Mitä mieltä olette voiko Olli olla tosiaan hetero vaiko bi. Jos on hetero,. niin on ainakin aika harvinainen heteroksi naisenkasvoinen. Ok. ihan hyvä esiintyjä ja muutenkin hyvä jätkä. Ja omapa on asiansa ja seksuallisuutensa.
Mikä "mies" on Olli Herman
8
1670
Vastaukset
- pelle herman :o)
Olli Herman on mulle vähän tuntematon julkkis, vaikka melko kuuluisa onkin, mutta mitä oon sitä nähnyt telkkarissa nii vähän bi-mäisiä juttuja sillä ainakin on. Mutta vaikuttaa asialliselta
- pöööööööööööö
Umpihomo ja kulissivaimo
- Lapsellista
Hassua kun aina täällä valitetaan ja meuhkataan ettei kaikki homot ole stereotypisen näköisiä neitihomoja, niin kyllä silloin heteromieskin voi olla "naismainen" olematta homo.
Ja miten Olliin tulee, niin ihan hetero on. - jooooooooo
Ihana mies, oli hetero/homo/bi tai whatever! :)
- hermann gayring
Kyllä ainakin ulkomuoto on homon tai biseksuellin. Elli mikä elli. Veikkaan että sillä on peräpää ollut aika ahkeraan käytössä.
- Anonyymi
Ollin vaimo näyttäis olevan sen yhen tyypin kaksoisveli, se mikä se nyt on, joku rock-kukko muttei osaa laulaa eikä soittaa. Telkkarissa arvostelee muita. On kai radiossakin äänessä.
- Anonyymi
Iksei voisi olla hyvin hetero ja onko sillä mitään merkitystä?
- Anonyymi
Ihan perus kasari rock look toisella on minusta, ei se homoksi tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777