Mulla ei ou ollu ikinä huonoja aatoja. Kaekki on ollu hyvvii. Merkkijä en ruppee luvettelemmaan, niitä on niin paljo. Johan siinä mänis koko päevä niitä laskkiissa ja mulla ei ou aekkoo.
Ei ou ollu huonoja autoja......
Kiirettäpukkoo...
2
79
Vastaukset
- Mulla oli huono auto
VW Golf 1.1 -75
- öljyä paloi 2 l / 100 km
- huiput 105 km/h
- lähti käyntiin minuutin startilla, jos oli lämmin ilma tai roikan päässä, kylmänä ei käynnistynyt
- kerran takaiskari tuli läpi ja tökki takapenkin selkänojaa
- etuiskari jäätyi ja etukulma jäi ylös
- jäähdyttimen kulma lohkesi ja jäi roikkumaan ylävesiletkuun
- kaasutin irtosi
- kaasuvaijeri katkesi
- alapallo katkesi ja vetoakseli hajosi pyörän mentyä poikittain
- öljynpaineanturi ruikki öljyt pitkin konehuonetta- Kyygelvaageni
Otan ossoo. Nii on mullakkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875