Joulukuussa 2012 Orimattilassa syntynyt Reetu etsii sisaruksiaan.
Reetu on neljän rodun miksaus :-) Tiibetinterrieri, kultainen noutaja, spanieli ja partacollie löytyy tästä erittäin vilkkaasta nuoresta koirasta.
Emä on vaalea, pörröturkkinen ja isä myös vaalea collien näköinen. Emän nimi oli muistaakseni Emma. Myyjällä oli kotonaan molemmat koirat ja lisäksi silloin helmikuussa 2013 yksi narttupentu, joka oli varattu. Sillä oli lyhyt turkki toisin kuin Reetulla, jolla pörröinen mustavalkoinen.
Sisaruksia etsitään!
3
206
Vastaukset
- Nuukki
Reetun veli Nuuk ilmoittautuu :) Haimme Nuukin Orimattilasta helmikuussa 2013. Silloin myyjillä oli vielä kolme pentua, juurikin tuo varattu narttupentu, meidän Nuuk ja ilmeisesti Reetu. Tämän lisäksi kotipaikkakunnallamme asuu koirien vanhempi sisko, vuotta aikaisemmin syntynyt ja samoista vanhemmista. Saimme valita pentua hakiessamme Nuukin ja tämän teidän Reetun väliltä ja valinta oli kyllä hirmu vaikea! :)
Hei Nuuk :) ! Missäpäin asutte? Olis kiva tavata Reetun velipoikaa :)
Me asutaan Hyvinkäällä.- Nuukki
reeturopponen kirjoitti:
Hei Nuuk :) ! Missäpäin asutte? Olis kiva tavata Reetun velipoikaa :)
Me asutaan Hyvinkäällä.Me asutaan Mikkelissä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472