18 v tyttö vastaa kysymyksiin :)

Tyttö 18v

Laittakaa tänne kysymyksiä mitä mielenpäällä vaan on :)

22

443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut1

      Oletko kiimanen, kiihotutko helposti, minkälaisia orgasmeja saat valuuko vai suihkuaako, missä kaikkialla olet sormettanut.

      • tyttö 18v

        Oon kiimanen, todellaki kiihotun helposto, valuu :D


    • jeijeijei

      Tykkäätkö ottaa suihin? tai kenties deepthroata

      • Tyttö 18v

        En niinkään siitä hommasta tykkää :D


    • Mitat?
      Lempiruoka? Syötkö aamupalaa?
      Sinkku/seurustelet?
      Neitsyt vai ei?

      • Tiitu 18v

        Naiselta ei mittoja kysellä jos sitä tiesit mut oon 165 cm pitkä
        Lempiruoka : jauhelihakastike ja spagetti
        Syön aamupalan aina
        Sinkku ainaki hetki aikaa
        En oo neitsyt muutaku horoskoopiltani :D


    • ehd

      mitkä asiat kiihottaa sua ?:)

      • Tyttö 18v

        Noo ainaki oikeen iso kalu :)


      • jussi_95
        Tyttö 18v kirjoitti:

        Noo ainaki oikeen iso kalu :)

        kuinka iso se oikein iso sitte on? itsellä ei taida olla mitään toivoa tyydyttää koskaan ketään naista? :/


      • Tyttö 18v
        jussi_95 kirjoitti:

        kuinka iso se oikein iso sitte on? itsellä ei taida olla mitään toivoa tyydyttää koskaan ketään naista? :/

        No todellaki on toivoa :) ei se kovin iso tartte olla että naiset tykkää , suurimmalla osalla miehistä kummiski on iha sopivan pituset ja kokoset :) ja loppupeleissä koolla ei oo väliä kuha sitä vaan oikeen osaa käyttää ;)


    • jussi_95

      mites on mikä olis sun mielestä ihannekoko kalulle, tarviiko olla pitkä ja paksu vai paksu pelkästään? :( ku itsellä semmonen ongelma että musta tuntuu että mul on aika pieni penis ku se on erektiossa 16 cm pitkä ja ympärysmittaa 12-12,5 cm että eihän tämmönen kai mitenkään riitä naisille että sais orgasmeja? vai miten se on tuntuu jo että on aika toivoton :/ t: 18v jätkä

      • Tyttö 18v

        No ei välttämättä tartte olla pitkä ja paksu jos oikeen osaa käyttää ;) ite tykkään kaikista eniten paksuista . Ei sulla nyt mitää hätää oo , muutenki monet naiset ei tykkää kovin hirveen pitkistä , koska muute seksi menee helposti sellaseksi suorittamiseksi , koska miehen pitää koko aja varoa ettei työnnä liian pitkälle ettei satuta :) nii monille naisille riittää tuo 16 cm ja muutenki jos toisesta oikeesti välittää nii ei sillä peniksen koolla oo mitää väliä :) varmasti saa vähä pienemmänki omistava tyydytettyä oman naisensa:)


    • sjdjsk

      voitko kikata ;) beatenpotato

    • Melamiesonainavalmis

      Tahtoisitko panna mun kaa? Olen kans 18 ;)

      • Tyttö 18v

        Sun kanssa :D? En kyllä harrasta mitään seksisuhteita et en :D


    • Melamiesonainavalmis

      Mm :( Käsitin et harrastat voi vittu sä dikkaat pitkistä suhteista?

      • Tyttö 18v

        Niihä mä dikkaan :)


    • nee213131

      Oletko avoin yhden illan suhteisiin?

      • Tyttö 18v

        Enn ku en harrasta sellasia :)


    • poika16v1

      Mitähän sisko (22v ei asu kotona) tykkää kun oon varastanu siltä 9pikkarit kahet stringit ja 4rintsikat? :D ei se ainakaa oo sanonu mitää :D ei varmaa kehtaa. Kaverin siskolta 5pikkarit ja 5rintsikat :D oon koukussa niide keräämiseen :S Osaakko neuvvoa miten pääsen eroo siitä? :D
      Oisko kivaa jos joku kattoo sun kuvaa ja tyydyttää itseään? :)

      • Tyttö 18v

        no sun ikäselle tollanen on suhteellisen normaalia :D kyllä se siitä ohi menee ku ikää vaan tulee :) en kyllä suosittele varastamaan naisten alusvaatteita, eivät tykkää :D no voehan:D


      • boyyyyy
        Tyttö 18v kirjoitti:

        no sun ikäselle tollanen on suhteellisen normaalia :D kyllä se siitä ohi menee ku ikää vaan tulee :) en kyllä suosittele varastamaan naisten alusvaatteita, eivät tykkää :D no voehan:D

        Kikkaatko ???

        Boyfromfinland01


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe