Etsin yhtä naiskämppistä Turkuun, sillä yksiöt ovat tiukilla ja kämppiksen kanssa asuminen tulee halvemmaksi. Asun tällä hetkellä yhden kämppiksen kanssa aivan keskustan tuntumassa ja myös tähän asuntoon jääminen uuden kämppiksen kanssa saattaa olla (en ole vielä varmistanut) mahdollista. Voimme toki myös yhdessä etsiä uuden kimppakämpän läheltä keskustaa!
Olen itse lukion ensimmäistä vuotta käyvä opiskelijatyttö (ts. olen alaikäinen, mutta vanhempani ovat aina mukana vuokrakämpän hankinnoissa ja vuokrien maksamisessa jne.) ja etsin naiskämppistä. Uuden kämppiksen sekä mahd. uuden asunnon tarve toukokuun lopuilla (muuttopv esim 1.6?). Olen itse savuton, mutta minulla on häkkieläimiä (marsuja), joten ethän ole allerginen. En ole itsekään allerginen, joten eläimet ovat minulle ok. Arvostan perussiisteyttä ja toisen omaisuuden kunnioittamista. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja hoidan omat hommani, jos sovimme esim. yhteisten tilojen siivousvuoroja tmv. Tykkään pitää välillä illanistujaisia useammankin ystävän kanssa, joten toivottavasti et vaadi ehdotonta rauhaa ja hiljaisuutta vuorokauden ympäri, jokaisena viikonpäivänä. :) En ole kuitenkaan yleisesti ottaen meluava tai rauhaton.
Jos siis etsit kämppistä Turun keskustan lähettyville, ota ihmeessä yhteyttä [email protected]. Keskutellaan sitten lisää mm. asuntoasioista..
Kämppistä TURKU
TURKUUN
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575890
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465217Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323205- 552759
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252591- 432280
- 232070
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131880On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151791