Onko kukaan majoittunut Sentido Apollo Blue-hotelliin Falirakissa ja tarvinnut lähialueen ruokakaupan palveluja? Löytyykö kävelymatkan päästä ruokakauppaa, lähinnä lastenruokaa pitäisi ostaa loman jossain vaiheessa. Toki muutkin ideat lähialueelta kiinnostavat.
Sentido Apollo Blue -hotellin lähialueen muut palvelut
Rodokselle heinäkuus
5
298
Vastaukset
- mekin sinne
Samaan hotelliin ollaan menossa elokuussa, ja suomalaisten kokemukset hotellista kuin myös ympäristöstä kiinnostaisivat meitäkin, mistään en ole löytänyt ensimmäistäkään suomalaista kommenttia :(
- Maailman kiertänyt
Ollaan olutu kyseisessä hotellissa 2010. Oli silloin aivan uusi. Ei ole muuta kun positiivista kerrottavaa.Kaikki palvelut on kävelymatkan päässä
- Rodokselle heinäkuus
Tosi kiva kuulla, että on hyviä kokemuksia.
- Taaperolle maitoa..
Minuakin kiinnostaa tuo ruokakauppa, löytyykö sellaista hotellin läheltä?
- uppistakeikkaaaa
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188