Mister-Auto

autoilija x

Olisiko kenelläkään tietoa Mister-Auton välittämistä
Mann-filtereistä , että onko ne ihan Mann laatua vai
jotain piraattia kun tämä liike myy niitä puoleen hintaan .

11

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMW-n47

Ranskalainen postimyyntiyritys. Myy krakattuja mineraaliöljyjä täyssynteettisenä.
      Ranskalaiset MANN-suodattimet on edullisia. Bosch-suodattimet on kalliita.

Kl-varaosat myy laadukasta Hengst-suodatinta halvemmalla.

• Mannnnnnnnnn

Mann Hummel Gmbh on saksalainen yhtiö.

• autoilija x

Tuota piraattia olisin halunnut tietää että välittääkö
      tämä kyseinen yritys alkuperäistä .
      Minulla on BMW 530 e39 da ja parisen vuotta sitten
      vaihtelin siihen oljyt ja hain jonkun halvan suodattimen
      Motonetista ja se meinasi kostautua pahimmalla tavalla .
      Kuinka ollakaan jostain syystä vaihdoin ne öljyt uudelleen
      ja kun otin sen halvan suodattimen sieltä pois niin
      huomasin kauhukseni että se oli mennyt siellä kasaan .
      Sitä en tiedä olisiko tästä ollut mitään seuraamuksia
      moottorille jos sillä olisi vain ajettu sellaiset 15000 km .

• 10110101011101000100

Mann on Mann jos se vaan on Mann eli tilaa, avaa paketti ja tarkasta mitä paketissa on.

• autoilija x
        10110101011101000100 kirjoitti:

Mann on Mann jos se vaan on Mann eli tilaa, avaa paketti ja tarkasta mitä paketissa on.

Olen tilannut ja nyt avannut ne . Tilasin kahteen automrkkiin .
        Toisen auton suodattimessa on selvästi made in germany ja
        tämä on tummempi . Sitten tämän toisen auton suodatin on
        vaaleampi ja puutteellinen teksti ja tehty espanjassa .

• ile D-4D
        autoilija x kirjoitti:

Olen tilannut ja nyt avannut ne . Tilasin kahteen automrkkiin .
        Toisen auton suodattimessa on selvästi made in germany ja
        tämä on tummempi . Sitten tämän toisen auton suodatin on
        vaaleampi ja puutteellinen teksti ja tehty espanjassa .

Tilasin Misteriltä 10 kpl "ämpäreitä". Made in South Africa ja ihan oikeita ovat. Siinä paketissa näky lukevan muiden tehtaiden sijainnit eli Saksa, Argentiina, Brasilia ja Espanja.

Mannin ilmansuodattimessa luki Made in South Korea (ostettu Motonetista).

Mistä aloittaja päättelee, että niitä myydään puoleen hintaan, ennemminkin markkinahintaan. Merkkiliike myy alkuperäistä 200%:n katteella.

• autoilija x
        ile D-4D kirjoitti:

Tilasin Misteriltä 10 kpl "ämpäreitä". Made in South Africa ja ihan oikeita ovat. Siinä paketissa näky lukevan muiden tehtaiden sijainnit eli Saksa, Argentiina, Brasilia ja Espanja.

Mannin ilmansuodattimessa luki Made in South Korea (ostettu Motonetista).

Mistä aloittaja päättelee, että niitä myydään puoleen hintaan, ennemminkin markkinahintaan. Merkkiliike myy alkuperäistä 200%:n katteella.

Kyllähän ne ehkä inan originaaleja ovat . Onhan niitä
        Mann filtteri tehtaita muuallakin kuin Saksassa .
        Tuli vain tuo piraatisuus mieleen kun toisen suodattimen
        päällä luki spain ja toisen germany .
        Niin tuo puoleen hintaan , tarkoitin että samasta suodattimesta
        olen ennen joutunut maksamaan täällä Suomessa
        puolet enemmän .

• Tyytyväinen.

Olen tilannut sieltä kahteen autoon Mann ja Bosch öljynsuodattimia, made in germany on paketeissa lukenut.
      Mister-auto tuntuu myyvän laatutavaraa.

• Joopasejoo

Ei piratismi noin vain enää Euroopassa onnistu. Tulee ankarat oikeusprosessit ja kovat seuraamukset, jos sellaisesta, edes piraatin markkinoinnista jää kiinni, valmistuksesta puhumattakaan. Tietysti, jos matkaltasi kaukoidästä vaikka Thaimaasta tuot tulijaisina ns.merkkitavaraa, vaikkapa Mann-suodattimia, niin niiden aitouden kyllä voi laittaa kyseenalaiseksi. Tosin Mann-suodattimiakin valmistetaan kaukoidässä. Tulevat sieltä joko firman omalta tehtaalta tai heidän luottamaltaan sopimusvalmistajalta. Tästä osoituksena oli tyttäreni Chrysleriin ostamani Mann-öljysuodatin.

• Kokemus puhuu nyt

Mikä sitten on piratismia? Suokmesta Toyotan marmoritiskiltä noudettu öljynsuodatin on made in China. USA:ssa myydään Toyotan laadukkaampia suodattimia Made in Thailand. Sisäosat tyystin erilaisia. FRAM'illa sama juttu. Tehtaita eri puolilla maailmaa. Osa suodattimista ihan kuraa ja rikkoo moottorin ennen pitkää. Osa ilmeisesti toimii kun TM:n vertailussa niin oli todettu.

• Öljy+filtteri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe