Myyjättäreltä kysyin: "Lady, domino siis missä, kiitos?"
Hän vastaa: " Keksitkö? Täällä, seuraa."
Hän kumartui ottamaan.
"Paljonko maksaa?" kysyn.
Hän katsoo minua sillä silmällä, että onpa mulla suhuvika. Hymyili.
"Poika, eikö äitisi antanut sinulle rahaa?" hän jatkoi.
Hän kumartui tutkiakseen lisää.
"Toi vasemmalla on hyvä, punaisessa paketissa, jossa on vimpu päällä", osasin neuvoa.
"Edestä vai takaa?" häntä arvelutti.
Tartuin paketista kahden käsin, enkä antanut periksi vaikka kuinka vähän rahaa minulla oli. Minä rakastin niitä pikkupaheita yli kaiken. Voisin vaikka koko illan nautiskella ja imeskellä. Kun ladyllä dominoa ollut, niin löysimme muuta.
"Minä tunnen äitisi", hän kehui. "Jos sinulla ei ole riittävästi, voin antaa omasta pussista."
"Onko täti aina näin kiva, vai joskus?" itkin.
"Tule uudestaan niin näet".
"Jos äiti antaa luvan".
"Toi vaaleanpunainen meloni, maista" yleisömaistiaiset oli siroteltu pöydälle.
"Suussa sulavaa".
"Terveellistä ulkoisesti ja sisäisesti".
Domino ja muuta
Veera Pukkinen
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623