Jesh, eli olen nuori neitokainen ja omistan Suzuki SV 650. Huollan itse pyörääni pienellä avustuksella pikkuisessa tallissani.
Kevät korjausta tehtäessäni, huomasin ettei se käynnisty ollenkaan. Purin kaasarin ja tarkastelin miltä sisusta näyttää. Puhdistin kaikki mitä pystyin ja huomasin lian mukana olevan ruskeaa vettä. Pistin kaikki paikoileen ja laitoin bensaa suoraan bensaletkuun jotta puhdasta bensaa menisi koneeseen. Yllätyksekseni se käynnistyi heti.
Joten vika on siis tankissa. Ostaessani myyjä taisikin mainita, että bensatankissa saatta olla ruostetta. Miten minun kannattaisi tankki puhdistaa? Minulla on hiukan vannehappoa ja ajattelin jos sillä voisi puhdistaa? Vai pitäisikö mennä sisusta hiekkapuhaltamaan?
Kokemuksia?
Ruostetta bensatankissa?!
Suzukigirl9
2
281
Vastaukset
- Mika...
Mulla ei ole kokemusta bensatankin puhdistuksesta, mutta oheisien linkin takaa löytyy neuvoja, ideoita ja opastusta. http://www.intruderclubfinlandry.fi/
- mb & bandit
Tankki irti ja sitruunahapolla esim kr10 liottaen ja huuhtelu& kuivaus kyllä ruosteet lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31327093
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482314- 2021661
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien391554- 341331
- 1221028
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex96910Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81840