Olisi tarkoitus rakentaa talo pineen kaupunkiin Mindanaon saaressa. Mitä vaatimuksia ja lupia tarvitaan? Aoimme asua siellä Filipo vaimoni kanssa noin kolme kuukautta vuodessa. Vaimoni sukulainen asuisi siinä myös. Kuinka pitkään eri lupien ja sopimusten saaminen kestää? Jos ensi syksynä olisi mahdollista aloittaa rakentaminen.
oma talo.
2
221
Vastaukset
- Pinoy
Jaahas, tää kysymys on parempi esittää vaimosi Filippiinien päähän. Sen mitä tiedän, niin ehdottomasti pitää hommata asianajaja tähän hommaan tarkistamaan kaikki paprut, mielummin palkkaat sen sitten itse, tai maan myyjän kanssa yhdessä palkkaatte.
Rekisteristä pitää ainakin tarkistaa rakennuslupa, ja se ettei sitä ole kiinitetty ja omistajat siis kaikkien maan omistajien nimet löytyy, sillä joskus on tapahtunut näitä, et joku sukulainen on myynyt tontin, ja muuta ovat sitten myöhemmin nostaneet älläkän.
Myöskin kannattaa tarkistaa, että valtiolla ei ole mitään kiinitystä tontin suhteen.
Meillä olisi tarkoitus tehdä tontti kaupat vuoden sisällä, jahka löytyy mieleinen. - unelmani
Meillä samoja aikomuksia talon suhteen. Syksyt vois siellä asustella. Paikkakin jo ois Cebusta pohjoiseen. Joku sukulainen sinne asumaan väliajoiksi, muuten ei ole kiveä kiven päällä, kun taas palaamme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026