Heippa!
20v opiskelijanainen etsii fiksua kimppakämppäratkaisua tai mukavaa ihmistä, jonka kanssa etsiä sopiva asunto vuokrattavaksi Helsingin alueelta. Voin joustaa muuttoajassa melko paljonkin, kesä-, heinä- elo- tai syyskuu ovat kaikki mahdollisia vuokrauksen aloitusaikoja.
Kesän olen töissä, muuten tosiaan opiskelen.
Olen itse rento, huumorintajuinen, luotettava ja mielestäni ihan mukava ihminen, jonka kanssa on helppo tulla toimeen. Samaa toivon toki kämppäkaveriltani. :-)
Annan varmasti omaa rauhaa ja nautin siitä itsekin, mutta musta saa myös juttuseuraa tarvittaessa. :) Toivoisin että yhteiset tilat pidettäisiin yhteisymmärryksessä siistinä. Mitenkään tiukkapipoinen en ole, mutta asunnossa viihtyy paremmin kun siellä on perussiistiä. Mulla ei ole lemmikkejä enkä tupakoi.
Toivon asunnolta siisteyttä, hyvää sijaintia ja valoisuutta. Hyvät julkiset kulkuyhteydet ovat ihan must-juttu. :) Kämpän olisi hyvä olla melko lähellä keskustaa, esimerkiksi Töölö, Pasila, Kallio, Sörnäinen, Lauttasaari, Punavuori, Ruskeasuo tmv olisivat toivottuja alueita. Tässä voin kuitenkin joustaa.
Ehdoton maksimivuokra 550e/kk, mieluiten toki vähän vähemmän.
Jos siis etsit kämppistä tai ihmistä jonka kanssa kämppää yhdessä etsiä, otathan yhteyksiä!
e-mail: [email protected]
Kämppä & kämppäkaveri etsinnässä Helsingistä!
elsi1
1
217
Vastaukset
- nimeton1
Hei.minulla olisi vuokrattavana yksi huone kolmiosta yhteiset tilat vesi/sähkö Mellunmäki metroaseman vieressä,vuokra 500€,ei takuuvuokra.loistavat kulkuyht.ja palvelut.metrolla keskustaan 20min.jos kiinnostaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771432Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94824
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755