Tiedän ettei tämä ole mainoskanava mutta mistä saisi tietoa kunnollisesta hierojasta. En tarkoita mitään kaksimielistä ajatusta enkä " vanhushierojaa" joka muokkaa lihaksia tunnin pari vaan oikeaa kropan lihasryhmät tuntevaa, vaikka urheiluhierojaa (ei välttämätön). Olen tulossa parin viikon reissulle ja selkä tarvitsisi asiantuntevaa käsittelyä kun on hieman ns jumissa
Onko Fuengirolan seutuvilla hierojaa
10
1911
Vastaukset
- Rami rules
Medivital. Rami Kääriäinen. Ei ole sen voittanutta.
- selma8
Pari vuotta sitten kävin Sonja Karhulla puh. silloin 629 461 305. Hänen miehensä Lauri Karhu tekee myös hierontaa. Tykkäsin kovasti. Vastaanotto Fuengirolassa feria-alueen lähellä.
- Jumiselkäinen
Ehtoota
Tuossa yllä on pari suositusta. Medivitalin osoitteen löysin netistä. Toimittaako Rami perinteistä hierontaa ja tunteeko mm pienet lihasryhmät, mitkä ovat äärimmäisen tärkeitä kohteita onnistumisen kannalta. Onko sinulla "Rami rules" omakohtaista kokemusta mainitsemastasi henkilöstä? Ei viitsisi mennä itseltään kysymään että osaatko homman.- Pari vinkkiä
Joku kehuu "Martin kunto" nimistä paikkaa. Itse olen käynyt kerran, eikä ollut valittamista. En tosin käy kovin usein hierojalla, joten en ole paras arvioimaan.
Hierojia löytyy vaikka kuinka paljon ja mielipiteitä lähes yhtä paljon.
Täällä on myös urheiluhierojakoulu, mutta hierojat ovat aloittelijoita. Hintakin on tietty halvempi. Tässä linkki josta löytyy numero ja auki on varmaan tuohon 18.6. asti. http://www.suho.fi/espanja.php - Hyvä Rami
Pari vinkkiä kirjoitti:
Joku kehuu "Martin kunto" nimistä paikkaa. Itse olen käynyt kerran, eikä ollut valittamista. En tosin käy kovin usein hierojalla, joten en ole paras arvioimaan.
Hierojia löytyy vaikka kuinka paljon ja mielipiteitä lähes yhtä paljon.
Täällä on myös urheiluhierojakoulu, mutta hierojat ovat aloittelijoita. Hintakin on tietty halvempi. Tässä linkki josta löytyy numero ja auki on varmaan tuohon 18.6. asti. http://www.suho.fi/espanja.phpOlen kuullut hyvää sekä Martin Kunnosta että Rami Kääriäisestä, ja jälkimmäisestä minulla on omia kokemuksia. Erinomainen ammattilainen.
- Jumiselkäinen
Kiitos viesteistä. Suomessa saa kokohieronnan hintahaarukassa 40 - 55 eur. Millainen on vastaavan hintataso Aurinkorannikolla. Onko eksoottisuuslisää?
- sam2
Martin Kunto on ollut hyvä! Löytyy urheiluhierojaa ja fysioterapeuttia. Suosittelen
- Jumiselkäinen
Onko mainitsemasi Martin Kunto jokin yritys ja missä sijaitsee? Majapaikkamme on Embajatorissa
- T:Äiti
Jumiselkäinen kirjoitti:
Onko mainitsemasi Martin Kunto jokin yritys ja missä sijaitsee? Majapaikkamme on Embajatorissa
Yritys on. Pääsette sinne rantakadulta hotelli Angelan edestä menevää katua ylös ja kadun päässä yksisuuntaista oikealle 100 metriä, ravintola Witin vieressä.
- Jumiselkäinen
T:Äiti kirjoitti:
Yritys on. Pääsette sinne rantakadulta hotelli Angelan edestä menevää katua ylös ja kadun päässä yksisuuntaista oikealle 100 metriä, ravintola Witin vieressä.
Olet kiitoksen ansainnut! Vaikka ei sinun olisi tarvinnut keskellä yötä nousta opastamaan.
Embajatorista näköjään kilometrin verran rantakatua. Tosiaan selkä on vihoitellut, joten on hyvä jo lähtiessä tietää hierojaa, jonka käsissä uskon vaivojen hellittävän. Viime keväänä kävi siten, että Prahan matkamme katkesi Helsinkiin juuri selän vuoksi. Vaivat ovat lieviä vuodentakaiseen verraten, mutta eihän vara venettä kaada. Tarkoitus oli juosta pitkiä lenkkejä, mutta näin ne suunnitelmat muuttuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624