Jesh, eli olen nuori neitokainen ja omistan Suzuki SV 650. Huollan itse pyörääni pienellä avustuksella pikkuisessa tallissani.
Kevät korjausta tehtäessäni, huomasin ettei se käynnisty ollenkaan. Purin kaasarin ja tarkastelin miltä sisusta näyttää. Puhdistin kaikki mitä pystyin ja huomasin lian mukana olevan ruskeaa vettä. Pistin kaikki paikoileen ja laitoin bensaa suoraan bensaletkuun jotta puhdasta bensaa menisi koneeseen. Yllätyksekseni se käynnistyi heti.
Joten vika on siis tankissa. Ostaessani myyjä taisikin mainita, että bensatankissa saatta olla ruostetta. Miten minun kannattaisi tankki puhdistaa? Minulla on hiukan vannehappoa ja ajattelin jos sillä voisi puhdistaa? Vai pitäisikö mennä sisusta hiekkapuhaltamaan?
Kokemuksia?
Ruostetta bensatankissa?!
Suzukigirl9
2
293
Vastaukset
- Mika...
Mulla ei ole kokemusta bensatankin puhdistuksesta, mutta oheisien linkin takaa löytyy neuvoja, ideoita ja opastusta. http://www.intruderclubfinlandry.fi/
- mb & bandit
Tankki irti ja sitruunahapolla esim kr10 liottaen ja huuhtelu& kuivaus kyllä ruosteet lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1352213- 581285
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871038- 94989
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122988Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972