Jesh, eli olen nuori neitokainen ja omistan Suzuki SV 650. Huollan itse pyörääni pienellä avustuksella pikkuisessa tallissani.
Kevät korjausta tehtäessäni, huomasin ettei se käynnisty ollenkaan. Purin kaasarin ja tarkastelin miltä sisusta näyttää. Puhdistin kaikki mitä pystyin ja huomasin lian mukana olevan ruskeaa vettä. Pistin kaikki paikoileen ja laitoin bensaa suoraan bensaletkuun jotta puhdasta bensaa menisi koneeseen. Yllätyksekseni se käynnistyi heti.
Joten vika on siis tankissa. Ostaessani myyjä taisikin mainita, että bensatankissa saatta olla ruostetta. Miten minun kannattaisi tankki puhdistaa? Minulla on hiukan vannehappoa ja ajattelin jos sillä voisi puhdistaa? Vai pitäisikö mennä sisusta hiekkapuhaltamaan?
Kokemuksia?
Ruostetta bensatankissa?!
Suzukigirl9
2
263
Vastaukset
- Mika...
Mulla ei ole kokemusta bensatankin puhdistuksesta, mutta oheisien linkin takaa löytyy neuvoja, ideoita ja opastusta. http://www.intruderclubfinlandry.fi/
- mb & bandit
Tankki irti ja sitruunahapolla esim kr10 liottaen ja huuhtelu& kuivaus kyllä ruosteet lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1424776- 1803909
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153596Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381866
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213