avaimet käyneet pesukoneessa, niin pattereiden kestoikä voi olla harvinaisen lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837